Autor Wątek: Samoloty AI - Flyable  (Przeczytany 48089 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #165 dnia: Maja 26, 2008, 14:55:56 »
A czemu nie ? :002:

.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Glebas

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #166 dnia: Maja 26, 2008, 15:06:10 »
Ale numer! To dlaczego trzeba samoloty robić jako składaki? Coś mi się wydaje, że robicie mnie w konia.... :021:

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #167 dnia: Maja 26, 2008, 15:08:32 »
Nie, to pierwszy export jaki się udał. Prosty obiekt, nie indywidualny, ale podczepiony do obiektu z gry.
Taka pierwsza jaskółka.
A samoloty muszą być składakami, co by się mogły rozlatywać.

Żeby OT-a nie robić, RWD-8 nabiera wyrazu, ale to już nie moja zasługa.
« Ostatnia zmiana: Maja 26, 2008, 15:14:20 wysłana przez Ranwers »
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Glebas

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #168 dnia: Maja 26, 2008, 15:11:12 »
Świetnie, ja powiem światełko w tunelu... Na AAA to naprawdę niesamowici ludzie są ....  :002:

Elvenking

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #169 dnia: Maja 27, 2008, 18:25:32 »
Cytuj
A czemu nie ? :002:

No to jest chyba jakaś rewolucja :) W takim tempie może za parę miesięcy stanie się możliwe tworzenie nowych samolotów w Sturmoviku.

Zacieram ręce :D

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #170 dnia: Maja 28, 2008, 19:26:02 »

   Kurna  pomyłka  :002: chodziło oczywiście o przerobienie Pe 8 na Halifaxa ,
który by reprezentował ciężkie bombery RAFu  z braku możliwości
wykonania Lancastera.
   Kolega Scoot od razu wychwycił przyczynę pomyłki , pisząc ił8 miałem
na myśli Pe8 i popełniłem literówkę.
   Wcześniej nie mogłem skorygować pomyłki ponieważ przez ostatni tydzień
nie śledziłem forum .

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #171 dnia: Czerwca 05, 2008, 12:43:49 »
Polecam Panom nowe dźwięki, które pojawiły się na AAA:

Tempest

http://www.youtube.com/watch?v=6yoF5X0MBps

Messer

http://www.youtube.com/watch?v=nO86_eMaQL8

Dora

http://www.youtube.com/watch?v=fb7x3SBruDA

Ja ponownie zakochałem się w Dorocie. :karpik
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2008, 12:49:09 wysłana przez MICHOO »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #172 dnia: Czerwca 05, 2008, 16:59:52 »
TRzeba przyznać, że zacnie brzmią ;). Może sobie wrzucę z tego samego powodu co MICHOO.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #173 dnia: Czerwca 10, 2008, 13:58:47 »
http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=5661&start=0

Do tej pory nie mogę podnieść szczęki z podłogi  :karpik
Go to your brother
Kill him with your gun
Leave him lying in his uniform
Dying in the sun.

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #174 dnia: Czerwca 10, 2008, 19:43:55 »


       Zacny otwieracz do puszek ten Hurry  :002:

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #175 dnia: Czerwca 17, 2008, 18:58:18 »
Czy któryś z kolegów próbował edytować pliki planes w katalogu DCG?
Furki dostępne domyślnie w grze daje się do kampanii wstawiać bez problemu, ale niestety, jak wrzucam np. Bf-110C4, to gra przy generowaniu kampanii robi zwiechę.
Czy zna ktoś lekarstwo na powyższe?

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #176 dnia: Czerwca 18, 2008, 00:09:08 »
Forum AAA zadziwia mnie za każdym razem, gdy przeglądam tam nowe wątki.

http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=5807  :banan :karpik
Go to your brother
Kill him with your gun
Leave him lying in his uniform
Dying in the sun.

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #177 dnia: Czerwca 18, 2008, 00:29:00 »
Dziwi mnie że akurat P-61 jeśli nie można będzie się nim w pełni nacieszyć.

Tak naprawdę, to koleś może sobie darować.
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

bandyta

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #178 dnia: Czerwca 18, 2008, 09:13:22 »
Dziwi mnie że akurat P-61 jeśli nie można będzie się nim w pełni nacieszyć.

Tak naprawdę, to koleś może sobie darować.

Hmm... a dlaczego uważasz że nie będzie można?

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #179 dnia: Czerwca 18, 2008, 09:17:37 »
Hm...może nie powinienem ale zareaguję.

Szanowny Pan raczył był zaprezentować w tym momencie typowy polski pesymizm, który w tym przypadku nie ma żadnych podstaw.

Ja to rozumiem, sam znam to uczucie.

Z uczuciem tym należy jednak walczyć dostrzegając ogromny postęp jaki dokonał się na przestrzeni kliku jedynie miesięcy. Proces zapoczątkowany pojawieniem się Sound Moda zaowocował w końcu możliwością importu obiektów 3D do gry. Należy przy tym pamiętać, iż proces ten jeszcze się nie zakończył i wiele elementów układanki pozostaję nadal niezbadanymi.
Jeżeli chodzi o radar (jak mniemam o to sprawa się rozbija) to mamy już przecież ''udawany'' model Ranwersa, który być może w przyszłości uda się przekonstruować tak aby zamiast samolocików wyświetlał echo, lub też jakiś inny pomysł okaże się możliwy do zrealizowania.
Być może nie będzie to symulacja pełną gębą, lecz cóż to w końcu tylko gra.

Twórcy z AAA wielokrotnie udowodnili że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych do zrobienia i na pewno niejednokrotnie jeszcze nas zadziwią, dlatego...cóż, więcej wiary.  :004:

Pozdrawiam.