Autor Wątek: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.  (Przeczytany 215107 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #180 dnia: Maja 21, 2008, 19:45:01 »
Miałem okazję testować ostatnio tandem cloud9+VectorE i efekty trochę nie przypadły mi do gustu ponieważ: [...] pustynia nadal jest...

A darmowe tekstury Adama Millsa zainstalowane? Nie?! No to zapewne pustynia!

PS. A trochę nie przeginacie? Rozpatrujecie kraj o znaczeniu w FSX podobnym do Ghany czy Mozambiku, a spodziewacie się cudów? Spróbujcie UTXE - ale nie będzie szału - choć da się latać na VFR wg Google Maps! Zresztą w kombinacji XClass (Cloud9) + VectorE też się da (Vector ma znacznie lepsze zbiorniki wodne niż UTXE).

Offline Vulg

  • *
  • Stalker
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #181 dnia: Maja 21, 2008, 20:05:37 »
A darmowe tekstury Adama Millsa zainstalowane? Nie?! No to zapewne pustynia!

A zainstalowane :) Tyle, że w gołym FSX z teksturami A. Millsa i tak EPPO leży na pustyni. No chyba, że coś pomieszałem i skopiowałem nie tam gdzie trzeba, co jest raczej mało prawdopodobne, bo robiłem to wg. instrukcji zawartej w readme.
If a zombie isn't fun to shoot, is it really a zombie?
Kropki

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #182 dnia: Maja 21, 2008, 20:22:28 »
Ale Razor, teksury Millsa odpowiadają tylko za ZIMĘ i za nic więcej. To, że tam w EPPO jest pustynia, to efekt gołego FSX. A w gołym FSX, przy domyślnym landclassie, polskie miasta mają tekstury z suchej strefy klimatycznej (tzw "dry textures" - bawiłeś się SbuilderemX, powinieneś je widzieć). Więc się nie dziwię, że lotnisko jest pustynne. Tak samo będzie w Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, czy gdziekolwiek indziej u nas. Dookoła jest zielono, a tam gdzie miasto... żółto od piachu :) I to nie zależnie czy zima (bo zimowe domyślne tekstury to już inna bajka), czy lato, itp.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #183 dnia: Maja 21, 2008, 21:39:18 »
Ale Razor, teksury Millsa odpowiadają tylko za ZIMĘ i za nic więcej. To, że tam w EPPO jest pustynia, to efekt gołego FSX.

Masz rację - to moje gapiostwo  :icon_redface:, nie zwróciłem uwagi na opisy pod fotami w poście i informację, że pustynia to na gołym FSX - zasugerowałem się błędnie pierwszym zdaniem postu mówiącym o testowaniu Cloud9 i Vectora. Mój błąd.

...teksury Millsa odpowiadają tylko za ZIMĘ i za nic więcej.

W kwestii formalnej, za jesień też  :001:
« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2008, 22:04:08 wysłana przez Razorblade1967 »

Zgredd

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #184 dnia: Maja 21, 2008, 23:14:59 »
I za lato też!!! Włączcie sobie czystego FSX z teksturami Millsa i zobaczycie, że latem część Italii stała się zielona.

Vulg-> nad moim domem jest  dokładnie trasa ILS :D
Słuchaj, to może połączymy siły w grzebaniu w SDK - ja już od 2 tyg. marzę o zrobioeniu Aeroklubu w Ligowcu (lotnisko Kobylnica).. trzasnąć jakąś fototeksturkę, zrobić autogen i wklepać kilka defaultowych budynków, bo niestety na 3dmaxie to ja się kompletnie nie znam. Póki co, od jutra zacznę rozpracowywać SBuilderX.

Offline Vulg

  • *
  • Stalker
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #185 dnia: Maja 22, 2008, 13:33:20 »
3DSMax'a też nie znam, ale mam jakieś tutoriale, więc może z czasem poznam. SBuilderaX właśnie mam zamiar zassać. Mam tylko nadzieję, że nie będzie jak ze wszystkim tylko słomiany zapał  :004:. Poza tym po pracy mało czasu zostaje na cokolwiek.

Zgredd -> Właściwie to w którym miejscu mniej więcej mieszkasz, bo ja przy skrzyżowaniu Bukowskiej ze Szpitalną.
If a zombie isn't fun to shoot, is it really a zombie?
Kropki

Zgredd

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #186 dnia: Maja 22, 2008, 14:14:38 »
Ja koło Starego Browca :020:

Qbeesh

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #187 dnia: Maja 29, 2008, 07:57:03 »
Czy ktoś z obecnych wie gdzie można pobrać jakiś rain fix? Znalazłem tylko niedziałające linki i downloady.

Swoją drogą jestem trochę rozczarowany, że w FSX deszcz o szybę się nie rozbija :034:. Miałem nawet nadzieje, że w kokpicie 3d będzie wyglądało to jak w FS 2004 w kokpicie 2d. Nadzieja matką kretynów jak się okazuje.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #188 dnia: Maja 29, 2008, 15:23:42 »
« Ostatnia zmiana: Maja 29, 2008, 15:28:47 wysłana przez lucas »

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

kapulet

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #189 dnia: Lipca 17, 2008, 23:25:24 »
Góraszka 2008 Piknik i Tiger Moth w malowaniu SP-AMX z Instytutu Technicznego Lotnictwa






























Serdeczne podziękowania dla D. Design za udostępnienie scenerii w wersji testowej oraz Lucasowi za malowanie do Tiger Motha.

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #190 dnia: Sierpnia 30, 2008, 19:26:08 »
Panowie, pytanko o FEX. Jak rozumiem, soft podmienia defaultowe tekstury chmur, nieba, itp. ,tak?
Czyli jesli jakiś program (np. do latania on-line na VATSIM, czyli SquawkBox) ściągnie mi pogodę, to powinny mi się pojawić teksturki z FEX tak?
Bartek
Aztec.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #191 dnia: Sierpnia 30, 2008, 19:34:29 »
Tak, FEX działa chyba tak samo jak Active Sky bez engineu pogodowego. Czyli po prostu zestaw różnych presetów które możesz wgrywać.

Na pewno nie chcesz poczekać ze mną i Empeckiem na REX?  Może kiedyś w końcu wyjdzie... :021:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #192 dnia: Sierpnia 30, 2008, 19:40:41 »
Hmm, chyba działa tak jak ActiveGraphics, bo to same tekstury chyba.

Co do REX...diabli wiedzą, kiedy się to pojawi ale będzie to z tego co czytam konkurencja dla ActiveSky, a nie FEX,bo zawierać tez będzie engine pogodowy.
Bartek
Aztec.pl

kapulet

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #193 dnia: Sierpnia 30, 2008, 20:52:35 »
Tak, FEX działa chyba tak samo jak Active Sky bez engineu pogodowego.

AS to sobie chyba tylko dane pogodowe pobiera z tego co mi wiadomo, chyba że coś przeoczyłem. FEX zawiera zestawy tekstur dla nieba, słońca, chmur, wody wraz z animacjami (tropiki, rafa koralowa). Używam FEX+AS i świetnie te programy się uzupełniają. Do FEX-a wyszedł nowy patch SHD (free) z dostępem do 6GB danych. Chmurki są jeszcze bardziej fajne :001:

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #194 dnia: Sierpnia 30, 2008, 20:55:54 »
Nieprecyzyjnie napisałem, miałem na myśli ten "stary" Active Sky do FS2004.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"