Wags na temat nowego terenu:
http://forum.digitalcombatsimulator.com/showthread.php?t=162&page=2I wrote up a section for the DCS site regarding the new terrain that I hope the team will post soon. In a nut shell:
1- Much of the terrain has 50 - 100% increase in the polygon count that is used to create the height field (terrain mesh). This results in a much more natural looking environment. Some of the folks that attended to the show can attest to this.
2- Texture resolutions have been increased, particularly in the mountain areas.
3- The density and number of ground objects (trees, buildings, power lines, etc.) has been dramatically increased.
4- Ground object detail has been increased.
5- We'll probably get animated rivers.
6- Color palettes have been changed for greater contrast.
7- New ground objects at airfields.
8- New map area that includes much of Georgia.
At the same time, we've brought some talented modders on the test team such that they have access to builds. This will allow them to release their own mods shortly after DCS:BS release.
Bla bla nic nie rozumiem, ale dalej chyba leci tak:
1. Szczegółowość terenu zostanie poprawiona o 50-100%
2. Rozdzielczość tekstur terenu zostanie zwiększona w górach
3. Liczba obiektów naziemnych zostanie radykalnie zwiększona (drzewa, budynki, linie energetyczne, etc.)
4. Detale obiektów naziemnych zostaną zwiększone
5. Prawdopodobnie zrobimy animowane rzeki
6. Paleta kolorów zostanie zmieniona dla uzyskania lepszego efektu
7. Będą nowe obiekty na lotniskach
8. Nowa mapa będzie zawierać sporą część Gruzji (eee to stare jak świat)
"Jednocześnie dołączyliśmy utalentowanych modderów do zespołu testującego, więc mają dostęp do obecnych wersji symulatora. To pozwoli im wypuścić swoje mody krótko po premierze."
Czyli na bank zwerbowali Grandsurfa
