Autor Wątek: Su-24  (Przeczytany 35014 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

John Cool

  • Gość
Odp: Su-24
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 17, 2010, 13:28:31 »
Zapomniałem tylko dodać że w linii są bodajże łącznie 34 sztuki na dzień dzisiejszy: ok. 30 x Su-24Bis oraz 4 Su-24MR.

Przy okazji - tankowanie Su-24M z podwieszanego agregatu tankującego UPAZ-A. Nawet nie wiedziałem że jest na nim oświetlenie sygnalizacyjne  :001:




John Cool

  • Gość
Odp: Su-24
« Odpowiedź #16 dnia: Marca 13, 2010, 03:15:15 »
Widok z wyświetlacza przeziernego Su-24M:


Odp: Su-24
« Odpowiedź #17 dnia: Marca 13, 2010, 19:23:11 »
Widok z wyświetlacza przeziernego Su-24M:
No właśnie widziałem coś takiego


Podobno to z radaru uprzedzeń o zderzeniu Reljef (ten na dole).
W reportażu trzeba oddać nie tylko to, co widzisz, ale także to, co widzi ktoś inny. (..) Tego kogoś trzeba znaleźć i odpytać. Odwrotnie niż w działaniu korporacyjnym: w każdej firmie jest przynajmniej jeden człowiek, który wie, o co chodzi. Tego człowieka trzeba zidentyfikować i natychmiast wyp.....yć.       Krzysztof Mroziewicz

Odp: Su-24
« Odpowiedź #18 dnia: Marca 17, 2010, 23:36:17 »
Atak na cele naziemne. Widać pociski opuszczające wyrzutnie. Nie byłem do końca świadom pod jakim kątem się to wykonuje.
W reportażu trzeba oddać nie tylko to, co widzisz, ale także to, co widzi ktoś inny. (..) Tego kogoś trzeba znaleźć i odpytać. Odwrotnie niż w działaniu korporacyjnym: w każdej firmie jest przynajmniej jeden człowiek, który wie, o co chodzi. Tego człowieka trzeba zidentyfikować i natychmiast wyp.....yć.       Krzysztof Mroziewicz

Odp: Su-24
« Odpowiedź #19 dnia: Marca 24, 2010, 19:01:28 »
Filmik z Su-24M2, widać wiele fajnych szczegółów zwłaszcza jak wygląda teraz praca nowych urządzeń na stanowisku szturmana

http://www.youtube.com/watch?v=jSNx18-eXcQ

John Cool

  • Gość
Odp: Su-24
« Odpowiedź #20 dnia: Marca 24, 2010, 20:06:11 »
Nieźle foxbat155 pojechałeś z tym filmikiem, dzięki  :001:

Interesujący jest zwłaszcza obraz przekazywany z istniejącej stacji Kajra-24 przez kanał telewizyjny na wskaźnik OR4-TM.

Odp: Su-24
« Odpowiedź #21 dnia: Marca 25, 2010, 19:18:31 »
http://www.youtube.com/watch?v=PIBmqiwsueM

Atrakcji technicznych niewiele, ale za to suczka pięknie sunie tuż nad chmurami.

http://www.youtube.com/watch?v=lW8ft__sn7w

Natomiast w tym filmiku w niektórych momentach zapisy z górnego wyświetlacza szturmana w M2.

John Cool

  • Gość
Odp: Su-24
« Odpowiedź #22 dnia: Maja 02, 2010, 18:10:29 »
Zrzut ze wskaźnika telewizyjnego OR4-TM:


Odp: Su-24
« Odpowiedź #23 dnia: Maja 03, 2010, 19:23:51 »

Odp: Su-24
« Odpowiedź #24 dnia: Maja 03, 2010, 20:12:19 »
No niezłe... Mnie z kolei spodobało się to 'unikalne' malowanie na tym egzemplarzu MR:



I pytanko o tę unikalność... To malowanie to tylko mi nie jest znane czy może podobny ruch jak na innych statkach powietrznych, że specjalnie z okazji parady :011: (malowanie wydaje się być lekko zużyte...)

John Cool

  • Gość
Odp: Su-24
« Odpowiedź #25 dnia: Maja 03, 2010, 20:22:51 »
To jest Su-24MR w malowaniu specjalnym, demonstrowany jeszcze w 1992 roku na Mosaeroshow w Moskwie więc motyw jest dosyć stary ;)

Odp: Su-24
« Odpowiedź #26 dnia: Maja 04, 2010, 11:31:53 »
O - to nawet coś przed MAKS'em było :) Teraz już wiem co...

Pewnie samolot kwitnie tam od tego 1992. Maszyna wyleciała teraz po to aby 'popstrykać' fotki T-50 w nowym malowanku :)

Odp: Su-24
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwca 16, 2010, 21:18:06 »
Jeśli dobrze widzę, to maszyna z tego ślicznego zdjęcia posiada dwa kontenery po bokach usterzenia pionowego, będące charakterystycznym elementem Su-24M2:



Przy okazji - jaka jest minimalna wysokość lotu profilowego w trybie automatycznym/ręcznym dla Su-24?

Odp: Su-24
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwca 16, 2010, 23:48:32 »

Przy okazji - jaka jest minimalna wysokość lotu profilowego w trybie automatycznym/ręcznym dla Su-24?

Ręcznie pewnie jakieś 2,10 przy rozbiegu, tyle chyba ma goleń podwozia :)
A na poważnie wg. p. Butowskiego wymagania jakie postawili wojskowi to 1400 km/h przy 200m. Su-24 spełniał to bez podwieszeń a Su-24M z podwieszeniami wyciąga 1200 km/h, więc 200m to raczej pewnik na automacie.
Jakoś nie znalazłem inny wysokości. Ręcznie to pewnie tak nisko jak pilot da radę.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2010, 23:58:57 wysłana przez darekQ »
W reportażu trzeba oddać nie tylko to, co widzisz, ale także to, co widzi ktoś inny. (..) Tego kogoś trzeba znaleźć i odpytać. Odwrotnie niż w działaniu korporacyjnym: w każdej firmie jest przynajmniej jeden człowiek, który wie, o co chodzi. Tego człowieka trzeba zidentyfikować i natychmiast wyp.....yć.       Krzysztof Mroziewicz

Odp: Su-24
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:47:22 »
Właśnie owe 200 m trochę mi nie pasuje skoro Tornado IDS wyciągał w trybie automatycznym 60 m, a w ręcznym 30 m (co nie znaczyło, że nie można było niżej). Oba te samoloty miały dodatkowe stacje do śledzenia rzeźby terenu, czyli można by przypuszczać, że owe 200 m dla Su-24 to nie jest jego dolna granica możliwości tylko bardziej wartość stosowana do obliczeń.