Tak, wsio w 3D, wskazówki mają nawet pewną grubość

Generalnie zegary w 3D mają kilka zalet: zazwyczaj lepiej wyglądają (ale dobry grafik potrafi też zrobić takie zegary 2D że mucha nie siada), zdecydowanie lepiej wyglądają z bliska i pod kątem, a animacja jest zawsze płynna (w zegarach 2D to max 18Hz a przy większych ilościach mniej).
Wadą jest to że w sumie chyba więcej pracy potrzeba (nie wiem, nie robiłem nigdy zegarów 2D), bo trzeba zrobić model, zmapować, zanimować i dopiero robić tekstury, z drugiej strony tekstury mogą być prostsze bo nie muszą udawać 3D. Większość wydawanych obecnie do FSX samolotów posiada wciąż płaskie zegary 2D, czasem w obudowie 3D (na przykład Hughes H1)
Może w najbliższym czasie nagram krótki filmik, bez żadnych efektów i muzyki, po prostu czysty zrzut z gry żeby lepiej pokazać jak to wygląda. Ale muszę znaleźć wolną chwilę, a Mass Effect mocno wciąga.
