Autor Wątek: Armed Assault (ARMA i ARMA 2)  (Przeczytany 95694 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #465 dnia: Czerwca 18, 2011, 22:10:49 »
No i super. Ja już namawiam  innych na instalowanie I44. Ppotrzeba kogoś z serwem i jakąś misją. I44 v2 z puczami do 2.2.

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #466 dnia: Czerwca 19, 2011, 12:29:26 »
Potestowaliśmy wczoraj w nocy z Syringe mod i44 i muszę przyznać, że wgniótł mnie on w fotel. Klimta, klimat i jeszcze raz klimat. Silnik army 2 jakbybył stworzony do odwzorowania Normandii.

Pograliśmy dłużej w misję gdzie zrzuceni na spadochronach w nocy musimy zniszczyć stanowiska przeciwlotnicze. Grafika w tej misji jest... czarno-biała co moim zdaniem dodaje tylko niesamowitego klimatu. Świetnie oddany jest klimat zagubienia po wylądowaniu na ziemi, kiedy przez chwilę jest się samemu i trzeba szybko odnaleźć kolegów. Mieliśmy team speaka więc nie było tak trudno, ale i tak emocje były.

Zaraz po spotkaniu wpadł na nas niemiecki half-track z patrolem. Strzelanie ze stena jest trudne, odrzut jest mocny, a błyski oślepiają. Znów niesamowity klimat.  Zdobytym Sd.Kfz ruszyliśmy na akcję. Działa przeciwlotnicze, strzelające w niebo, okrzyki Niemców patrolujących teren gdzieś za żywopłotami, odgłosy nieodległych potyczek. Powtarzam się, że znów klimat mnie zmiażdżył. Po kilku potyczkach udało nam się oczyścić dwa ufortyfikowane stanowiska obrony przeciwlotniczej.

Jeśli ktoś ma ochotę powalczyć w klimatach (i to jakich!) 2WŚ to zapraszamy dzisiaj na wieczór.

Kilka skrinów z akcji:

W pierwszym zdobytym stanowisku plot. Syringe (po prawej) w Sd.Kfz. ja na stanowisku MG-42. Tylko dzięki zdobycznemu sprzętowi udało nam się odeprzeć atak Niemców.



Ta sama akcja - Syringe broni wyłomu w żywopłocie.



Ta sama akcja - strzelam do przemykających wzdłuż żywopłotu Niemców.



Pamiątkowa fotka z Normandii.



I w dalszą drogę....

That's Vietnam music... can't we get our own music?

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #467 dnia: Czerwca 19, 2011, 17:52:36 »
Zaczynamy o 18-19. Chętnych zapraszam na moje gg.

Online Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #468 dnia: Czerwca 19, 2011, 22:03:15 »
Wykonaliśmy właśnie, w składzie Uziel, Syringe, Makki i ja, pierwszą misję coop na modzie Invasion1944. Desant na plaże, przekradanie się między żywopłotami, krzyki Niemców dookoła i przejmowanie Opel Blitzów to było coś. Misja zajęła nam półtorej godziny. Gramy wieczorami, zaczynamy zwykle miedzy 18 a 20.

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #469 dnia: Czerwca 19, 2011, 22:22:08 »
Było klimatycznie. Najpierw jednak przerabialiśmy misję, w której obronić trzeba było miasteczko przed atakiem Niemców. Niestety było nas tylko czterech więc mimo starań efektu nie było.

Natomiast później robiliśmy misję dla czterech graczy - rozpoznanie wybrzeża przed inwazją. Tak jak napisał Minamir - 1,5 godziny super klimatu. Zwłaszcza moment kiedy niemal wprost na nasze  głowy wyszedł na nas patrol czterech Niemców. Ale takich chwil w tej misji było znacznie więcej.

Kilka skrinów na pamiątkę i na zachętę (połączył się z nami Boczek, ale w trakcie misji na cztery sloty więc nie było jak się włączyć, ale mam nadzieję, że jeszcze damy radę ;) )

Zdobyczny bliz



Na wydmach



Normandia



Podkradanie się pod niemieckie pozycje



That's Vietnam music... can't we get our own music?

Online Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #470 dnia: Czerwca 19, 2011, 22:45:41 »
Przy okazji następnej rozgrywki, proponuję przetestować działanie tego moda. Dodaje on "radar" który pokazuje pozycje członków drużyny. Może niektórzy pomyślą że to czit, ale w grze nie da się odwzorować wszystkich zmysłów, które pomagałyby w orientacji przestrzennej.

