Witam,
Zajrzałem dziś na strone Saiteka i moim uczom ukazał się nowy (s)twór pomysłowych chłopakow, a zwie się to "Aviator".
Chwała im za to że odstąpili od koncepcji świątecznej choinki (vide : X-45 czy X-52) a skręcili w bardziej "bojowy" design.
Pierwszy rzut:

Jak widać, firma Saitek zupełnie zmieniła kierunek projektowania... chciałbym być optymistą ale wytarczy spojrzeć na ułożenie przepustnicy aby widzieć, że coś im nie wyszło.
Ale od początku : z przodu piękny panel, który ma 8 przełączników (i to czerwone ustrojstwo, podejrzewam że będzie odpowiadało za zmianę trybów pracy) - jednak na ile funkcjonalne będą?
I znów obawy : jeśli ustawimy przełącznik w pozycji T1 (przyjmijmy, że mamy tam przypisany klawisz G) to aby podwozie schować będzie trzeba powrócic do pozycji netrum a później znó do T1 - wygodne? nie sądze.

Przepustnica - ogromny plus za dwie przepustnice, które podobno można zablokować i traktować jako jedną.
Kontrola dwóch silników bądź też przypisanie drugiego suwaka do wychylenia flap, hamulców, skoku śmigła czy czego dusza IŁowca zapragnie.
Ale co z położeniem? Trzymanie ręki non-stop "za" stickiem może być troszkę nie wygodne...
Do pełni szczęścia brakowało nam rzutu z góry - oto i on

Parę przycisków, 8-kierunkowy grzybek i 'klapka safety' pod którą znajduję się podświetlany przycisk fire