Autor Wątek: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)  (Przeczytany 133449 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #900 dnia: Listopada 11, 2008, 23:24:45 »
Mam pytanie do "pilotów" Ka-50 czy w nowym symulatorze wprowadzono nowe wersje Su-27 np Su-27SM lub MiG-29 SMT ?

Tak dokładnie, jak sama nazwa wskazuje "Czarnaja Akula" to klasa okrętu podwodnego i strzela się torpedami i wabikami. Ty sobie jaja robisz niesmiało się zapytam?
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

John Cool

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #901 dnia: Listopada 11, 2008, 23:26:39 »
Nawet po pobieżnej lekturze tego wątku a częściowo także tematu 1.2 "Black Shark" można było z łatwością dojść do wniosku że NIE. W DCS nie będzie dostępne żadne latadło oprócz tytułowego wiertaliotu.

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #902 dnia: Listopada 11, 2008, 23:40:18 »
Zanim podpalicie stos chciałem zauważyć, że kolega nie pytał o flyable. I jeśli nie przyjmuje się za pewnik, że przeciętny użytkownik tego forum to skończony idiota to jest jasne, że pytanie dotyczy maszyn AI... ::)

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #903 dnia: Listopada 11, 2008, 23:55:48 »
Mam pytanie do "pilotów" Ka-50 czy w nowym symulatorze wprowadzono nowe wersje Su-27 np Su-27SM lub MiG-29 SMT ?
Zostałeś spalony... ;-) --krótko...mig-29s i su-27s /flanker-b/.Wiem bo przeczytałem całe rosyjskie forum ED.

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

John Cool

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #904 dnia: Listopada 12, 2008, 00:24:02 »
Zanim podpalicie stos chciałem zauważyć, że kolega nie pytał o flyable. I jeśli nie przyjmuje się za pewnik, że przeciętny użytkownik tego forum to skończony idiota to jest jasne, że pytanie dotyczy maszyn AI... ::)

Problem w tym że kolega zbyt jasno pytania nie sformułował i nie wynika z niego bezpośrednio czy idzie o AI, flyable itd. Co i tak nie zwalnia z chociaż pobieżnego przejrzenia wątku, zanim się zapyta. Poza tym cóż, trza przynajmniej starać się wyrażać precyzyjnie aby nie było na przyszłość niedomówień.

A poza tym, tak zupełnie na marginesie, w kwestii AI - jaki problem zrobić sobie dajmy na to (modyfikując podwieszenia etc) z MiGa-29S takiego MiG-29SM/SMT? Przecież pilotowany przez AI będzie mógł użyć całe uzbrojenie (z rakietami przeciwradiolokacyjnymi włącznie), cokolwiek mu nie podwiesisz. Od biedy nawet z Su-27P/S da się zrobić Su-27SM (również sterwane przez AI) - odpowiedni skin (z 22 IAP albo 23 IAP) i modyfikacja podwieszeń wystarczy - bowiem z zewnątrz od bazowego Su-27 różni się tylko szczegółami. 

poko24

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #905 dnia: Listopada 12, 2008, 10:27:49 »
Ale dziwi mnie brak nowego modelu Su-27 - przeciez ED pokazywalo WIPa juz dawno.

A czy mozna sciagnac skas mody, ktore mial Wags z nowymi teksturami terenu i airbase mod przygotowane przez SIM-MOD community?

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #906 dnia: Listopada 12, 2008, 11:10:38 »
A czy mozna sciagnac skas mody, ktore mial Wags z nowymi teksturami terenu i airbase mod przygotowane przez SIM-MOD community?

Chwila, chodzi o producer's notes czy jakieś screeny na forum ED?

poko24

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #907 dnia: Listopada 12, 2008, 11:35:02 »
W Producer's Notes - Navigation na przyklad. Zwroc uwage jak wyglada lotnisko. Na plycie postojowej sa lampy.
Albo tutaj: http://pl.youtube.com/watch?v=XuDGoEpSBOI&feature=related. Przy pasie startowym i drogach kolowania sa oznaczenia.

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #908 dnia: Listopada 12, 2008, 11:42:39 »
No to jeśli oficjalne filmy prezentujące produkt były robione na zmodowanym DCS (w dodatku na modach nieoficjalnych) to brak mi słów. Czyli prezentują one DCS inny (lepszy) niż w rzeczywistości. Marketingowe cwaniactwo.

poko24

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #909 dnia: Listopada 12, 2008, 11:47:34 »
No :)

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #910 dnia: Listopada 12, 2008, 14:53:45 »
No to jeśli oficjalne filmy prezentujące produkt były robione na zmodowanym DCS (w dodatku na modach nieoficjalnych) to brak mi słów. Czyli prezentują one DCS inny (lepszy) niż w rzeczywistości. Marketingowe cwaniactwo.

