Proszę o przetłumaczenie Wasiemu na angliskij-
Chodzi mi o to, że jednak kokpit Bf 109 był lepszy dla Henschela 129, chociażby przez wzgląd na widoczność:
- po pierwsze 109 miał kokpit ciasniejszy a więc bardziej odpowiedni dla równie ciasnego Henschela
- po srugie siedząc w zaadaptowanym dla Hs 129 kokpicie od Bf 110 G (w rzeczywistości dość przestronnego w stosunku do jednosilnikowych braci) widzimy silniki nieco z tyłu za nami a powinny znajdować się nieco z przodu , przed naszymi oczyma(wystarczy spojrzeć sobie na rzut z zewnątrz na sylwetkę pilota i położenie silników) Z kokpitem od 109 pod tym względem było poprawnie. Inna sprawa,że w kokpicie od 109 mamy tylko wskaźniki pracy tylko jednego silnika. Cóż -ale chyba i tak cześciej będziemy zerkać na wskazania prędkości na przykład niż na ciśnienie doładowania czy inne parametry (bynajmniej w tej grze). Poprzednie rozwiązanie bynajmniej "dla oka" było o wiele lepsze.