Autor Wątek: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.  (Przeczytany 215216 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #540 dnia: Listopada 23, 2010, 22:50:31 »
To jak nie Rex 2.0 to  HiFi Simulation - Active Sky Advanced.
ASA już od długiego czasu nie jest sprzedawany, zastąpił go ASE.

SAI-TEK

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #541 dnia: Listopada 24, 2010, 02:07:57 »
Nie lepiej REX 2.0  zakupić ? Free generatory pogodowe nie są wcale dobre.

Nie wcale nie są dobre tylko jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności pogoda w tym co mi Empeck zlinkował jak odpalam to w około 90% jest dokładnie tym co mam za oknem ( 100% jest za oknem)
A że  cacuszko mi się sprawuje całkiem nieźle to nie widzę powodu by wydawać forsę na REX czy FEX czy inne dziwo.
Texy chmurek na simviation znalazłem całkiem ładne i lata się naprawdę milutko. Zaś z tego co na filmach widziałem to i REX i FEX  mają te chamskie przejścia z zamglenia w czyste niebo  co mi się bardzo nie podoba zaś ten programik całkiem zacnie symuluje stopniowe zanikanie i powstawanie mgiełki.
Program ma tylko jedną wadę... strasznie daje po FPS-ach z 50 spada do około 20~30 w większych aglomeracjach i o około 10~15 mniej w terenie niezabudowanym ale i tak jest fajnie :)

Dobrze wracając do tematu.
Co polecicie jako podkład zamiast Autogenu dla Europy???

PS.
Ewidentnie lepiej się lata na warunkach pogodowych  losowanych(meteo) niż na sztywno ustawionych.

empeck

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #542 dnia: Listopada 24, 2010, 09:15:51 »
No chyba, że masz ochotę polatać Cubem, jak ja wczoraj, a pogoda się ściągnęła taka, że końca pasa nie było widać :D

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #543 dnia: Listopada 24, 2010, 18:43:22 »
FEX nie ma swojego silnika pogodowego.
Cytuj
Co polecicie jako podkład zamiast Autogenu dla Europy???
Autogen nie jest podkładem, zerknij tu: http://www.aztec.pl/forum/viewtopic.php?t=10332

Incognito

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #544 dnia: Grudnia 02, 2010, 22:18:28 »
W swoim cudownym tutorialu zapomniales jeszce o "landmarks", kochany Belfegorku..

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #545 dnia: Grudnia 02, 2010, 22:34:34 »
Wydaje mi się, że te charakterystyczne obiekty podpadają pod scenerie - czyżby to nie były .bgle i tekstury? Wątek będę aktualizował w bliższej lub dalszej przyszłości (pojawiło się kilka dodatków które można uznać za globalne, sadzę też ze warto napomknąć o AFCADach), wiec nie będzie kłopotu z dodaniem, jeśli uargumentujesz iż powinien być to osobny wpis ;)

Incognito

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #546 dnia: Grudnia 02, 2010, 22:50:51 »
Owszem, podpadaja. Wszystko co sie kreci wokol Ziemi w FS-ie, to bgl-e i tekstury. Landmarki to wazne obiekty na ziemi, ktore sluza do orientacji w terenie. Bez nich nie wykonasz lotu na orientacje, czyli "Precisiion Flight", w ktorym kroluja Polacy: min. Jasiu Darocha i Wlodek Skalik. Na pw podesle CI kopie mapy w bardzo wysokiej rozdzielczosci i  plik zdjec "landmarkow" kilkuset takich obiektow Jury Krakowsko-Wielunskiej, wykonanych przez ACz, do Precission Fligt. Bez landmarkow nie zostalby wykonany ani jeden lot w czasie WWII. Dlatego wlasnie stosowanie zaciemnienie: ploci mieli problemy z lokalizacja, nie widzac ziemi. Dlatego wlanie nie zbombardowano katedry w Kolonii, bo jest tak wielka, ze "luftu" widac ja z odl. 80 km. Lnand marki to kominy fabryczne, zamkii, koscioly. wielkie kamienie itd.
Jesli sie umie czytac mape, to nawet bez busoli na landmarkach mozna przeleciec cala Polske, od obiektu do odbiektu! Noca latwiej, niz w dzien!
« Ostatnia zmiana: Grudnia 02, 2010, 23:00:01 wysłana przez Incognito »

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #547 dnia: Grudnia 02, 2010, 22:56:24 »
To już były wymienione, jako "charakterystyczne budynki i konstrukcje" :)
Cytuj
I w końcu wisienka na torcie - scenerie, czyli szczegółowe odtworzenia obiektów naziemnych, często animowanych - należą do nich między innymi mosty, charakterystyczne budynki i konstrukcje, platformy wiertnicze i przede wszystkim lotniska.

Incognito

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #548 dnia: Grudnia 02, 2010, 23:26:40 »
To nie do konca tak. Scenerie to kompleksowo opracowanie lotnisk, czy jakiegos terenu...Np, to, co wydaje nasz kolega Stas czy Aerosoft. To co Ty uwzgledniles w tym cytacie, to juz ladmark. Wez np. Puck-X, czy EPNT-X. Sceneria to calosc, ale w Pucku z daleka widoczna "fara", czy w EPNT-X maszt na Gubalowce, cieplownia miejska, komin na wprost pasa, w EPRU-X Jasna Gora, to juz sa landmarki. Moga same z siebie egzysowac jako punkty orientacyjne, bez lotnisk w poblizu. Simdesign wydal 3D Landmarks, co jest najlepszym przykladem. Poprostu sami od siebie dodajemy wokol scenerii lotnisk landmarki, zeby bardziej ja uwiarygodnic i zblizyc do orygianlnego widoku z kilkunastu (kilkuset) zdjec lotniczych, bez ktorych nikt kto che zrobic dobra scnerie sie nie obejdzie. W pewnym punkcie masz racje...Taki Belchatow, czy Jasna Gora (ktorej z pewnoscia nikt nie obejzy), to z pietyzmem wykonana mini-sceneria.

empeck

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #549 dnia: Grudnia 03, 2010, 14:35:05 »
Ja tam bym tego nie ruszał. Z technicznego punktu widzenia landmarki niczym się nie różnią od ToiToia na aeroklubowym lotnisku, a z tego co widzę, to ten poradnik miał przybliżyć techniczną stronę dodatków do FSa.

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #550 dnia: Grudnia 07, 2010, 11:48:42 »
Mam nadzieje ze to dobry watek.
Active Sky Evolution-wyszedl wlasnie SP2 do pobrania ze stronki. http://www2.hifisim.com/node/9
LotusSim-Lotus L39 Albatros-update do wersji 1.35 Nalezy pobrac instalke ponownie z miejsca gdzie samolot byl zakupiony etc.Simmarket,flightsim.

Poprawki w Lotusie:
Fixes/Improvements in this version:

1. Landing lights have greatly improved smoothness when taking off or landing from the VC. No more ugly visible steps in brightness.
2. Fixed a small rendering error that could potentially cause polygon flickering around the engine intakes on the external model. So far I've only seen this happen on Nvidia 400 series video cards.
3. Disabled the landing light effect completely during daytime (since you can't see it anyway) to mitigate problems that they have with heavy fog when they're turned on. There is nothing I can do about similar problems at dawn and dusk in fog unfortunately, just an FSX limitation.
4. Lotussim house colours and Breitling 2010 paint added to install.

« Ostatnia zmiana: Grudnia 07, 2010, 17:58:32 wysłana przez YoYo »
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #551 dnia: Grudnia 23, 2010, 13:26:40 »
Witam.
Mam pytanie w co lepiej zainwestować  ...w UTX EUROPE czy FS X Vector Europe - Taburet.
I czym się oba te dodatki różnią oraz który w czym jest lepszy. Zależy mi szczególnie na tym by loty VFR uprawiać.
IFR są fajne ale latanie wg. radio trochę mnie męczy juz.

empeck

  • Gość
Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #552 dnia: Grudnia 23, 2010, 13:31:56 »
Ten temat był już kilkukrotnie poruszany na forum.

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #553 dnia: Grudnia 23, 2010, 14:45:11 »
Mam pytanie w co lepiej zainwestować  ...w UTX EUROPE czy FS X Vector Europe - Taburet.
I czym się oba te dodatki różnią oraz który w czym jest lepszy. Zależy mi szczególnie na tym by loty VFR uprawiać.

Tak naprawdę do latanie VFR najlepiej skompilować oba dodatki, przy czym z Vectora warto wziąć wody, bo są zdecydowanie lepiej odwzorowane niż w UTX - chodzi o kształty zbiorników wodnych. UTX ma uproszczone, nieco "kwadratowe" kształty zbiorników wodnych, natomiast Vector ma ich więcej (uwzględnione mniejsze niż w UTX) i mają prawidłowe (tj bardziej prawidłowe) kształty. Moim zdaniem do dobrego latania VFR najlepsza jest kombinacja obu tych dodatków, bo zbiorniki wodne to bardzo ważny (widoczny z daleka) element rozpoznawania terenu wg mapy.

Przy czym w UTX opcje można wyłączać z poziomu programu, natomiast w Vectorze musisz zrobić to ręcznie pozostawiając odpowiednie pliki dotyczące wód. Tutaj trochę na ten temat: http://www.il2forum.pl/index.php?topic=10855.msg175272#msg175272

Na temat kombinacji dodatków UTX, Vector i XClass poszukaj posty w tym temacie z ~4 marca 2008, a tutaj szybki wycinek i porównanie wody z UTX (czerwona ramka) i Vectora (niebieska ramka), na bazie Zalewu Koronowskiego koło Bydgoszczy (akurat w obu przypadkach landclass jest identyczny czyli z dodatku XClass):



Poczytaj posty sprzed ponad 2 lat w tym temacie, powinieneś znaleźć odpowiedź.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 23, 2010, 15:04:31 wysłana przez Razorblade1967 »

Odp: FSX - scenerie, dodatki, obiekty.
« Odpowiedź #554 dnia: Grudnia 27, 2010, 10:17:05 »
Konraf za to podlinkował na nowo Łódź, działa też z FSX
http://www.aztec.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=317&Itemid=42

Po zainstalowaniu tego dodatku mam problem z pasem startowym, a mianowicie widzę go podwójnie. Ktoś może powiedzieć mi jak to zlikwidować (mam FSX)?