Ogólna wstępna kalkulacja projektu opartego na rozwiązaniach Beta Innovations.
Potrzebny podstawowy najtańszy moduł :ElectronFlux-Lite™: 2 Ports, 30 I/Os Price:$199.00 CAD.Do modułu jest dołączone oprogramowanie F4IM,które potrafi przechwytywać dane z współdzielonej pamięci.
Jeśli chcemy w projekcie wskaźniki typu np.RPM to minimalny zestaw kosztuje:
F-16 4 Gauges Kit : Oil Pressure, Nozzle Postion, RPM, FTIT. Includes 8 x 4-PIN locking connectors, Acrylic Faceplates and needles
Price: $554.00 CAD
max.zestaw kosztuje:
F-16 8 Gauges Kit : Oil Pressure, Nozzle Postion, RPM, FTIT, HYD A & B, Cabin Pressure, EPU Fuel. Includes 16 X 4-PIN locking connectors, Acrylic Faceplates and needles
Price: $1099.00 CAD
Jeśli chcemy zastosować wyświetlanie DED oraz PFL to musimy kupić graficzny LCD 196x64 pixels sterowany układem opartym na interfejsie Samsung KS0107&KS108.Nie znam ceny tego wyświetlacza.
Można zastosować CRT typ IP-1310/ALR do wyświetlania RWR.Nie znam ceny.
Można wyposażyć moduł podstawowy w accessories tzn.dodatkowe płyty do sterowania lamp,diod itp.oraz zwiększenia liczby portów np.Dx10-8BIT Analog Output Card za cenę :$99.00 CAD.
Wnioski.
Podsumowując produkty Beta Innovations można stwierdzić,że można przy ich pomocy przechwytywać dane z symulatora w czasie rzeczywistym (opóźnienie rzędu us) i realizować tylko część wskaźników kokpitu FalconAF.Cena na polskie warunki jest zaporowa.Ponieważ nie potrafimy przechwycić danych z symulatora to można rozważyć zakup tylko najtańszego modułu ElectronFlux-Lite™ za $199.00 CAD i na jego bazie przy wykorzystaniu dołączonego oprogramowania F4IM doprojektować pozostałe potrzebne moduły.Nie orientuję się ile może kosztować graficzny LCD 196x64 i czy jest dostępny podobnie z CRT dla RWR.Przyznam szczerze,że byłem większym optymistą zanim poznałem ceny.