BLAGAM LUDZIE POMOCY JAK DO DIABłA WYLADOWAC W TEJ TYM DIABLENYM SYMULATORZE (KTóRY JEST WYJATKOWO FAJNY NAWIASEM MóWIąC) PRUBOWALEM Z AUTO PILOTEM BEZ TEZ KAZDYM SAMOLOTEM I ZA KAZDYM RAZEM BUMM NA POCZATKU MYSLALEM ZE BEDZIE JAKW ILE2 KWESTIA WPARWY ALE PO 4 MIESIACACH MLUCENIA I ROZBIJANIA SIE PO 4 RAZY DZIENNIE MAM DOSC 
DLATEGO POMóżCIE MOżE MAłY PORADNIK GDZIEś JEST
Chodź nie jestem jeszcze specjalistą w dziedzinie Lock-On”a to postaram ci się to opisać.
Cztery miesiące bezowocnych prób powiadasz , faktycznie można się nabawić depresji.
Na początek żeby sterowanie samolotem było płynne możesz pobawić się ustawieniami od wygładzania pracy joya dobierz optymalną czułość żeby samolot reagował na polecenia bez zbędnych opóźnień ale też bez nadmiernej szybkości, która jest mało realistyczna i jak ktoś jest nerwowy może utrudnić bardzo manewr lądowania lub jakiś inny. Musisz znaleźć złoty środek na to ustawienie, jest uzależniony od twojego Joya i twoich preferencji, to rzecz bardzo indywidualna i to ustawienie musisz wyczaić sam, żebyś “czuł” samolot. Potem obejrzyj misje szkolną gdzie lądujesz SU-25 z widocznością. Przejmij stery w końcowej fazie podejścia jak samolot już będzie na ścieżce i próbuj. Jak wylądujesz SU-25 to wylądujesz wszystkim co lata w tej grze, celowo dali go do tej misji bo ląduje się nim trudno i często łamie się podwozie. Najłatwiej jednak te próby robić A-10 jest najłatwiejszy w kwestii lądowania dzięki kontroli nad nim nawet przy małych prędkościach na granicy przeciągnięcia. Po pierwsze opanuj sztukę nawigacji jest po części związana z udanym lądowaniem, jeśli podejdziesz według trasy lotu wszystko pójdzie gładko i ostatni punkt trasy przełączy automatycznie urządzenie nawigacyjne w tryb ILS, lub sam to zrób klawiszem 1 do czasu wyświetlenia ostatniego punktu trasy który będzie punktem lądowania. Ustaw wskazania kreski drogi schodzenia ILS na Hudzie na końcówkę pasa i słuchaj komunikatów z wieży lub obserwuj wskazania świetlne np.A-10 . ADI i kąty natarcia z przyrządów możesz sobie darować, rozproszą cię. Najważniejsze jednak jest odpowiednio długie podejście do płyty wcześniej robiąc szeroki krąg stale wiedząc gdzie znajduje się płyta, wtedy masz czas na wytracenie prędkości możesz użyć hamulca aero klawisz B, wiele samolotów nie pozwala na wysunięcie klap czy podwozia jeżeli jesteś powyżej prędkości podejścia, powoduje to stresik więc długie podejście daje komfort psychiczny i czasowy. Jak masz już wysunięte podwozie i wysunięte w całości klapy do lądowania klawisz SHIFT+F leć na pas i pilnuj prędkości z przyrządów HUD i konta podejścia na czuja( w nocy gdy nie widzimy horyzontu i ziemi i podstawa gęstych chmur jest nisko przyrządy są niezbędne). W trybie lądowania przepustnica i przekazywanie informacji z drążka na usterzenie działa trochę inaczej niż podczas normalnego lotu, więc zwróć uwagę na zachowanie samolotu żebyś nie przeleciał pasa lub do niego w ogóle nie dotarł. Dodatkowo w pełni wysunięte klapy przy podchodzeniu mają tendencję do unoszenia dziobu samolotu co jest przydatne przy dotykaniu pasa tylnymi kołami już w trakcie samego przyziemienia. Dowiedz się jakie są prędkości minimalne i prędkości lądowania każdego z samolotów którym chcesz lądować i nie dopuszczaj do zejścia z prędkością poniżej tej granicy bo nawet jak będziesz nad pasem to w końcowej fazie możesz zbyt gwałtownie przysiąść i złamać podwozie lub się roztrzaskać, prędkość poniżej minimalnej nie zawsze jest prędkością udanego lądowania. Lub usiąść przed pasem, zbyt duża prędkość natomiast spowoduje przestrzelenie pasa a jak na siłę przydusisz samolot do płyty eksplodujesz, podstawa to pełna kontrola nad prędkością i jako pierwsze, zawsze tylne koła powinny dotknąć pasa w czym pomagają wysunięte w całości klapy, podczas lądowania interesuję cię bardziej dupa samolotu niż jego dziób. Dalej wiesz bo mówisz że latałeś w IŁ2.
Trudno opisać kwestię lądowań i podać jakiś system żeby zawsze były udane. Próbuj może za kolejne cztery miesiące dotkniesz płyty jak należy. Nie polecam reż stosowania żadnych ułatwiaczy czy poziomu arcade bo nie będziesz miał satysfakcji z udanego lądowania. Tak samo jak lądujesz mając jeszcze zabawki albo dodatkowe zbiorniki na pokładzie możesz przed lądowaniem wcześniej je odrzucić klawiszem CTRL+W wciskając do czasu odczepienia wszystkich zabawek. Samolot wtedy będzie bardziej cię słuchał i będzie łatwiejszy w pilotażu. Tak samo pamiętaj że wczesne wysunięcie podwozia “wyważa” samolot i ułatwia lądowanie bardziej niż wysunięcie podwozia w ostatniej chwili, popatrz na samoloty AI one tak robią. Jeżeli nie umiesz znaleźć drogi na pas i ścieżki podejścia, możesz użyć auto pilota i po wejściu na ścieżkę wyłącz go zresetuj trymy CTRL+T (może szarpnąć samolotem) i ląduj. Po uzyskaniu wprawy możesz darować sobie ILS, wieżę itp. i przeprowadzać szybkie ostre lądowania, no ale to kwestia wprawy.
Powodzenia może coś z tego zrozumiałeś bo ciężko to opisać, a łatwiej zrobić.