Autor Wątek: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra  (Przeczytany 60868 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #90 dnia: Maja 24, 2008, 10:57:09 »
Masz mocne nerwy Some  :001:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #91 dnia: Maja 29, 2008, 19:30:35 »
Nie mogę się napatrzeć na to dzieło. Dla tej iskry chyba zakupie FS X. Some kiedy planujesz zakończyć projekt :011:

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #92 dnia: Czerwca 23, 2008, 22:30:25 »
Pora odkurzyć wątek trochę:


"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwca 24, 2008, 11:33:43 »
Zieeeeeew. Jak przy fotach z FO.  :021:

Żartuję, pięknie jest! Oby tak dalej.  :banan
DCS/FSX/AC/pCARS

Glebas

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwca 24, 2008, 13:46:39 »
Super !
Powiedź no mi , czy Ty każdą wskazówkę jako osobny obiekt modelujesz? Wydaje mi się, że tak, bo na zdjęciach widać ten 3-wymiar. Jestem pełen uznania. !

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwca 24, 2008, 14:01:20 »
Tak, wsio w 3D, wskazówki mają nawet pewną grubość :)

Generalnie zegary w 3D mają kilka zalet: zazwyczaj lepiej wyglądają (ale dobry grafik potrafi też zrobić takie zegary 2D że mucha nie siada), zdecydowanie lepiej wyglądają z bliska i pod kątem, a animacja jest zawsze płynna (w zegarach 2D to max 18Hz a przy większych ilościach mniej).

Wadą jest to że w sumie chyba więcej pracy potrzeba (nie wiem, nie robiłem nigdy zegarów 2D), bo trzeba zrobić model, zmapować, zanimować i dopiero robić tekstury, z drugiej strony tekstury mogą być prostsze bo nie muszą udawać 3D. Większość wydawanych obecnie do FSX samolotów posiada wciąż płaskie zegary 2D, czasem w obudowie 3D (na przykład Hughes H1)

Może w najbliższym czasie nagram krótki filmik, bez żadnych efektów i muzyki, po prostu czysty zrzut z gry żeby lepiej pokazać jak to wygląda. Ale muszę znaleźć wolną chwilę, a Mass Effect mocno wciąga. :D

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

empeck

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #96 dnia: Czerwca 24, 2008, 14:05:19 »
A wskazówek 3d w Orliku to nikt nie zauważył :(

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #97 dnia: Czerwca 24, 2008, 14:13:02 »
Bo Ty rendery pokazałeś, "FO style". Ki diabeł wie co na nich jest prawdziwe a co nie.  :021:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Glebas

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #98 dnia: Czerwca 24, 2008, 14:14:01 »
A wskazówek 3d w Orliku to nikt nie zauważył :(
No wiesz jak to jest. Potrzeba czasu, by publiczność dojrzała do tego, co jej chce artysta powiedzieć  :004:

Choć prawdę mówiąc, to ja zauważyłem, ale nie moglem nic sensownego napisać, bo coś mi zrujnowało klawiaturę ...  :banan

Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #99 dnia: Czerwca 24, 2008, 20:43:31 »
Cóż, zrobić skomplikowany zegar w 2D, z dużą ilością ruchomych części, obroty, przesunięcia, maski itd, to mordęga w porównaniu z tym samym zegarem w 3D. Przy założeniu, że pisanie kodu właściwego nie sprawia nam problemów, zrobienie wszystkich części składowych i wprowadzenie zegara 2D w ruch to zegarmistrzowskie mozolne puzzle w nienaturalnej i ciągle zmieniającej punkt odniesienia przestrzeni 2D, podczas gdy w 3D w sposób wirtualnie naturalny strugamy se części scyzorykiem i równie naturalnie montujemy je i też naturalnie wprawiamy całość w ruch.
Nad najbardziej wymuskanym i dopieszczonym zegarem 2D i tak wszyscy przechodzą obojętnie podczas gdy byle ruszająca się bryłka 3D potrafi dać tyle radości i twórcy, i odbiorcy... ;)

pozdrawiam
ROB




Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #100 dnia: Czerwca 24, 2008, 22:16:29 »
Muszę wam zdradzić poziom oddania realizmu kokpitu, gdyż some to zbyt skromna osoba by chwalić się tym, że zarejstrował się na forum zegarmistrzowskim by sprawdzić czy wskazówki w jednym z zegarów chodzą skokowo, czy płynnie LOL :D

Cytuj
"Witam wszystkich :)

Moje pytanie do posiadaczy tego zegara jest "trochę" nietypowe. Otóż tworzę wirtualny model zegara ACzS-1 który będzie częścią wyposażenia kabiny samolotu TS-11 Iskra w symulatorze Microsoft FSX:
Zegar będzie jak najbardziej na chodzie, ale jednej rzeczy nie wiem, mianowicie w jaki sposób poruszają się wskazówki sekundnika i stopera? Czy jest to ruch skokowy 1 raz na sekundę, czy też wskazówka porusza się płynnie cały czas? A może wykonuje kilka przeskoków na sekundę? Czy ktoś kto ma taki zegar mógłby to opisać? "


Zacząłem się go bać już dawno, wy też zacznijcie :D :D

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

BigMac

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #101 dnia: Czerwca 25, 2008, 00:12:00 »
Zajeniesamowite!  :karpik

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #102 dnia: Czerwca 25, 2008, 01:38:09 »
Różnica między pasjonatem, a rzemieślnikiem  :121:

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwca 25, 2008, 09:24:15 »
Rzemieślnik zdziera z królików skórę, a pasjonat owija je taśmą  :118:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: Samolot dla FSX: TS-11 Iskra
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwca 25, 2008, 10:57:52 »
 :021:Ja powiem tylko tak......
Patrząc na coraz świeższe fotki soma mogę stwierdzić, że ten dodatek pod względem jakości wykonania będzie dorównywał płatnym dodatkom Real Sim.
Cieszę się, że są jeszcze tak kreatywni ludzie mający takie zaplecze chcą robić darmowe dodatki pod FSX.
PS:Nic dodać nic ująć  :003: