Autor Wątek: Samoloty AI - Flyable  (Przeczytany 48093 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #75 dnia: Listopada 18, 2007, 13:15:14 »
Poza tym, zmnieniajcie rozszerzenie samorozpakowującego archiwum *exe na rar i instalujcie ręcznie ! Chwilę dłużej, ale wiesz co robisz, zmieniasz i w ogóle poznajesz strukturę.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #76 dnia: Listopada 19, 2007, 09:44:28 »
Pojawił się mod dodający B5N2 Kate oraz nowy bomberpack, w którym naprawiono stanowiska strzelców w TU2.

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #77 dnia: Listopada 19, 2007, 20:15:10 »
Dla tych, którzy maja problemy.
Ściągamy sound mod version 0,92 ze strony SG2Wasy http://hosted.filefront.com/SG2Wasy
archiwizujemy orginalne pliki files.SFS i il2fb.exe.
Rozpakowujemy plik z sound modem bezpośrednio do katalogu gry.
Następnie ściągamy najnowszy bombpack http://rapidshare.com/files/70855383/BOMBER_MOD_PACK_v3_4_IL2_1946.exe.html, odpalamy go i wskazujemy ścieżkę do katalogu z grą.

Dla tych wszystkich, którzy chcą na sound modzie pograć na serwerach z włączonym CRT2 a mają już zainstalowany sound mod 0.9x.
Ściągamy plik ENG_Sound_mod_CRT2_compate.rar, usuwamy z katalogu z grą plik files.txt i folder files (najlepiej zrobić ich kopię) a następnie rozpakowujemy ENG_Sound_mod_CRT2_compate.rar do katalogu z grą.
Jeśli znowu chcemy polatać na nowych maszynka wystarczy usunąć plik files.txt i folder files, a do katalogu z grą kopiujemy wcześniejszą kopię tych plików.



Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #78 dnia: Listopada 21, 2007, 08:14:34 »
Chłopaki najwyraźniej nabierają wprawy bo nowe samoloty pojawiają się jak grzyby po deszczu. Poniżej załączam namiary na pliczek z nowymi maszynkami http://rapidshare.com/files/71198191/new_planes.rar.html autorstwa MrJolly.
Nowe maszyny to:
MACCHI 200 7 & 7FB (1941)
B6N2-JILL (1944)
B5N2-KATE (1939)
oraz poprawiona wersja BLENHEIMA Mk4

Offline Marcinos

  • *
  • Kierowca bombowca
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #79 dnia: Grudnia 16, 2007, 16:06:51 »
Ranwers dlaczego się nie chwalisz swoją robotą ?  :023:
http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=1731&highlight=
Fighter pilots make movies, bomber pilots make history, but everything depends on mechanics.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #80 dnia: Grudnia 16, 2007, 16:50:52 »
Ranwers dlaczego się nie chwalisz swoją robotą ?  :023:

Ponieważ tutaj jest nikłe zainteresowanie tym tematem.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Glebas

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #81 dnia: Grudnia 16, 2007, 22:48:23 »
Ponieważ tutaj jest nikłe zainteresowanie tym tematem.
To nieprawda. Jeżeli się nie odzywam, bo nie mam nic mądrego do powiedzenia, to nie znaczy, że się nie interesuję.  :118: Przynajmniej jeśli o mnie chodzi.

Gratulacje Ranwers !!!
A jak wrażenia z lotów?

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #82 dnia: Grudnia 16, 2007, 23:59:12 »
Nie no Ranwers dla mnie to prawdziwa bomba!! Gratulacje  :002: Teraz polska kampania będzie dużo ciekawsza, jeszcze żeby tak polatać się dało  :020: było by czym szkopom przywalić. Swoją drogą Oleg zapomniał o nas ale dzięki takim fachowcom, co z wielu części potrafią zlepić bardzo ładny samolocik z Lechistanu, iłkowa przyszłość rysuje się w różowych barwach.
Zdążyłeś go już oblatać?
" Na wojnie są trzy rodzaje ataków - udane, nieudane i desant z powietrza..."

Mój hangar: (Iris) T-6A, PC-9, A-10A, F-14, F-15E, F-16 D.  (CS) C130, B-767-300, B-777 200.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #83 dnia: Grudnia 17, 2007, 00:16:24 »
Dzięki, panowie, nabrałem powietrza pod skrzydła. Postaram się dokończyć w miarę sensownie "Łosia" i "Karasia". Karasiem można latać - tu mod do pobrania http://aviaskins.com/vb/attachment.php?attachmentid=639&d=1197724880. Robiony oczywiście pod R-10  :004:
Pozdrawiam.



Oba samoloty wkrótce.  :001:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #84 dnia: Grudnia 17, 2007, 00:49:36 »
Jeszcze nigdy w historii (IŁa) tak wielu nie zawdzięczało tak wiele tylko JEDNEMU.:064: :706:

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #85 dnia: Grudnia 17, 2007, 09:45:01 »
 :karpik
Nie przesadzajmy...
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Glebas

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #86 dnia: Grudnia 17, 2007, 16:13:02 »
:karpik
Nie przesadzajmy...
Dlaczego ?
P.S.
Zdaję sobie sprawę, że to nic mądrego. Potrafisz nim latać ?

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #87 dnia: Grudnia 17, 2007, 16:34:13 »
Potrafisz nim latać ?

Wirtualnie... A co link do moda kabiny nie działa ?
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Glebas

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #88 dnia: Grudnia 17, 2007, 16:45:52 »
Wirtualnie... A co link do moda kabiny nie działa ?

No, ja nie wiem, bo jestem w fazie przegrupowania z jednego kompa na drugi, i to musi trochę trwać, ale chciałbym, byś opowiedział w pięknych słowach, co czułeś, jaki miałeś nastrój i jak Ci się podoba rytm silnika  :004:

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #89 dnia: Grudnia 17, 2007, 17:04:09 »
 :001:
Wiesz, to tak trochę jak oblatywacz, panie  :004:
A tak szczerze to nie bardzo jest na to czas. Włączasz i wyłączasz iłka, kukasz czy wszystko gra ( a zazwyczaj - nie gra), korekta - ok. No to bryz go o glebę (niestety i to trzeba sprawdzić bo miałem niemiłą niespodziankę raz).
W tym "Karasiu" mam zgryza. Jak widać jest gondola od He-111, niestety nie jest to sam element, a cała środkowa część Heńka  :karpik , którą ukryłem w czeluściach sowieckiej tiochniki. Ta część to tzw ROOT. I jest konflikt bo z Karaśka wyskakuje... 8 ludzików - 6 z Heńka + 2 z R-10. Dodatkowo pojawia się złe teksturowanie. Nie wygląda to najlepiej. Nie mam sposobu na to. Karaś bez wanny to nie Karaś, a innej w Iłku nie ma  :005:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym