Autor Wątek: Samoloty AI - Flyable  (Przeczytany 48203 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #210 dnia: Czerwca 22, 2009, 12:27:18 »
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #211 dnia: Czerwca 22, 2009, 20:54:16 »
Jak "zrobić" Me-210, z kabiną Ranwers'a, flyable ?
Leszek

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #212 dnia: Czerwca 22, 2009, 21:14:45 »
Lechu, bardzo prosta sprawa.
Nadrabiam zaległości kilku miesięcy, tak więc jestem na bieżąco:

http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=16319&start=0

A i ja mam pytanie (nie mogę odnależć w starszych wątkach) - kiedyś było opisane, co zrobić , aby dało się otwierać drzwi komory bombowej (?).

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #213 dnia: Czerwca 22, 2009, 21:20:24 »
Właśnie zainstalowałem ten kokpit. Tyle, że tej maszyny, nie ma na "liście" flyable w QMB. Okienko "Player" w FMB mam nieaktywne.
Leszek

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #214 dnia: Czerwca 22, 2009, 21:34:59 »
Właśnie zainstalowałem ten kokpit. Tyle, że tej maszyny, nie ma na "liście" flyable w QMB. Okienko "Player" w FMB mam nieaktywne.

Usunąłeś najpierw zbędne klasy ?
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #215 dnia: Czerwca 22, 2009, 21:47:20 »
Tak, jak w opisie:
>>Instalations tutorial:
1) Find files named 4FFEAE084BA29184 & D8BC52E8D9274342 and delete.
2) Copy mod to MODS folder.

Gunner position not aviable. <<
Leszek

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #216 dnia: Czerwca 22, 2009, 22:17:20 »
No to "pogadam do lampy":
- w U@P v 1.6b mamy obie wersje Me-210 nonflyable
- żeby były flyable trzeba:
  - ściągnąć "MOD_Activator_v5_2_IL2_4_08.exe" i rozpakować w katalogu tymczasowym,
  - z katalogu \STD skopiować pliki klas do katalogu \Files (zachować oryginały zawsze warto "dla bezpieczeństwa") - mamy
      Me-210 z kabiną Me-110
  - Kokpit Ranwers'a zainstalować zgodnie z opisem, kopiując pliki klas i katalog \Cocpit w odpowiednie miejsca

Nie wiem jeszcze co jest z szybą - czy ma być tak "matowo" ?
i "pribor" z prawej strony "stoi".
Leszek

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #217 dnia: Czerwca 22, 2009, 23:00:31 »
Mała prośba do Ranwersa, jeśli można.

Kolega gibbage na AAA robi wczesne modele P-38 (E/F/G/H). Niestety wygląda na to, że nie ma w planach stworzenia do nich kokpitów.

Może w wolnym czasie mógłbyś podjąć pracę nad takim projektem.

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #218 dnia: Czerwca 23, 2009, 14:25:28 »
http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=16319&start=0
A da radę ten kokpit podrzucić do ME-410? Jestem w robocie i nie mam jak sprawdzić .....

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #219 dnia: Czerwca 23, 2009, 21:13:13 »
SKINY---> W którym katalogu powinny znaleźć się skiny do zmodowanych samolotów?
W Folderze PaintSchemes/Skins nie ma w ogóle katalogów maszyn, które wrzuciłem dodatkowo do iłka (np. Swordfish albo Sabre). Próbowałem utworzyć samodzielnie katalog np. "XP - 86 Sabre", ale wciąż skiny się nie pojawiają, gdy uruchamiam konfigurator samolotu w grze.

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #220 dnia: Czerwca 23, 2009, 21:30:30 »
Tu jest lista chyba wszystkich nazw katalogów na skiny :
A5M4
A6M2
A6M2-21
A6M2-N
A6M3
A6M3-32
A6M3-32kai
A6M5
A6M5a
A6M5b
A6M5c
A6M7_Model62
A6M7_Model63
A-20C
A-20G
Ar-196A-3
Ar-234B-2
Ar-234B-2NJ
AvengerMkIII
B5N2
B6N2
B-17D
B-17E
B-17F
B-17G
B-24J-100-CF
B-25C-25NA
B-25G-1NA
B-25H-1NA
B-25J-1NA
B-29
B-29-SP
B-239
BeaufighterMk21
BeaufighterMkI
BeaufighterMkX
Bf-109E-1
Bf-109E-1_B
Bf-109E-3
Bf-109E-3_B
Bf-109E-4
Bf-109E-4_B
Bf-109E-4_Trop
Bf-109E-7
Bf-109E-7N_Trop
Bf-109E-7Z
Bf-109F-1
Bf-109F-2
Bf-109F-2_B
Bf-109F-4
Bf-109F-4_B
Bf-109G-2
Bf-109G-2T
Bf-109G-4
Bf-109G-4T
Bf-109G-6
Bf-109G-6_Late
Bf-109G-6AS
Bf-109G-6Late
Bf-109G-6T
BF-109G-10
BF-109G-14
Bf-109K-4
Bf-109K-4C3
Bf-109K-14
Bf-109Z
Bf-110C-4
Bf-110C-4B
BF-110-G4
Bf-110G-2
BI-1
BI-6
BlenheimMkI
BlenheimMkIF
BlenheimMkIV
BuffaloMkI
C-47
CANT1007
CANT1007t
CorsairMkI
CorsairMkII
CorsairMkIV
CR_42
D3A1
DB-3b
DB-3F
DB-3M
DB-3T
Do-335A-0
Do-335V-13
F2A-2
F4F-3
F4F-4
F4U-1
F4U-1A
F4U-1C
F4U-1D
F6F-3
F6F-5
F9F2_Panther
F-86A_Sabre
F-86F_Sabre
FaireyBattle
Fi-156
FM-2
Fw-189A-2
Fw-190A-3
Fw-190A-4
Fw-190A-5
Fw-190A-5U14
FW-190A-6
Fw-190A-7
Fw-190A-7STURM
FW-190A-8
FW-190A-8Mistel
Fw-190A-9
FW-190A-5165ATA
Fw-190D-9
Fw-190D-9_Late
FW-190D-11
FW-190D-13
FW-190F-8
FW-200C-3U4
G4M1_11
G4M2E
G-11
G_50
GladiatorMkI
GladiatorMkII
Go-229A-1
H8K1
H_75A2
Hawk81A-2
Hawk-75A-3
Hawk-75A-4
He-111H-2
He-111H-6
He-111H-16
He-111H-21
He-111Z
He-162A-2
He-162B
He-162C
He-L-IIIB2
Hs-129B-2
Hs-129B-3_Wa
HurricaneMkI
HurricaneMkIb
HurricaneMkIbT
HurricaneMkIIb
HurricaneMkIIbMod
HurricaneMkIIbT
HurricaneMkIIc
HurricaneMkIId
I-16type18
I-16type24
I-16type24_SPB
I-153_2BS
I-153_2SHKAS_BS
I-153_fin
I-153M62
I-153P
I-185M-71
I-185M-82A
I-250
IAR80
IAR81a
IAR81c
Il-2_3
Il-2_1940_Early
Il-2_1940_Late
Il-2_1941_Early
Il-2_1941_Late
Il-2_M3
Il-2I
Il-2M_Early
Il-2M_Late
Il-2T
IL-4
IL-10
J2M3
J2M5
J8A
Ju-52_3mg4e
Ju-52_3mg5e
Ju-87B-2
Ju-87D-3
Ju-87D-5
Ju-87G-1
Ju-88A-4
Ju-88A-4torp
Ju-88Mistel
Ki-21-I
Ki-21-II
Ki-27-Ko
Ki-27-Otsu
Ki-43-Ia
Ki-43-Ib
Ki-43-Ic
Ki-43-II
Ki-43-II-Kai
Ki-46-Otsu
Ki-46-Otsu-Hei
Ki-46-Recce
Ki-61-I-Hei
Ki-61-I-Ko
Ki-61-I-Otsu
Ki-84-Ia
Ki-84-Ib
Ki-84-Ic
Ki-100-I-Ko
L2D
LA-5
La-5F
La-5FN
La-7
La-7R
La-73xB20
LaGG-3IT
LaGG-3RD
LaGG-3series4
LaGG-3series29
LaGG-3series35
LaGG-3series66
Li-2
Magister
MBR-2-AM-34
MC-200series1
MC-200series3
MC-200series7
MC-200series7FB
MC-202
MC-202_III
MC-202_VII
MC-202_XII
MC-205_I
MC-205_III
Me-163B-1a
Me-210Ca-1
Me-210Ca-1ZSTR
Me-262A-1a
Me-262A-1aU4
Me-262A-2a
Me-262HG-II
Me-321
Me-323
Me-410-A
Me-410-B
Me-410-D
MiG-3
MiG-3-2xShVAK
MiG-3-2xUB
MiG-3-AM-38
MiG-3U
MiG-3ud
MiG-9FS
MiG-9protoF-2
MosquitoBMkIV
MosquitoBMkXVI
MosquitoFBMkVI
MS406
MS410
MS-Morko
MustangIII
Mxy-7-11
N1K1-J
N1K1-Ja
N1K2-Ja
N1K3-J
P-36A-3
P-36A-4
P-38J
P-38L
P-38l_Late
P-39D1
P-39D2
P-39N1
P-39Q-1
P-39Q-10
P-40B
P-40C
P-40E
P-40E-M-105
P-40M
P-47D
P-47D-10
P-47D-22
P-47D-27
P-51B-NA
P-51C-NT
P-51D-5NT
P-51D-20NA
P-63C
P-80A
P-80S
P-400
P_11c
P_24b
P_24e
P_24f
P_24g
PBN-1
Pe-2series1
Pe-2series84
Pe-2series110
Pe-2series359
Pe-3bis
Pe-3series1
Pe-8
R-10
Rwd-8
RWD-10
Sabre
SB_2M-100A
SB_2M-103
SBD-3
SBD-5
SeafireFMkIII
SeafireMkI
SeafireMkII45
SeafireMkII50
SeafireMkIII
SeaFury_MkX
SeaGladiatorMkII
SeaHurricaneMkIb
SeaHurricaneMkIIc
SpitfireMk1
SpitfireMkIX25lbs
SpitfireMkIXc
SpitfireMkIXcCLP
SpitfireMkIXe
SpitfireMkIXeCLP
SpitfireMkIXeHF
SpitfireMkLFXIVE
SpitfireMkVb
SpitfireMkVbCLP
SpitfireMkVbLF
SpitfireMkVbLFCLP
SpitfireMkVc
SpitfireMkVc4xH
SpitfireMkVcFB
SpitfireMkVcLF
SpitfireMkVcLFCLP
SpitfireMkVIII
SpitfireMkVIIICLP
SpitfireMkVIIICLPFB
SpitfireMkVIIIFB
SpitfireMkXII
SpitfireMkXIVC
Su-2
Swordfish
Ta-152C
Ta-152H-1
Ta-183
TB-3_4M-17
TB-3_4M-34R
TB-3_4M-34R_SPB
TBF-1
TBF-1C
TBM-3
TempestMkV
TempestMkV11Lbs
TempestMkV13Lbs
TomahawkMkIIa
TomahawkMkIIb
Tu-2S
TyphoonMkIB
TyphoonMkIBLate
U-2TM
U-2VS
Yak-1
Yak-1B
Yak-3
Yak-3_VK107
Yak-3P
Yak-3R
Yak-3VK-107
Yak-7A
Yak-7B
Yak-7BPF
Yak-7V
Yak-9
Yak-9B
Yak-9D
Yak-9DD
Yak-9K
Yak-9M
Yak-9T
Yak-9U
Yak-9UT
Yak-15
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #221 dnia: Czerwca 23, 2009, 21:55:00 »
Wielkie dzięki Kelso, ale niestety nic z tego.
Konfigurator "nie widzi" katalogu ze skinami:


Bis zum bitteren Ende.

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #222 dnia: Czerwca 23, 2009, 21:57:26 »
SKINY---> W którym katalogu powinny znaleźć się skiny do zmodowanych samolotów?...
Można przyjąć, że pierwsza kolumna pliku air.ini zawiera nazwy katalogów skinów dla "zainstalowanych" maszyn.
Leszek

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #223 dnia: Czerwca 23, 2009, 22:32:47 »
Można przyjąć, że pierwsza kolumna pliku air.ini zawiera nazwy katalogów skinów dla "zainstalowanych" maszyn.
Dokładnie tak jest. Nazwa samolotu z air.ini jest nazwą katalogu dla skinów.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #224 dnia: Czerwca 24, 2009, 08:52:50 »
OK, w takim razie - dlaczego nie mam tych katalogów w folderze PaintSchemes/Skins?
Czy też powinny występować w katalogu SkinMods?

Bis zum bitteren Ende.