Nie. Tekstury Millsa to podmiana defaultowych. Defaultowe tekstury terenu siedzą w folderze FSX/Scenery/World/Texture. I właśnie tam masz skopiować i wkleić bitmapy z paczek Millsa.
I jeszcze jedna rzecz ode mnie, bo samo dodanie tekstur Millsa nie naprawi pustyni. Pisałem już chyba ze trzy razy tu i na Aztec, że w FSX mamy DWA rodzaje piaskowych tekstur.
- Tekstury klimatu suchego - które są obecne w obszarze śródziemnomorskim, czy też w Kaliforni. Pojawiają się też, o zgrozo, w Europie Środkowej, na terenach miast (dookoła jest zielono, a miasta są lekko "piaskowe").
- Tekstury zimowe, występujące w Europie od października do marca (z wyłączeniem grudnia, stycznia i lutego). Te mają również brązowy odcień.
Tekstury Adama Millsa likwidują problem jedynie w przypadku nr 2. Wtedy, owszem, w miesiącach jesienno- zimowych będziemy mieli zielono (oprócz miesięcy, gdy leży śnieg), natomiast latem, czy wiosną, te tekstury nie będą działały (bo są to sezonówki)
Problem nr 1 naprawia jakiś dodatek z landclassem - czyli addon poprawiający rozłożenie tekstur w danym obszarze ("mówi" grze gdzie ustawić lasy, miasta, pola - oraz jaki charakter mają one mieć). Rozwiązaniem jest dobry, tani addon firmy Cloud9 - XClass Europe, albo landclass, który wchodzi w skład dodatku Ultimate Terrain Europe. Kropka.
Na screenach Falcona jest problem z landclassem (a raczej obecnością tego defaultowego)
Załączam przykładowy obrazek, opisujący problem:

Łódź, połowa października. Widzimy tu trzy rodzaje tekstur:
- na południe od miasta - jesienne - pojawiające się od 1 września
- na północ od miasta - zimowe - o których pisałem wyżej
- tekstury śródziemnomorskie - miasta - kolor zielony
Czyli mamy na screenie dwie różne "pustynie" - jedna pochodząca od miast i specyfiki regionu, druga to zmiana sezonowa, globalna.
To co by tutaj naprawiły tekstury Millsa, to tekstury zimowe, na północ od Łodzi. Nie mam ich zainstalowanych, dlatego widzicie tutaj default. Po ich wrzuceniu, na północy byłaby ciemna zieleń.
Inny przykład, Łódź latem. Miast jest "pustynne", a dookoła jest zielono:

A tutaj, Łódź z zainstalowanym landclassem Cloud9. Widać brak "pustynnych" miast oraz inne rozplanowanie położenia lasu i granic miast.

Kolejny przykład, Łódź z zainstalowanym Ultimate Terrain X Europe. Brak "pustynnych" miast, troszkę inaczej oddane położenie lasów, czy obszarów zurbanizowanych. Co rzuca się w oczy, to dokładniejsze oddanie zbiorników wodnych oraz dróg.
