Nie mam pojęcia szczerze mówiąc jak wyglądają te ograniczenia dla maszyn MiG-29K/KUB Izd. 9.41/9.47.
Odnośnie klasycznych MiGów-29 9.12/9.13 to z tego co pamiętam to w radzieckiej instrukcji stało że ograniczenie maksymalnej prędkości lotu w konfiguracji z podwieszonym zbiornikiem podkadłubowym to przyrządowe 800 km/h, liczba Ma 0,8. Ograniczenie to później producent zniósł wydając odpowiedni biuletyn, na przykład Niemcy na swoich maszynach mogli spokojnie latać grubo ponad 1 Ma. Ograniczeń ze zbiornikami podwieszanymi pod skrzydłami niestety nie mogę szybko na podorędziu gdzieś znaleźć

Odnośnie radaru, to wydaje mi się że wybór Produktu N-010M Żuk-M/ME da się wyjaśnić:
- jest to prawdopodobnie obecnie najlepiej przetestowany i najbardziej niezawodny ze wszystkich radiolokatorów myśliwskich oferowanych w Rosji. Można mieć najlepszy radiolokator, ale może być niedopracowany i z którym mogą być jednak spore kłopoty (vide. F-18E/F i problemy z AN/APG-79);
- technologie Żuk-M już się stosuje od dawna m.in. na MiGach-29SMT 9.18 oraz 9.19;
- projektowanie i produkcję radiolokatorów dla 29tych zmonopolizowało przedsiębiorstwo NIIR "Fazotron", z kolei NIIP im. Tichmirowa budował radiolokatory dla MiGów-31 i Su-27, włączając w to N-011 i N-011M Bars;
- pomniejszony Bars-29 (średnica aperturu ~700mm) ma na rynku wewnętrznym od jakiegoś czasu bardzo poważnego konkurenta: Żuk-MF/MFE (680-700mm) z pasywnym skanowaniem elektronicznym (prod. Fazotronu);
- pytanie z jaką wersją oprogramowania i bloków przetwarzania (ze zwykłego N-011M) oferowany jest Bars-29: Mk.1, Mk.2 a może już Mk.3?
- pod względem technologicznym ów Żuk-MF/MFE jest nowocześniejszy niż Bars-29 (nowe elementy pasywne na panelu antenowym), ponadto część bloków elektronicznych jest wspólna z innymi radiolokatorami Żuk firmy "Fazotron" - zatem na miejscu Indii prędzej postawiłbym raczej na Żuk-MFE niż Bars-29;
- radiolokatory Żuk-M/ME mają otrzymywać również modernizowane MiGi-29UPG, prawdopodobnie więc dąży się do "jako takiej" unifikacji wyposażenia.
- w najnowocześniejsze wersje radiolokatorów Fazotronu (Żuk-AE/Żuk-MAE) mają również zostać wyposażone samoloty MiG-35/MiG-35D... o ile Indie je zakupią.
Generalne o ile pozycja Tichmirowa w rodzinie Su-27, z radiolokatorami N-011M Bars oraz N-035 Irbis jest jeszcze mocna, o tyle nie sądzę aby udało mu się przebić na rynek 29tych, gdzie zawsze prym wiódł NIIP... który jeszcze próbuje wcisnąć się tym pierwszym pomiędzy wódkę a zakąskę z powiększonymi wersjami Żuków: Żuk-MS/MSE, Żuk-MFS/MFSE itd.
Tak wygląda antena radiolokatora Żuk-MF:
