Autor Wątek: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)  (Przeczytany 133861 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #60 dnia: Października 20, 2007, 12:08:50 »
Pocieszające jest w tym wszystkim to , że DCS może stanowić jakoby dobry punkt odniesienia w rywalizacji pomiędzy symulatorem dla cierpliwych - Fighter Ops. Troszkę liznąłem forum XSI i z tego co "moja móc zrozumieć po angielski"  jestem pełen nadziei na dobrą zabawe w przyszłości (ciekawe jak odległej?). Fighter Ops , pomijając że już większość z nas straciła nadzieję na jego wyjście może on naprawde przyprawić  o niekontrolowane zgubienie szczęki z wrażenia.
Patrząc na politykę twórców DCS można odnieść wrażenie że modułowość ich produktu poniekąd może być wzorowana na FO, co za tym idzie i jest widoczne na przytoczonych przez Kuscha i kolegów screenschotach nadchodzi nowa jakość w świecie symulatorów lotniczych.
Heh, teraz już wiem , dlaczego nie spieszyłem się w wymianą kompa. Poczekam aż mi dziecko się urodzi , podrośnie , pójdzie do szkoły , może będę miał trochę czasu , akurat wyjdzie FO i A-10 od DCS , będzie można wreszcie się pobawić  :118:
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #61 dnia: Października 20, 2007, 12:43:31 »
A głosowałem, głosowałem!  :103:
Ale widzę że zbytnio się pośpieszyłem głosując na "Zastanowię się", bo teraz bym zagłosował na pierwszą opcję.  :020:

Kusch powinni ci płacić za tą reklamę bo coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu że takie rzeczy to nie tylko w Erze ;D

No chyba że już pła....  :121:

A wiesz, że nawet naklejki nie dostałem, ale za to Chizh złożył mi zyczenia na urodziny  :karpik

PS;
Ankieta zmodyfikowana, można zmieniać swoje głosy  :118:
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2007, 12:54:50 wysłana przez Kusch »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #62 dnia: Października 20, 2007, 15:47:12 »
Mam nadzieję że teraz prace będą szły szybciej niż wcześniej. Można wnioskować że już nie wiele zostało im do zrobienia. Ciekawe kiedy ogłoszą datę premiery.
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #63 dnia: Października 20, 2007, 18:02:31 »
trigger = spust

Tzn jak dojdzie do pewnej sytuacji ktora jest opisana w triggerze to sie cos stanie.


Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #64 dnia: Października 20, 2007, 19:48:24 »
No wyzwalacz znaczy się- jak ktoś grał ...ups, bawił się w tworzenie misji w Operation Flashpoint na przykład.
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #65 dnia: Października 20, 2007, 22:55:38 »
Zgodnie z informacjami które są na forum, nowe misje będą zapisywane w całości w języku lua, co pozwoli na ich edytowanie (i tworzenie) niezależnie od tego co jest dostępne z poziomu edytora misji w grze. Oczywiście zapisane także będą wszystkie dane nawigacyjne dla ABRIS.

Skrypty lua będą pełnić większą rolę niż obecnie, między innymi zastąpią obecny w FC plik meinit.xml
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

tomek1988

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #66 dnia: Października 20, 2007, 23:53:31 »
Przyjechałem wczoraj do domu, a tu przez tydzień tyle zmian :). Pomysł DCS bardzo mi się podoba, Black Shark wydany jako produkt standalone byłby dużo gorszym rozwiązaniem. AH-64 mnie kompletnie nie zaskoczył, Kusch już dawno o nim pisał, a On w końcu ma dojścia :).
W innych symulatorach sytuacja też wygląda nieźle, te informacje o FO i "niezależne" forum Olega... Trochę gorzej z KoTS, ale mam nadzieję, że to tylko cisza pred burzą :).

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #67 dnia: Października 21, 2007, 15:13:09 »
Dziś wybory, to oddawać mi tu szybciutko głosy na Mi-24, w końcu jesteśmy najliczniej występującym narodem na forum DCS  :021:

http://forum.digitalcombatsimulator.com/showthread.php?t=137
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

John Cool

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #68 dnia: Października 21, 2007, 15:51:21 »
Dwa razy prosić nie musicie, "Diabelski rydwan" ma mój głos :001:

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #69 dnia: Października 21, 2007, 16:18:07 »
A mojego nie, dlaczego - wyjaśniłem na forum DCS.

Offline lancer

  • *
  • ka-boom!
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #70 dnia: Października 21, 2007, 16:23:57 »
Ja tam wolałbym Korbę... :P
Panowie, jesteście oficerami Armii Stanów Zjednoczonych. Oficerowie żadnej innej armii na świecie nie mogą tego o sobie powiedzieć. Zastanówcie się nad tym!

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #71 dnia: Października 23, 2007, 23:18:23 »
Wags na temat nowego terenu:

http://forum.digitalcombatsimulator.com/showthread.php?t=162&page=2

Cytuj
I wrote up a section for the DCS site regarding the new terrain that I hope the team will post soon. In a nut shell:

1- Much of the terrain has 50 - 100% increase in the polygon count that is used to create the height field (terrain mesh). This results in a much more natural looking environment. Some of the folks that attended to the show can attest to this.

2- Texture resolutions have been increased, particularly in the mountain areas.

3- The density and number of ground objects (trees, buildings, power lines, etc.) has been dramatically increased.

4- Ground object detail has been increased.

5- We'll probably get animated rivers.

6- Color palettes have been changed for greater contrast.

7- New ground objects at airfields.

8- New map area that includes much of Georgia.

At the same time, we've brought some talented modders on the test team such that they have access to builds. This will allow them to release their own mods shortly after DCS:BS release.


Bla bla nic nie rozumiem, ale dalej chyba leci tak:

1. Szczegółowość terenu zostanie poprawiona o 50-100%
2. Rozdzielczość tekstur terenu zostanie zwiększona w górach
3. Liczba obiektów naziemnych zostanie radykalnie zwiększona (drzewa, budynki, linie energetyczne, etc.)
4. Detale obiektów naziemnych zostaną zwiększone
5. Prawdopodobnie zrobimy animowane rzeki
6. Paleta kolorów zostanie zmieniona dla uzyskania lepszego efektu
7. Będą nowe obiekty na lotniskach
8. Nowa mapa będzie zawierać sporą część Gruzji (eee to stare jak świat)

"Jednocześnie dołączyliśmy utalentowanych modderów do zespołu testującego, więc mają dostęp do obecnych wersji symulatora. To pozwoli im wypuścić swoje mody krótko po premierze."


Czyli na bank zwerbowali Grandsurfa  :004:

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #72 dnia: Października 23, 2007, 23:57:31 »
Czyli na bank trzeba dorwać DeLorean DMC-12, przebudować na wehikuł czasu, przenieść się w przyszłość o co najmniej 10 lat, tam kupić full wypas komputer, tylko po to by mieć co najmniej 20 fps  :118:

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #73 dnia: Października 26, 2007, 18:30:39 »
No tak , tyle że trzeba miec nadzieję (  :020: ) że przy tym wszystkim kod gry będzie inny - znaczy lepiej napisany co poskutkuje tym że te "wodotryski" nie uduszą komputerów aż w takim stopniu jak nam się wydaje. ..Ale na bank uduszą. :karpik

A już się cieszyłem, że wreszcie dotrwaliśmy do czasów wystarczających komputerów pod Flaming Cliffs  :005:
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #74 dnia: Października 26, 2007, 19:47:38 »
Strona uzupełniona o informacje dotyczące terenu:

http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?end_pos=950&scr=default&lang=en#p6

Są też tapetki (nic specjalnego, no może poza tym, że na jednej jest Mi-24 :))

http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?scr=news&news_sid=623&lang=en&end_pos=3
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg