Wskaźnik wysokości w stopach, był na samolotach pozyskanych od Czechów, pamiętacie "Jak wymigać Czecha?". Takie rozwiązanie techniczne nie mieściło się w głowie jakiegoś KRETYNA (strzelił bym mu z liścia w papę) i po cha... poprostu kazał obciąć kabel. Tak więc latamy z makietką wyświetlacza, a wysokość w stopach odczytujemy z tabel umieszczonych w nakolannikach lubn przeliczamy w pamięci. Na samolotach po remontach w tym miejscu wstawiany jest przełącznik od jednego z urządzeń

choć można go umieścić w stu innych miejscach.
Pulpitu Gardenii niestety nie znam, jeżeli to jest to.
Osłona jest rzeczywiście od tego by zmniejszyć odbicia oświetlonych przytrządów w osłonie kabiny w nocy, nie wiem dlaczego jest zdejmowana? Może tenże "uczony" od fitomierzy, znowóż czegoś nie rozumie wiec usuwa, dobrze, że pojął potrzebęmontowania dwóch silników.
Zasłonka do lotów w zasłoniętej jest tylko na UB. Umieszczona jest za zagłówkiem w specjalnej osłonie.
Na innym typie samolotu o zmiennej geometrii skrzydła, z centralnym wlotem powietrza, zasłonka jest również na "bojowym".