Autor Wątek: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8  (Przeczytany 23600 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpnia 21, 2007, 08:32:34 »
pewnie chce się wychylać z kabiny na prawo i na lewo  :karpik

Smoła

  • Gość
Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpnia 21, 2007, 16:19:05 »
Doe trafiłeś w 10  :004:

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpnia 21, 2007, 20:51:43 »
A ja chcę płynnie się rozglądać w starym iłku. Da się?
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpnia 21, 2007, 22:27:45 »
Hmmm ....
Skopiowałem .sfs, spaczowałem ilfb, wkleiłem wraz z .DLL, wrzuciłem katalog files z modem i ..... gra się ładuje do 5% (ekran, a jakże z iłami) i po tym wywala mnię na pulpit.  :005: Co się mogło nie udać?

Smoła

  • Gość
Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpnia 21, 2007, 22:50:57 »
Wklej katalog filelist do głównego katalogu z grą.

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpnia 21, 2007, 22:59:20 »
Ooops, zapomniałem napisać - .txt też wkleiłem i nic.  :008:

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpnia 21, 2007, 23:36:57 »
Wkleiłeś?

Chyba chciałeś napisać, że do tego wielkiego (ok 4MB) pliku filelist.txt w głównym oknie gry, dokleiłeś zawartość tego z katalogu z modami?

Mam nadzieję, że nie podmieniłeś tych plików ze sobą.
Pozdrawiam.
 

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpnia 22, 2007, 12:03:43 »
No sęk w tym że u mnie tego pliku na 99% w ogóle nie było! Co ciekawe po podmianie na poprzednie .sfs i .exe gra działa bez zarzutu.  :006:

EDIT:
Może ktoś z Was by umieścił gdzieś takiego przykładowego filelist'a gdzieś cobym mógł zciągnąć (ew zmodyfikować) i spróbować jak z nim pójdzie?
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2007, 12:09:07 wysłana przez Paulus »

Glebas

  • Gość
Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpnia 22, 2007, 12:18:31 »
No sęk w tym że u mnie tego pliku na 99% w ogóle nie było! Co ciekawe po podmianie na poprzednie .sfs i .exe gra działa bez zarzutu.  :006:

Zgadza się. U mnie też nie było. Sprawdziłem w wersji zapasowej   :118:

Mój filelist.txt
GUI/background0.tga

samples/mgun_sml_08_14.wav
samples/mgun_sml_08_14i.wav
samples/mgun_sml_07_14.wav
samples/mgun_sml_07_14i.wav
samples/mgun_rear_12.wav
samples/jet_01.wav
samples/jet_03.wav
samples/grenade_efx1_92_1.wav
samples/grenade_efx1_92_2.wav
samples/grenade_efx1_93_1.wav
samples/grenade_efx1_93_2.wav
samples/zenitka_gd.wav
samples/MG_59.wav
samples/MG_59i.wav
samples/MG_68.wav
samples/MG_68i.wav
samples/MG_64_25.wav
samples/MG_64_25i.wav
samples/mgun_sml_02_14.wav
samples/gun_17_22.wav
samples/MG_51i.wav
samples/rocket_06.wav
samples/ZN_17_25.wav
samples/ZN_17_43.wav
samples/ZN_22.wav
samples/ground_siren.wav
samples/cannon_17_49.wav
samples/auto_01.wav
samples/tank_01.wav
samples/moto_00.wav
samples/air_can_02i.wav
samples/air_can_04i.wav
samples/dmg_86_0m.wav
samples/MG_77.wav
samples/MG_77i.wav
samples/buzzer_109_0.wav
samples/prop17_81_3.wav
samples/prop17_81_5.wav
samples/DB605_1000.wav
samples/DB605_1001.wav
samples/DB605_1500.wav
samples/DB605_2000.wav
samples/DB605_2700.wav
samples/DB605_2701.wav
samples/xDB605_1000.wav
samples/xDB605_1001.wav
samples/xDB605_1500.wav
samples/xDB605_2000.wav
samples/xDB605_2700.wav
samples/xDB605_2701.wav
samples/xDB605_2702.wav
samples/Merlin_XX_1000.wav
samples/Merlin_XX_1500.wav
samples/Merlin_XX_2000.wav
samples/Merlin_XX_2700.wav
samples/xMerlin_XX_1000.wav
samples/xMerlin_XX_1500.wav
samples/xMerlin_XX_2000.wav
samples/xMerlin_XX_2700.wav
samples/Hispano_1000.wav
samples/Hispano_1500.wav
samples/Hispano_2000.wav
samples/Hispano_2700.wav
samples/xHispano_1000.wav
samples/xHispano_1500.wav
samples/xHispano_2000.wav
samples/xHispano_2700.wav
samples/Mercury_1000.wav
samples/Mercury_1001.wav
samples/Mercury_1500.wav
samples/Mercury_2000.wav
samples/Mercury_2700.wav
samples/Mercury_2701.wav
samples/xMercury_1000.wav
samples/xMercury_1001.wav
samples/xMercury_1500.wav
samples/xMercury_2000.wav
samples/xMercury_2700.wav
samples/xMercury_2701.wav
samples/M82_1000.wav
samples/M82_1500.wav
samples/M82_2000.wav
samples/M82_2700.wav
samples/M82_2701.wav
samples/xM82_1000.wav
samples/xM82_1500.wav
samples/xM82_2000.wav
samples/xM82_2700.wav
samples/xM82_2701.wav
samples/M82_dmg.wav
samples/DB605_dmg.wav
samples/Jumo211_1000.wav
samples/Jumo211_1500.wav
samples/Jumo211_2000.wav
samples/Jumo211_2700.wav
samples/xJumo211_1000.wav
samples/xJumo211_1500.wav
samples/xJumo211_2000.wav
samples/xJumo211_2700.wav
presets/sounds/motor.db605.prs
presets/sounds/motor.bmw6.prs
presets/sounds/motor.jumo211.prs
presets/sounds/motor.rollsroyce.prs
presets/sounds/motor.bristol-mercury.prs
presets/sounds/motor.m82.prs

i18n/air_ru.properties
i18n/ardennes_ru.properties
i18n/army_ru.properties
i18n/berlin_ru.properties
i18n/bld_ru.properties
i18n/color_ru.properties
i18n/controls_ru.properties
i18n/country_ru.properties
i18n/credits_ru.properties
i18n/crimea_ru.properties
i18n/finsgulf_ru.properties
i18n/gui_ru.properties
i18n/gwindow_ru.properties
i18n/hud_log_ru.properties
i18n/hud_order_ru.properties
i18n/kuban_ru.properties
i18n/kurland_ru.properties
i18n/kursk_ru.properties
i18n/lviv_ru.properties
i18n/maps_ru.properties
i18n/moscow_ru.properties
i18n/net5summer_ru.properties
i18n/netmountains_ru.properties
i18n/normandy_ru.properties
i18n/plane_ru.properties
i18n/prokhorovka_ru.properties
i18n/regInfo_ru.properties
i18n/regShort_ru.properties
i18n/ship_ru.properties
i18n/smolensk_ru.properties
i18n/stgrad_ru.properties
i18n/tanks_ru.properties
i18n/technics_ru.properties
i18n/vehicle_ru.properties
i18n/weapons_ru.properties
[/size]

Najpierw jest przykładowy mod Kelso, potem dzwięki Wasy i polska wersja Kelso. Wszystko działa.

P.S. Czy ten post nie jest za długi? Ewentualnie proszę o skrócenie wg uznania.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2007, 12:25:17 wysłana przez Glebas »

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpnia 22, 2007, 12:28:29 »
O.K. dzięki! Jak wróce do domu sprawdzę czy działa.

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpnia 22, 2007, 13:41:16 »
Tą zawartość którą wkleił Glebas musisz dokleić do pliku filelist.txt w głównym oknie gry, musi działać.

U mnie ten wielki plik ma ok 4MB.
Pozdrawiam.
 

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpnia 22, 2007, 18:15:43 »
O.K. Poprawiłem i teraz postęp jest jedynie taki, że dochodzi do 95% i się wiesza.

Co ciekawe pokazuje że to jest wersja 4.071. Podrzuciłem to do v 4.08. Troche mi ręce opadają. Jakieś pomysły?

Smoła

  • Gość
Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpnia 22, 2007, 18:48:22 »
Ja tak miałem jak na początku, zapomniałem wkleić pliku filelist do głównego katalogu gry.

Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpnia 22, 2007, 21:13:41 »
No tak, tyle że ja już go mam i nadal nic.

Smoła

  • Gość
Odp: Rippowanie oraz wgrywanie modów v. 4.0.6 -4.0.8
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpnia 23, 2007, 02:14:31 »
Zacznijmy od tego jakiego sound moda zapodajesz. Do moda 075 filelist jest bez zmian. Mod 08 wymaga filelist 075 lub wczesniejszego + to co w filelist 08(dopisać i zapisać w pliku txt z wczesniejszego moda). Może o to chodzi?