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #471 dnia: Czerwca 20, 2011, 00:25:22 »
Wydaje mi się, że poszukiwanie siebie w tej ciemnicy dodaje jeszcze trochę smaczku :). Ewentualnie możemy pomyśleć nad modem dodającym radio i dźwięki 3d.
http://www.youtube.com/watch?v=4BsQBTQtiQQ

Mamy rozmowę z dźwiękami 3d pod przyciskiem z TSa więc będzie łatwiej się znaleźć w lesie, jeśli w plecaku mamy radio to pod caps lockiem mamy przycisk do mówienia przez nie. Radio ma możliwość nadawania na różnych kanałach i 3 zasięgach. Może warto spróbować? Nareszcie będziemy mogli ustawić normalnie głośność w grze :P

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #472 dnia: Czerwca 21, 2011, 09:23:31 »
Czołem towarzysze!

Pragnę Was zainteresować ciekawym modzikiem opartym na teatrze Vietnamu. A imię jego (tung tung tung taaadaaa) UNSUNG.

Kilka filmików na zachętę  :118:
http://www.youtube.com/watch?v=kkHuckOXhMI
http://www.youtube.com/watch?v=BTQn4of1GT4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=KvpgoqBLArQ&feature=channel_video_title
http://www.youtube.com/watch?v=vjg-QvRfFo4&feature=relmfu
"Uwielbiam zapach napalmu o poranku" http://www.youtube.com/watch?v=I-_zbvrTLT8

Jednym słowem strach, bród, wilgoć, efekt klaustrofobii (jungle), podczas zasadzki nie wiadomo kto gdzie wali czy to swój czy wróg - oczka w d.. trzeba mieć :) Cudo  :karpik

Wspólnie z Syringe przedstawiamy taki oto manual instalacji:

Ściągamy pliki:
v2 MOD'a
Part 1-http://www.multiupload.com/1TOL7Y04LY
Part 2-http://www.multiupload.com/ILCQE65C2I
Part 3-http://www.multiupload.com/BDAYWZMHQV
Part 4-http://www.multiupload.com/NI890LNL85
Part 5-http://www.multiupload.com/JZZAX0E9RG

paczyk v2.1
http://www.multiupload.com/194FZB1IX1

Rozpakowujemy ściągnięte pliki do osobnych folderów.

Tworzymy katalog @uns a w nim podkatalog addons.

Luźne pliki z katalogów: Part 1, 2, 3, 4 kopiujemy do stworzonego katalogu @uns/addons/

Luźne pliki znajdujące się w folderze Part 5 kopiujemy do stworzonego katalogu @uns/addons

Cały katalog @uns przenosimy do głównego folderu z ARMA2.

Pliki z archiwum Part5/SP_Missions/  kopiujemy do folderu Missions w głównym katalogu ARMA2.

Pliki z archiwum Part5/MP_Missions/  kopiujemy do folderu MPMissions w głównym katalogu ARMA2.

Folder z archiwum Part5/Missions_Aids/  o nazwie uns_tut_set_trap.utesy  kopiujemy do głównego katalogu ARMA2.

Luźne pliki z folderu Patch 1 Unsung 2.0/Addons/  kopiujemy do @uns/addons/

Pliki z  MP_Missions i SP_Missions podmieniamy  z tymi, które są w odpowiednich katalogach  w głównym  folderze ARMA2.


Plik z Patch 1 Unsung 2.0/ UNS_.bikey  kopiujemy do folderu keys w głównym katalogu ARMA2.


Odpalanie MOD'a:

Można korzystać z launchera do uruchamiania MOD'ów. Jednak jestem wyznawcą starej szkoły i robię to "ręcznie" Nie jest to trudne a poznamy strukturę gry.
W tym celu należy odpowiednio zmodyfikować skrót do ARMA 2. Klikamy prawym przycikiem mychy na (najlepiej nowo utworzony
skrót gry na pulpicie np.: "ARMA 2 UNS") i w zakładce "Skrót" mamy pole "Element docelowy". Tutaj po spacji wklejamy
taką oto linijkę :  -nosplash -maxMem=1024 -winxp -cpuCount=4 -mod=@uns;@CBA;@CBA_A2.

