Czołem towarzysze!
Pragnę Was zainteresować ciekawym modzikiem opartym na teatrze Vietnamu. A imię jego (tung tung tung taaadaaa) UNSUNG.
Kilka filmików na zachętę
http://www.youtube.com/watch?v=kkHuckOXhMIhttp://www.youtube.com/watch?v=BTQn4of1GT4&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=KvpgoqBLArQ&feature=channel_video_titlehttp://www.youtube.com/watch?v=vjg-QvRfFo4&feature=relmfu"Uwielbiam zapach napalmu o poranku"
http://www.youtube.com/watch?v=I-_zbvrTLT8Jednym słowem strach, bród, wilgoć, efekt klaustrofobii (jungle), podczas zasadzki nie wiadomo kto gdzie wali czy to swój czy wróg - oczka w d.. trzeba mieć

Cudo :karpik
Wspólnie z Syringe przedstawiamy taki oto manual instalacji:
Ściągamy pliki:
v2 MOD'a
Part 1-http://www.multiupload.com/1TOL7Y04LY
Part 2-http://www.multiupload.com/ILCQE65C2I
Part 3-http://www.multiupload.com/BDAYWZMHQV
Part 4-http://www.multiupload.com/NI890LNL85
Part 5-http://www.multiupload.com/JZZAX0E9RG
paczyk v2.1
http://www.multiupload.com/194FZB1IX1Rozpakowujemy ściągnięte pliki do osobnych folderów.
Tworzymy katalog @uns a w nim podkatalog addons.
Luźne pliki z katalogów: Part 1, 2, 3, 4 kopiujemy do stworzonego katalogu @uns/addons/
Luźne pliki znajdujące się w folderze Part 5 kopiujemy do stworzonego katalogu @uns/addons
Cały katalog @uns przenosimy do głównego folderu z ARMA2.
Pliki z archiwum Part5/SP_Missions/ kopiujemy do folderu Missions w głównym katalogu ARMA2.
Pliki z archiwum Part5/MP_Missions/ kopiujemy do folderu MPMissions w głównym katalogu ARMA2.
Folder z archiwum Part5/Missions_Aids/ o nazwie uns_tut_set_trap.utesy kopiujemy do głównego katalogu ARMA2.
Luźne pliki z folderu Patch 1 Unsung 2.0/Addons/ kopiujemy do @uns/addons/
Pliki z MP_Missions i SP_Missions podmieniamy z tymi, które są w odpowiednich katalogach w głównym folderze ARMA2.
Plik z Patch 1 Unsung 2.0/ UNS_.bikey kopiujemy do folderu keys w głównym katalogu ARMA2.
Odpalanie MOD'a:
Można korzystać z launchera do uruchamiania MOD'ów. Jednak jestem wyznawcą starej szkoły i robię to "ręcznie" Nie jest to trudne a poznamy strukturę gry.
W tym celu należy odpowiednio zmodyfikować skrót do ARMA 2. Klikamy prawym przycikiem mychy na (najlepiej nowo utworzony
skrót gry na pulpicie np.: "ARMA 2 UNS") i w zakładce "Skrót" mamy pole "Element docelowy". Tutaj po spacji wklejamy
taką oto linijkę :
-nosplash -maxMem=1024 -winxp -cpuCount=4 -mod=@uns;@CBA;@CBA_A2.
Całość powinna wyglądac np tak:
Element docelowy:
"G:\ARMA 2\arma2.exe" -nosplash -maxMem=1024 -winxp -cpuCount=4 -mod=@unsung;@CBA;@CBA_A21) Jak wiadomo litera dysku jest miejscem instalacji AMRA 2.
2) "
-nosplash" ... eliminuje "billboardy" podczas startu gry. Jedyne co widzimy to ładny ekran ładowania.
Wykorzystanie -nosplash może przyczynić się do szybszego uruchomienia się gry.
3) "
-maxMem=1024" ... -maxMem=XXXX - określa ile pamięci RAM (w MB) gra może wykorzystać maksymalnie.
2047 to absolutne maksimum jakie można za pomocą tej komendy przydzielić.
4) "
-winxp" ... -winxp - uruchamia obsługę technologii multigpu (SLI lib CrossFireX) na systemach Windows
Vista oraz Windows Seven.
5) "
-cpuCount=4" ... -cpuCount=X - określa ile rdzeni procesora gra ma wykorzystywać. X oznacza liczbę rdzeni procesora.
(w innym wypadku gra określa automatycznie)
6) I w sumie najważniejsze "
-mod=" ... np.: -mod=@uns , komendą tą ładujemy interesujące nas MOD'y.
MOD CBA
WAŻNE! Do poprawnego uruchomienia UNSUNG MOD potrzebny jest także malutki modzik o nazwie CBA (jak łatwo się domyśleć Centralne Biuro Antyko... tfu!
Community Base Addons miało być)
Znajduje się pod linkiem:
1) CBA_A2
http://www.armaholic.com/page.php?id=136282) CBA
http://www.armaholic.com/page.php?id=6231