Autor Wątek: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.  (Przeczytany 215144 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #285 dnia: Marca 20, 2009, 16:32:03 »
Zgredd, to nie tekstury Adama Millsa usuwają śnieg, tylko to robota XClass Europe. Tekstury Millsa nadpisuję te brązowe z defaultu i koniec. Natomiast XClass ma w sobie taki pliczek jak seasons.bgl, który zmienia pojawianie się śniegu w Europie. Wykonany jest na bazie danych pogodowych bodajże z 2006 roku, czy jakoś tak.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #286 dnia: Marca 20, 2009, 17:51:30 »
...a z UTX zainstalować tylko drogi i rzeki ????

Jeśli chodzi o wody to polecałbym raczej wziąć je z Vector Europe (oczywiście jeżeli możesz pozwolić sobie na zakup dodatku, tylko po to aby wykorzystać niektóre jego elementy). Zdecydowanie oddanie prawidłowego kształtu zbiorników wodnych i rzek jest najlepsze właśnie w Vectorze. Jeżeli lubisz "latać" nawigując VFR wg mapy to te kształty jezior itd. mają spore znaczenie, gdyż są to charakterystyczne obiekty, dzięki którym łatwo zorientować się w położeniu. UTX niestety zbytnio upraszcza te elementy i jednocześnie są one bardzo kanciaste.

Zgredd

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #287 dnia: Marca 20, 2009, 21:10:26 »
Zgredd, to nie tekstury Adama Millsa usuwają śnieg, tylko to robota XClass Europe. Tekstury Millsa nadpisuję te brązowe z defaultu i koniec. Natomiast XClass ma w sobie taki pliczek jak seasons.bgl, który zmienia pojawianie się śniegu w Europie. Wykonany jest na bazie danych pogodowych bodajże z 2006 roku, czy jakoś tak.
A to warto wiedzieć :) Dzięki. Reasumując - mi się podoba ten trik Xclassa. Teraz mamy taki klimat przecież.

Zgredd

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #288 dnia: Marca 22, 2009, 03:18:16 »
Wszystkim, którzy mają dość przejaskrawionych kolorów nieba w FSX i REXie, zachęcam się do zapoznania z takim dodatkiem:
http://secure.simmarket.com/sl-real-sky-pro-edition.phtml

De gustibus non disputandum, ale mi to się bardzo podoba i faktycznie wygląda fotorealistycznie w końcu.
Zobaczymy co przyniesie jeszcze REX2.

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #289 dnia: Marca 22, 2009, 22:03:16 »
Jeśli chodzi o wody to polecałbym raczej wziąć je z Vector Europe...
No i pewnie się dam w końcu namówić  :002: ale mam kilka pytań:
- czy Vector daje się konfigurować indywidualnie, czy jest to gotowa "paczka", którą się ładuje do FSX'a ...i już,
- czy Vector daje możliwość ustawienia go w priorytecie wyświetlania w Scenery Library
 :001:
Spokój cechuje Mistrza.

Zgredd

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #290 dnia: Marca 22, 2009, 22:14:39 »
Z tego co wiem to jedna paczka, ale jak się trochę pogrzebie w plikach, to można powyciągać to co się chce i oczywiście potem poukładać wg priorytetów w library.

Aandyy

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #291 dnia: Kwietnia 01, 2009, 19:30:01 »
 Witam Wszystkich

 Czy ten program ( http://www.google.com/sketchup/product/ ) nadaje się do „budowania” obiektów w FSX ?

                                                                        Pozdrawiam

empeck

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #292 dnia: Kwietnia 01, 2009, 19:45:57 »
W darmowej wersji nie. Musiałbyś mieć płatną wersję, wyeksportować ze SketchUp obiekt do Gmax/3dsMAX i stamtąd do FSX.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #293 dnia: Kwietnia 01, 2009, 23:54:25 »
Ktoś widział jakiegoś dobrego HSI ? Analog, lub cyfrowy, ale żeby pozwalał na podejścia po ILS, bo to co jest w SF.260, którym ostatnio najczęściej latam, nie przedstawia ścieżki w pionie.

Reality XP ma ciekawego EFISa Sandel SN3308 XP ale tylko pod FS9. Coś takiego pod FSX byłoby świetne ;)

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #294 dnia: Kwietnia 02, 2009, 16:34:41 »
Czy SF.260 jest produkcji RealAir? W wersji do FS9 skala GS jest po lewej stronie HSI, podobnie na screenach wersji FSX. Ponadto obawiam się, że HSI w VC nie podmienisz - w tym samolocie przyrząd jest po prostu częścią modelu.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #295 dnia: Kwietnia 02, 2009, 17:28:29 »
Latam w oknie, więc dodatkowe zegary 2D jak taki HSI, GPS itp mam wyciągnięte na zewnątrz i tak chce tego HSI używać. Nie zauważyłem aby na tym HSI była skala GS, ale to widać przez to, że latam przy 0.30 powiększeniu i takich detali w kokpicie już nie dostrzegam ;)

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #296 dnia: Kwietnia 02, 2009, 17:43:26 »
W FS9 w wersji 2d skala GS była, więc może i w FSX się znajdzie ;) Niestety, nie słyszałem o HSI do FSX jakości wskaźników RealityXP - w razie czego możesz po prostu dodać drugie HSI (np. z któregoś z defualtowych samolotów) i używać go tylko do lądowania.

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #297 dnia: Kwietnia 04, 2009, 20:28:13 »
Siemka,

mam pytanie. Czy mógłby ktoś podać mi jakąś listę DARMOWYCH dodatków (głównie scenerii) do FSX , bez których lepiej nie latać w tamte miejsca? Z góry dzięki.

Pozdrawiam

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #298 dnia: Kwietnia 04, 2009, 20:30:46 »

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #299 dnia: Kwietnia 04, 2009, 20:33:11 »
Wielkie dzięki. Masz może już jakieś sprawdzone? Takie godne uwagi? Dzięki za pomoc.

Chciałem ściągnąć scenerie ale nie wiem jak. Tam trzeba się logować czy co? Wyskakuje taka stronka :
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 04, 2009, 20:38:49 wysłana przez Falcon »