Autor Wątek: Fw190A z Norwegii  (Przeczytany 10392 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Molnar

  • Gość

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Fw190A3 Żółta 16 z Norwegii
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 01, 2006, 22:37:29 »
Piękna ! Swoją drogą uberwoda też  :004:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Fw190A z Norwegii
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 01, 2006, 22:49:05 »
 :karpik :karpik :karpik :karpik :karpik :karpik :karpik :karpik :karpik :karpik
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Metzger

  • Gość
Odp: Fw190A z Norwegii
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 01, 2006, 22:55:48 »
Żółta 16-tka znów nad poziomem morza, oby jak najwięcej takich widoków :001: Jak to było w tym kabarecie? SZPACHLA, SZPACHLA, SZPACHLA !!  :118:

Offline Grabarz

  • *
  • FW-190 Fan
Odp: Fw190A z Norwegii
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 01, 2006, 23:39:19 »
 :karpik :karpik :karpik :karpik :karpik Piękny...Teraz pozostaje tylko czekać aż zostanie doprowadzony do stanu używalności  :003:

Rumburak

  • Gość
Odp: Fw190A z Norwegii
« Odpowiedź #5 dnia: Listopada 02, 2006, 04:31:56 »
Fantastyczne zdjęcia  :002:
Widać jeszcze krzyże na skrzydłach, po tylu latach!!! (niemiecka farba)
 :karpik :karpik :karpik

John Cool

  • Gość
Odp: Fw190A z Norwegii
« Odpowiedź #6 dnia: Listopada 02, 2006, 06:32:25 »
Całkiem dobrze zachowana ta Foczka, po tylu latach po wodą. Kto by pomyslał... Gute deutsche gerat jednym słowem :karpik

musk

  • Gość
Odp: Fw190A z Norwegii
« Odpowiedź #7 dnia: Listopada 02, 2006, 07:09:21 »
To podwodne zdjęcie z nurkami jest rewelacyjne, chciałbym tą fotke w wiekszej rozdzielczości...

Odp: Fw190A z Norwegii
« Odpowiedź #8 dnia: Listopada 02, 2006, 10:58:00 »
A tam krzyże toż to jeszcze kamuflarz widać

O MUSK wrócił :001:
5800x3D / NZXT B550 / 64GB@3600 /4TB NVME Gx4 / RTX4080Super / NZXT X63 / Thermaltake 1kW / Huawei GT34
Meta QUEST 3 / Thrustmaster Warthog + TFRP

Waylander

  • Gość
Odp: Fw190A z Norwegii
« Odpowiedź #9 dnia: Listopada 02, 2006, 12:06:01 »
Holy Shit!!  :banan :banan :banan :banan

Teraz pytanie, w jakim stanie jest silniczek :D Tyle lat w słonej wodzie to praktycznie nic mu nie jest  :020:

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Fw190A z Norwegii
« Odpowiedź #10 dnia: Listopada 02, 2006, 12:10:33 »
Śilnik jest pewnie w stanie agonalnym, raz że miał dzwona z wodą a co za tym idzie śmigło śmigło naglę śie zatrzy mało i sllinik sie przemielił w środku, dwa że leżało to ponad 70 lat w wodzie. Niemniej miła niespodziewanka na kolejna rocznicę zakończenia BoB (2 dni temu) ;]
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

musk

  • Gość
Odp: Fw190A z Norwegii
« Odpowiedź #11 dnia: Listopada 02, 2006, 15:33:17 »
O MUSK wrócił :001:

Hehe wyłowili mnie razem z tą foką :P

Odp: Fw190A z Norwegii
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 02, 2006, 16:02:32 »
Ja nie do końca rozumiem ja kto się stało, że on zgubił km-y? Gdzie one się podziały? Jest to napisane gdzieś w tekście?
A może lądował na lodzie, wymontowali km-y, potem lód się roztopił i samolot utonął?
PFS_milo

Odp: Fw190A z Norwegii
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 02, 2006, 16:51:03 »
Śilnik jest pewnie w stanie agonalnym, raz że miał dzwona z wodą a co za tym idzie śmigło śmigło naglę śie zatrzy mało i sllinik sie przemielił w środku, dwa że leżało to ponad 70 lat w wodzie. Niemniej miła niespodziewanka na kolejna rocznicę zakończenia BoB (2 dni temu) ;]

że nie wspomnę o tym jaką temperaturę posiadał silnik a jaką woda, no raczej mu to nie pomogło :004:
5800x3D / NZXT B550 / 64GB@3600 /4TB NVME Gx4 / RTX4080Super / NZXT X63 / Thermaltake 1kW / Huawei GT34
Meta QUEST 3 / Thrustmaster Warthog + TFRP

damos

  • Gość
Odp: Fw190A z Norwegii
« Odpowiedź #14 dnia: Listopada 02, 2006, 17:27:17 »
że nie wspomnę o tym jaką temperaturę posiadał silnik a jaką woda, no raczej mu to nie pomogło :004:
Panowie, to jest jałowa dyskusja... W porównaniu z 70-cioma laty po wodą wszelkie udary termiczne i gwałtowne zatrzymania śmigła to kosmetyka. Gładzi cylindrów tam nie ma, układ zasilania paliwem nie istnieje, panewki/łożyska zdegradowane, przekładnia się rozpadła. Silnik tam praktycznie nie istnieje ...