Całość powinna wyglądac np tak:
Element docelowy: "G:\ARMA 2\arma2.exe" -nosplash -maxMem=1024 -winxp -cpuCount=4 -mod=@unsung;@CBA;@CBA_A2

1) Jak wiadomo litera dysku jest miejscem instalacji AMRA 2.
2) "-nosplash" ... eliminuje "billboardy" podczas startu gry. Jedyne co widzimy to ładny ekran ładowania.
   Wykorzystanie -nosplash może przyczynić się do szybszego uruchomienia się gry.
3) "-maxMem=1024" ... -maxMem=XXXX - określa ile pamięci RAM (w MB) gra może wykorzystać maksymalnie.
   2047 to absolutne maksimum jakie można za pomocą tej komendy przydzielić.
4) "-winxp" ... -winxp - uruchamia obsługę technologii multigpu (SLI lib CrossFireX) na systemach Windows
   Vista oraz Windows Seven.
5) "-cpuCount=4" ... -cpuCount=X - określa ile rdzeni procesora gra ma wykorzystywać. X oznacza liczbę rdzeni procesora.
   (w innym wypadku gra określa automatycznie)
6) I w sumie najważniejsze "-mod=" ... np.: -mod=@uns , komendą tą ładujemy interesujące nas MOD'y.



MOD CBA

WAŻNE! Do poprawnego uruchomienia UNSUNG MOD potrzebny jest także malutki modzik o nazwie CBA (jak łatwo się domyśleć Centralne Biuro Antyko... tfu!
Community Base Addons miało być)
Znajduje się pod linkiem:
1) CBA_A2 http://www.armaholic.com/page.php?id=13628
2) CBA    http://www.armaholic.com/page.php?id=6231
   

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #473 dnia: Czerwca 21, 2011, 13:23:42 »
A czy toto wymaga OA czy podstawka wystarczy ?

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #474 dnia: Czerwca 21, 2011, 13:49:04 »
My gramy na podstawce ARMA 2 wersja 1.9. Co prawda większość modów ma wsparcie OA jak i ten ale działa na "gołej" instalce.
   Zapewne jeszcze dzisiaj wieczorkiem ukaże się wprowadzenie do misji jaką mamy zamiar odegrać w nadchodzący piątek. Typowy Recon za linią frontu. Czekamy na najświeższe materiały ze sztabu. CIA jak zwykle się ociąga.
Nasz informator donosi o nowym kanale przerzutowym. To jeszcze nie potwierdzone, jednak spodziewamy się że Charlie chcą przewieźć ładunek nowych głowic do SA 2. Dzisiaj w nocy grupa z lotniskowca USS Forrestal ma zrobić najświeższe zdjęcia z doliny A Shau. Chłopakom niezbyt się podoba pomysł przeprowadzenia wspólnej akcji z odziałem Navy Seal. Ale Kawaleria zawsze była gościnna więc i tym razem nie odmówimy im pomocy  :118:

Następne informacje wkrótce a tymczasem chłopcy nastawcie głośniej odbiorniki boooooo specjalnie dla Was z samego Atco Records dedykacja od pielęgniarek U.S. Army 3rd Field Hospital. Chill...

http://www.youtube.com/watch?v=Wm6NeM-6vBE&feature=related

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #475 dnia: Czerwca 30, 2011, 18:44:52 »
http://www.youtube.com/watch?v=bz9mIgaBmU8

Gameplay z wersji alfa ArmA3...

Offline ath

  • *
  • PurePC Team
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #476 dnia: Lipca 01, 2011, 22:34:19 »
Mówcie co chcecie, ale na tej prezentacji physx prezentuje się żałośnie, wszystkie obiekty bez masy, latają jak kartony. Do takich celów wystarczy havoc a i to będzie za dużo.

Zainteresowaliście mnie tym modem I44, on jest czarno-biały w wersji natywnej, czy można ustawić kolor ? Pytam teoretycznie, bo w b&w na pewno jest mega klimat.
Gdzie można obecnie najtaniej nabyć arma2 ? Szkoda, że ta wersja free nie obsługuje modów.

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #477 dnia: Lipca 01, 2011, 22:42:24 »
Tylko w nocy jest czarno biały obraz. W dzień jest normalnie. Arme 2 kupisz za 15zł w CDA.

Online Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #478 dnia: Lipca 01, 2011, 22:45:05 »
Gdzie można obecnie najtaniej nabyć arma2 ? Szkoda, że ta wersja free nie obsługuje modów.

Jeszcze przez 4 dni będzie w CD-Action.

Offline ath

  • *
  • PurePC Team
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #479 dnia: Lipca 02, 2011, 11:55:03 »
No i fajnie, gra zainstalowana, patch 1.09 zassany, ale nie mogę go zainstalować, same błędy wyskakują. Próbowałem ściągnąć 1.05, ale jego też nie mogę wgrać.
To znany błąd -> http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=75160&page=5
Mam win7 x64, ktoś poratuje co robić ? Gra w podstawowej wersji to 1.02.

Coś tam doczytałem i niby na pl wersję trzeba wgrywać patche po kolei, czyli 1.02->1.03 itp.