Nie wiesz dla czego nie ma tekstur w final ale wiez ze "marketingowe cwaniactwo"...

A skad ty wiesz czy to mod oficijalny czy nie? Ciekawy jestem.

Wlasciwie to nic nie wiesz, ale najlepiej najpierw napisac, co?

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #911 dnia: Listopada 12, 2008, 15:35:51 »
Nie piszę, że wiem. Piszę jak to dla mnie wygląda. Z całym szacunkiem, mało mnie obchodzi dlaczego tych tekstur tam nie ma. Liczy się fakt, że nie są dostępne obecnie, a filmiki producer's notes powinny rzetelnie informować o programie, który zamierzam nabyć drogą kupna. Czyli de facto pokazują one DCS w lepszym świetle niż w rzeczywistości - czyli typowa zagrywka marketingowa na równi z upiększaniem w Photoshopie screenów z WIP jak to robią niektóre firmy.

Czy oficjalny czy nie to mniejsze ma znaczenie. Ale SIM-MOD to jest tzw. "3rd party" jeśli się nie mylę, a nie część ED. Oczywiście ED może roztoczyć nad tym swoje skrzydła itp., ale to już inna sprawa.

Groove, ja zawsze staram się być obiektywny, więc proszę Cię zastanów się. Jeśli ktoś pokazuje jak wygląda produkt końcowy, ale tak na prawdę nie do końca będzie tak wyglądał to nie jest to do końca fair? Chyba, że Wags poinformował o tym w czasie nagrania. Filmy oglądałem jakiś czas temu i sobie nie przypominam.

A jeśli tyle wiesz, to napisz mi czemu nie można było nagrać tych filmów na podstawowej wersji DCS? Czyli takiej jaka obecnie jest dostępna? Chyba, że ktoś zawalił termin i te tekstury miał być dodane, ale "tak się stało", że nie zostały. To jedyna okoliczność, która daje w miarę sensowne usprawiedliwienie, ale nawet wtedy powinno być dostępne sprostowanie i informacja o tym.

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #912 dnia: Listopada 12, 2008, 16:13:44 »
Cytuj
Chyba, że ktoś zawalił termin i te tekstury miał być dodane, ale "tak się stało", że nie zostały.

Idzie w tym kierunku, ale nikt nie zawalil po prostu czasu braklo i napewno tesktury beda dodane kiedys. Moim zdaniem Wags to tez na Forum napisal.

qrdl

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #913 dnia: Listopada 12, 2008, 18:55:54 »
Nie piszę, że wiem. Piszę jak to dla mnie wygląda. Z całym szacunkiem, mało mnie obchodzi dlaczego tych tekstur tam nie ma. Liczy się fakt, że nie są dostępne obecnie, a filmiki producer's notes powinny rzetelnie informować o programie, który zamierzam nabyć drogą kupna. Czyli de facto pokazują one DCS w lepszym świetle niż w rzeczywistości - czyli typowa zagrywka marketingowa na równi z upiększaniem w Photoshopie screenów z WIP jak to robią niektóre firmy.

(...)


Zgadza się. Ja bym nie brał. Chyba, że z osobiście podpisanym przez Waga certyfikatem ISO.
Pozwolę sobie dodać uwagę ogólną: nawet jak się kupuje "poważne" graty, to w instrukcjach jest zastrzeżone, że "bla bla bla mogą się różnić od podanej specyfikacji".
Dobrze, że sprawa z teksturami wyszła dzięki waszej czujności. Miejmy nadzieję, że wielu się nie nabierze i powstrzyma przed zanabyciem do czasu aż produkt zacznie spełniać wcześniej dane obrazki i obietnice.

pozdrawiam,
qrdl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #914 dnia: Listopada 12, 2008, 19:25:39 »
A czymże są jakieś tam tekstury, wobec: Fizyki lotu, fizyki wirnika, termodynamiki, instalacji hydraulicznych, paliwowych, elektrycznych, awioniki, klikanego kokpitu, radia i radionawigacji, wpływu temperatury na moc silnika, balistyki, i innych "mało znaczących" innowacji zawartych w nowym produkcie ED, których nie dane było mi więcej spamietać? Tekstury, które i tak trafią do produktu finalnego, możliwe, że już w wersji zachodniej. A nawet jeśli nie, nawet jeżeli trzeba będzie za nie zapłacić grupie z Sim-Mod to  i tak jest to lepsza alternatywa, niż "nie będzie niczego". Pomyślcie ile Ci ludzie musza włożyć pracy w tego typu modyfiakcje, czy tworzenie terenu od podstaw tak jak to się teraz dzieje w przypadku terenów bazy Nellis w Newadzie.

« Ostatnia zmiana: Listopada 12, 2008, 19:31:15 wysłana przez Kusch »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg