Autor Wątek: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.  (Przeczytany 104897 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #30 dnia: Grudnia 02, 2007, 16:19:22 »
To ja dorzucę osobiste prośby:

- Zablokowanie widoków zewnętrznych na serwerze
- Zmodyfikowanie parametrów widoku, aby w kokpicie można było oglądać się na szóstą - domyślny plik cfg na to nie pozwala, a nie ma ku temu żadnych przesłanek, bo w realu jest to możliwe (no chyba że mowa o ropuchu :-) )
- Zezwolenie na eksport danych serwera (aby możliwe było zarejestrowanie przebiegu misji dla analizatora TacView na komputerze klienta)

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #31 dnia: Grudnia 02, 2007, 17:23:42 »
Ja chętnie zapiszę się na Żabę  :002:
That's Vietnam music... can't we get our own music?

maverickdan

  • Gość
Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #32 dnia: Grudnia 02, 2007, 19:11:36 »
Witam

Decyzję na temat konfiguracji LoTATC pozostawiam tobie Razorblade.

Cytuj
Zmodyfikowanie parametrów widoku, aby w kokpicie można było oglądać się na szóstą
Zgadzam się z tym.

Teraz przedstawie zasady tej naszej Mini Kampanii

Działania wojskowe na tej mapie zaczynają się całkowicie w czasach pokoju, ma to na celu wprowadzenie fajnej atmosfery :)
Rozwój wydarzeń będzie miał wpływ na wygląd następnej misji.

-Nawigacja
W celu urealnienia rozgrywki chodź choć trochę postawiłem anteny, które maja symulować radiolatarnie. Wszystkie waypointy ustawione są według nich. Aby było łatwiej orientować się gdzie jest granica , wyżej wymienione nadajniki stoją na pograniczu Gruzji i Rosji

Uzbrojenie
zakazane rakiety w tej Kampanii to R-77, R27EM,R-27ET i AIM-120

Samoloty
W celu urealnienia rozgrywki na każdym lotnisku stoją samoloty jako obiekty statyczne.
Ilość tych statycznych samolotów odpowiada dostępnej ilości samolotów na początku misji.
Po stracie samolotu nie wciskamy RCVR tylko zajmujemy następny wolny samolot w kolejności.

Lokalizacje samolotów według listy

RED COALITION

MIG-29S- SOCHI ADLER
MIG-29S- SOCHI ADLER
MIG-29S- SOCHI ADLER
MIG-29S- SOCHI ADLER
SU-27- SOCHI ADLER
SU-27- SOCHI ADLER
SU-27- SOCHI ADLER
SU-27- SOCHI ADLER
SU-25T- SOCHI ADLER
SU-25T- SOCHI ADLER
SU-25T- SOCHI ADLER
SU-25T- SOCHI ADLER
SU-33- ADMIRAL KUZNETSOV
SU-33- ADMIRAL KUZNETSOV
SU-33- ADMIRAL KUZNETSOV
SU-33- ADMIRAL KUZNETSOV
MIG-29S- MAJKOP
MIG-29S- MAJKOP
MIG-29S- MAJKOP
MIG-29S- MAJKOP
SU-25T- MAJKOP
SU-25T- MAJKOP
SU-25T- MAJKOP
SU-25T- MAJKOP
SU-27- MAJKOP
SU-27- MAJKOP
SU-27- MAJKOP
SU-27- MAJKOP
SU-33- ADMIRAL KUZNETSOV
SU-33- ADMIRAL KUZNETSOV
SU-33- ADMIRAL KUZNETSOV
SU-33- ADMIRAL KUZNETSOV

SU-30- MAJKOP- !!!! SAMOLOT KARNY!!!!

BLU COALITIONS

A-10 - GUDAUTA
A-10 - GUDAUTA
A-10 - GUDAUTA
A-10 - GUDAUTA
F-15 - GUDAUTA
F-15 - GUDAUTA
F-15 - GUDAUTA
F-15 - GUDAUTA
A-10 - SUHUMI
A-10 - SUHUMI
A-10 - SUHUMI
A-10 - SUHUMI
F-15 - SUHUMI
F-15 - SUHUMI
F-15 - SUHUMI
F-15 - SUHUMI
MIG-29A - GUDAUTA
MIG-29A - GUDAUTA
MIG-29A - GUDAUTA
MIG-29A - GUDAUTA
MIG-29A - SUHUMI
MIG-29A - SUHUMI
MIG-29A - SUHUMI
MIG-29A - SUHUMI
SU-25T - GUDAUTA
SU-25T - GUDAUTA
SU-25T - GUDAUTA
SU-25T - GUDAUTA
SU-25T - SUHUMI
SU-25T - SUHUMI
SU-25T - SUHUMI
SU-25T - SUHUMI

F-4 - SUHUMI !!!!!!SAMOLOT KARNY!!!!!


Jeżeli przeciwnikowi uda się zniszczyć samoloty statyczne to ilość zniszczonych samolotów odbiera nam te dostępne.
 
WAZNE. Zawsze od ilości zniszczonych samolotów statycznych odejmujemy ilość samolotów odbywających lot podczas ataku.
Wynik odzwierciedla nam ilość zniszczonych statków powietrznych

Dla niesubordynowanych na końcu listy znajdują się samoloty karne. O karze decyduje dowódca. Jego decyzja jest święta i niepodważalna. Lot karny trzeba bezwzględnie odbyć. Karę odbywamy wykonując lot patrolowy, który trwa kilkadziesiąt minut lub ćwicząc starty i lądowania.

I tak po stronie
RED COALITION
SAMOLOTY KARNE TO SU-30
BLU COALITION
SOMOLOTY KARNE TO F-4
DYSKUSJI NA TEMAT SU-30 I F-4 NIE BEDZIE.TE SAMOLOTY MAJA BYC KARA A NIE PRZYJEMNOSCIA I MAJA WSKAZYWAC CZARNA OWCE W GRUPIE.

Pamiętajcie żeby latać rozważnie i nie tracić samolotów, bo każdy utracony statek powietrzny to o jeden mniej do latania dla was.

Miłej zabawy:):)


Misja jest już gotowa. Od jutra możemy zaczynać
« Ostatnia zmiana: Grudnia 02, 2007, 19:22:57 wysłana przez some1 »

Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #33 dnia: Grudnia 02, 2007, 20:11:09 »
Decyzję na temat konfiguracji LoTATC pozostawiam tobie Razorblade.

Skoro tak to zasięgi wynoszą:

- Radary lotnisk - 20 km
- AWACS - 100km

Lekkie mobilne zestawy plot. krótkiego zasięgu są niewykrywalne.


1. Jak zrobić granice - real czy coś zmieniamy?
2. Czy ustalasz stałe strefy FAOR i MEZ dla każdej ze stron?
3. Czy ustalasz korytarze dolotowe do ewentualnych stref?
4. Jakie dać ustawienia grafiki w LO - część chyba wpływa na to co jest potem komputerach graczy (nie pamiętam, dawno sie w LO nie bawiłem)?

- Zmodyfikowanie parametrów widoku, aby w kokpicie można było oglądać się na szóstą - domyślny plik cfg na to nie pozwala, a nie ma ku temu żadnych przesłanek, bo w realu jest to możliwe (no chyba że mowa o ropuchu :-) )

Nie bardzo rozumiem o co dokładnie chodzi. Na szóstej jest oparcie fotela. Od patrzenia do tyłu to są chyba lusterka w kabinie, ale ja się nie znam, jakoś nie latałem myśliwcem w realu  :002: Nie widzę zresztą sensu aby robić jakieś zbędne modyfikacje dla gry on-line. Jestem za pozostawieniem typowych ustawień z LO - po co zbędne zamieszanie?
« Ostatnia zmiana: Grudnia 02, 2007, 20:19:01 wysłana przez Razorblade1967 »

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #34 dnia: Grudnia 02, 2007, 20:31:26 »
Nie bardzo rozumiem o co dokładnie chodzi. Na szóstej jest oparcie fotela. Od patrzenia do tyłu to są chyba lusterka w kabinie, ale ja się nie znam, jakoś nie latałem myśliwcem w realu  :002: Nie widzę zresztą sensu aby robić jakieś zbędne modyfikacje dla gry on-line. Jestem za pozostawieniem typowych ustawień z LO - po co zbędne zamieszanie?

Chodzi o to że domyślnie nasz pilot ma dziwnie sztywny kark uniemożliwiający mu takie obracanie głową jakie w realu jest możliwe i przydatne (w grze również). Fotel oczywiście pozostaje, i co ma zasłaniać to zasłania, ale człowiek, który nie jest inwalidą (a piloci rzadko nimi bywają, przynajmniej w czynnej służbie :-) ) siedząc w fotelu, nawet przypięty pasami może spokojnie odwrócić głowę tak, żeby zobaczyć oparcie tego fotela, i to co ponad nim (jak siedzisz teraz w fotelu to spróbuj :-) ) Na filmach różnej maści widać, że piloci niejednokrotnie wychylają się poza oparcie aby obadać tylną strefę.

Ponieważ serwer wymusza ustawienia widoku, jakie każdy z klientów może u siebie wykorzystać wystarczy na serwerze w pliku \Lock On\Config\View\server.lua wkleić w odpowiednie miejsce te wartości:

Cytuj
CameraAngleLimits[PlaneIndex.iSu_27] = {160.0, -76.0, 110.0}
CameraAngleLimits[PlaneIndex.iSu_33] = {160.0, -79.0, 110.0}
CameraAngleLimits[PlaneIndex.iSu_25] = {109.0, -70.0, 105.0}
CameraAngleLimits[PlaneIndex.iSu_39] = {116.0, -85.0, 110.0}  <--Su-25T
CameraAngleLimits[PlaneIndex.iMiG_29] = {160.0, -80.0, 110.0}
CameraAngleLimits[PlaneIndex.iMiG_29K] = {140.0, -65.0, 90.0}
CameraAngleLimits[PlaneIndex.iA_10] = {160.0, -72.0, 110.0}
CameraAngleLimits[PlaneIndex.iF_15] = {160.0, -81.0, 110.0}

zamieniając oryginalne wpisy. Od tej pory nie ma sztucznych ograniczeń i mamy większą swobodę ruchów głowy, co w trakcie walki na bliskim dystansie przydaje się i to bardzo, zwłaszcza jak ktoś korzysta z TrackIr albo FreeTrack. Stąd moja gorąca prośba, aby tej modyfikacji dokonać na serwerze.

I tak po stronie
RED COALITION
SAMOLOTY KARNE TO SU-30
BLU COALITION
SOMOLOTY KARNE TO F-4
DYSKUSJI NA TEMAT SU-30 I F-4 NIE BEDZIE.TE SAMOLOTY MAJA BYC KARA A NIE PRZYJEMNOSCIA I MAJA WSKAZYWAC CZARNA OWCE W GRUPIE.

Nie bardzo rozumiem. u mnie te samoloty nie są w ogóle flyable. Czy powinienem w związku z tym zmodyfikować grę na potrzeby kampanii?

Mam jeszcze pytanie dotyczące dowódców. Czy będzie po jednym na team, czy też będą dowódcy kluczy i czy będą oni podporządkowani osobie siedzącej na LOTAC czy też pełni ona wyłącznie rolę kontrolera?

Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #35 dnia: Grudnia 02, 2007, 20:45:41 »
Mam jeszcze pytanie dotyczące dowódców. Czy będzie po jednym na team, czy też będą dowódcy kluczy i czy będą oni podporządkowani osobie siedzącej na LOTAC czy też pełni ona wyłącznie rolę kontrolera?

Trochę strzelam bo nie znam koncepcji twórców rozgrywki i bazuje tylko na realu starając sie to dostosować do naszej gry.

Proponowałbym połączyć w LoTATC role ATC  i CRC czyli zarówno kontroli lotów, jak stanowisk dowodzenia i naprowadzania. Ponieważ  będziemy mieli ograniczoną liczbę maszyn w powietrzu i pewnie po 1 osobie na LoTATC z każdej strony.

Moja propozycja dla operatora LoTATC:

1. W dziedzinie ATC wydaje zgody:

- na uruchomienie silników;
- kołowanie na pas;
- start oraz lądowanie;
- naprowadza własne samoloty do miejsc lądowania.

2. W kwestii dowodzenia w powietrzu:

- dowodzi statkami powietrznymi nad własnym terytorium;
- kieruje samoloty do odpowiednich stref;
- wysyła pary do zwalczania wykrytych celów powietrznych zarówno z dyżurowania na ziemi jak i w powietrzu;
- wydaje zgodę na otwarcie ognia (w czasie pokoju i stanie zagrożenia)
- w przypadku działań ofensywnych nad terenem przeciwnika z użyciem AWASC kieruje poszczególne samoloty na wykryte cele.

Generalnie w działaniu poza własnym terytorium (chyba, że misja jest ściśle pod kierunkiem AWACS) decyduje dowódca w powietrzu, natomiast nad własnym terytorium decyduje operator stanowiska dowodzenia.

W kwestii zmiany widoku to dostosuję serwer do wymagań tworzącego rozgrywkę - decyzje w tym przypadku podejmuje Maverickdan

maverickdan

  • Gość
Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #36 dnia: Grudnia 02, 2007, 20:56:50 »
Cytuj
Jak zrobić granice - real czy coś zmieniamy?

Jak najbardziej powinny być prawdziwe. Rysując mapę uprościłem przebieg granicy. Starałem się jednak umieścić linie w miejscu jak najbardziej zbliżonym do prawdziwej.

Cytuj
Czy ustalasz stałe strefy FAOR i MEZ dla każdej ze stron?
Oczywiście myślałem o tym. Strefy MEZ umieściłbym wokół poligonów, a FAOR przy granicy i portach lotniczych.

Cytuj
Czy ustalasz korytarze dolotowe do ewentualnych stref?

Jak się bawić to się bawić  :karpik Ja jestem za, ale czy nasi piloci będą chcieli się bawić w aż tak skomplikowaną zabawę?

Cytuj
Jakie dać ustawienia grafiki w LO - część chyba wpływa na to co jest potem komputerach graczy (nie pamiętam, dawno się w LO nie bawiłem)?

Gdzie jest Qrdl? On wie najlepiej. Prosimy kolegę o pomoc.

Cytuj
Nie bardzo rozumiem. u mnie te samoloty nie są w ogóle flyable. Czy powinienem w związku z tym zmodyfikować grę na potrzeby kampanii?
Server decyduje o tym jakie samoloty są dostępne, a raczej misja która stawia. Nic nie trzeba modyfikować

Cytuj
Mam jeszcze pytanie dotyczące dowódców. Czy będzie po jednym na team, czy też będą   i czy będą oni podporządkowani osobie siedzącej na LOTAC czy też pełni ona wyłącznie rolę kontrolera?
Osoba siedząca w LOTAC będzie pełniła też rolę  głównego dowódcy.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #37 dnia: Grudnia 02, 2007, 21:17:36 »
Pozostaje jeszcze kwestia zabezpieczenia serwera przed osobnikami z zewnątrz wpadającymi na serwer w celu uprawiania radosnej rozpierduchy (czytaj - zwykłego doga bez zasad).

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #38 dnia: Grudnia 02, 2007, 21:28:31 »
Co do ustawień grafiki na serwerze to najważniejszym jest "Scenes". Jest ono narzucane przez serwer i ustawienie go na High przy większej ilości jednostek i graczy może sprawiać duże problemy dla przeciętnego komputera.
Mam dwie propozycje:
 
  • Ustawić Medium, żeby słabsze komputery też dały radę
  • Ustawić High, a jeśli komuś nie wyrobi sprzęt to podeślę mój skrypt który podmienia pliki od scenerii, tak że można przed lotem ustawić Scenes na sztywno niezależnie jak jest na serwerze czy też zapisana w starych trackach.


Inny ważny parametr to widoczność (w ustawieniach pogody). Najlepiej jakby była zmniejszona do ~60km. Przy 100km pamiętam że był wyraźny spadek FPSów.

I to chyba wszystko, ale mogłem czegoś zapomnieć. ;)
DCS/FSX/AC/pCARS

Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #39 dnia: Grudnia 02, 2007, 21:47:19 »
ale czy nasi piloci będą chcieli się bawić w aż tak skomplikowaną zabawę?

W to generalnie bawi się gość na LoTATC to on podaje kurs i wysokość lotu co powoduje, że samolot leci po zadanej trasie. Rola pilota jest tylko ściśle wykonać komendy.

Oczywiście myślałem o tym. Strefy MEZ umieściłbym wokół poligonów, a FAOR przy granicy i portach lotniczych.

Ty tu rządzisz

Rozrysuj to na jakiejkolwiek mapie rejonu (choćby w przybliżeniu) i wrzuć na Forum - jutro wprowadzę to do LoTATC.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #40 dnia: Grudnia 02, 2007, 21:56:23 »
Kwestia łączności. Blue na TS, red na ventylu? Czy jakoś inaczej? Osobiście preferuję TS.

Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #41 dnia: Grudnia 02, 2007, 22:01:04 »
Osobiście preferuję TS.

Moim zdaniem TS - można zakładać dowolną ilość serwerów bez problemu.

Mav - pamiętaj o stacjach EWR bo jak się bawimy z LoTATC to będą potrzebne!

EDIT>>>

Granice LOTATC:

0.000000   0.000000
45.911732   32.198316
45.826893   32.615808
45.748931   32.629200
45.679223   32.454173
45.533997   32.242123
45.394118   32.189698
45.196681   32.278443
45.119283   32.543241
45.119283   32.543241
45.119283   32.543241
45.106247   32.728684
45.142473   32.846167
45.016543   33.043224
44.946597   33.207961
44.946597   33.207961
44.946603   33.204792
44.968855   33.315830
44.917120   33.306044
44.804778   33.226418
44.685498   33.225953
44.586672   33.071249
44.449313   33.143348
44.316075   33.349927
44.211367   33.624688
44.178766   33.799490
44.185743   34.049823
44.255459   34.276542
44.300753   34.316557
44.309202   34.363763
44.355998   34.402493
44.405884   34.548109
44.537485   34.633408
44.569793   34.731915
44.611919   34.912760
44.577684   35.069082
44.600952   35.193017
44.739424   35.359288
44.771562   35.436423
44.769571   35.527959
44.851699   35.579009
44.851699   35.579009
44.849451   35.578908
44.914291   35.597645
44.804928   35.750790
44.785038   35.917333
44.829104   36.039734
44.783095   36.239558
44.826715   36.365337
44.847544   36.494614
44.903951   36.606164
0.000000   0.000000
45.630195   36.721895
45.413139   36.671002
45.342664   36.648366
45.292170   36.624949
45.244497   36.546236
45.204360   36.494201
45.173384   36.495560
45.104236   36.535308
44.901702   36.606258
0.000000   0.000000
45.630166   36.720471
45.641566   36.641590
45.625962   36.565273
45.645366   36.537340
45.639064   36.477736
45.664987   36.385282
45.675788   36.207871
45.659230   36.066070
45.598592   35.891145
45.598592   35.891145
45.619645   35.809620
45.527131   35.531810
45.667519   35.422593
45.814579   35.274503
45.908945   35.205292
45.986612   35.371924
46.164265   35.562546
46.280644   35.719413
46.331612   35.926343
46.298136   36.261504
46.450348   36.488262
46.423975   36.810505
46.624340   37.111587
46.708788   37.139169
46.708788   37.139169
0.000000   0.000000
46.709127   37.357208
46.512782   37.476111
46.381790   37.553452
46.192280   37.765787
46.107135   37.664172
45.902362   37.600335
45.739657   37.325894
45.538846   37.340404
45.553818   37.143512
45.639428   36.931104
45.629167   36.720511
0.000000   0.000000
45.630195   36.721895
45.413139   36.671002
45.342664   36.648366
45.292170   36.624949
45.244497   36.546236
45.204360   36.494201
45.173384   36.495560
45.104236   36.535308
44.901702   36.606258
0.000000   0.000000
44.902324   36.604109
44.890348   36.791396
44.835105   36.967468
44.744480   37.062228
44.602134   37.164624
44.556324   37.257350
44.479165   37.366531
44.466677   37.439167
44.449642   37.511887
44.435347   37.628476
44.403238   37.773646
44.292210   37.923239
44.205683   38.065623
44.165402   38.195286
44.135256   38.420719
44.028117   38.640141
43.925048   38.852535
43.770524   39.072026
43.584062   39.303021
43.409933   39.502313
43.264737   39.713666
43.165991   39.977003
42.997985   40.130756
42.939504   40.334981
42.875309   40.495929
42.854352   40.706553
42.773657   40.829626
42.654739   40.942035
42.592131   41.046732
42.570484   41.240959
42.466878   41.243339
42.285574   41.303598
42.179552   41.382098
42.066880   41.386943
41.954667   41.476253
41.867603   41.545179
0.000000   0.000000
43.185867   39.933225
43.352348   40.112635
43.486249   40.226389
43.640186   40.411353
43.680536   40.540497
43.748453   40.620900
43.850039   40.652679
43.893934   40.728596
43.893111   40.965127
43.850106   41.021773
43.743880   41.245878
43.706632   41.587867
43.582554   41.760070
43.521005   41.998247
43.491148   42.318301
43.493486   42.442099
43.444636   42.567013
43.441026   42.772734
43.327536   42.934240
43.358336   42.997927
43.323522   43.049078



Do tych, które mieliśmy wcześniej (Rosja i Ukraina) dodałem granicę rosyjsko-gruzińską.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 02, 2007, 22:23:02 wysłana przez Razorblade1967 »

kapulet

  • Gość
Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #42 dnia: Grudnia 02, 2007, 22:40:27 »
Co do widoków tonaprawdę dużo fajniej lata się z ustawieniami na 6, więc jak najbardziej jestem za.

Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #43 dnia: Grudnia 02, 2007, 23:42:45 »
Z tym widokiem na "6"-tą to troszkę kontrowersyjne (moim zdaniem). Niech ktoś spróbuje odwrócić "dyńkę" do tyłu przy np 5G. Wujek Toyo Wam to lepiej wytłumaczy :021:. Ale podporządkuję się woli ogółu ;).
Co do ustawień grafiki - nie wiem jak to naprawdę jest. Ale jeśłi ustawienia narzucone przez serwer będa jak najniższe , to stracą na tym posiadacze mocnych PC. No chyba że istnieje możliwość indywidualnego podciagnięcia na każdym komputerze tychże opcji względem tych narzuconych. Nie pamiętam nazw ustawień graficznych , ale opcja z włączonymi lasami i cieniami (scenes???) to jedna z tych które narzuca serwer.
Jeśli zaś ustawimy najniżej to mamy sytuację w której pokrzywdzeni będa właściciele tychże mocarniejszych zestawów. Ale za to większa liczba graczy będzie mogła jakoś ciągnąć granie. 

Co do niemożności poradzenia sobie przez pilotów ze skomplikowaną zabawą  czego obawiał się Mav. - Jeśli mamy w końcu przepchnąć realizm do naszych wspólnych lotów to wprowadzajmy się go tam gdzie się da. Jeśli komuś się nie  będzie  podobało? - Zawsze może poszukać serwera i uskuteczniać - jak to określił trafnie Vowthyn- uprawianie radosnej rozpierduchy (czytaj - zwykłego doga bez zasad).
Poza tym jak podkreślił Mav- początek rozgrywki zaczyna się w czasach pokoju a więc w momencie , kiedy wszelkie braki wyszkolenia w którejkolwiek dziedzinie każdy będzie mógł podciagnąc pod okiem dowódcy , na specjalnie przygotowanych poligonach (jak na mapie), podczas specjalnie przygotowanych misji i zadań. A wszystko to w atmosferze bliskiej realnemu lataniu (kontrola ATC i stanowiska dowodzenia, strefy MEZ i FAOR, zasady w komunikacji  itd)

« Ostatnia zmiana: Grudnia 02, 2007, 23:51:43 wysłana przez Edelmann »
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #44 dnia: Grudnia 03, 2007, 00:16:45 »
Z tym widokiem na "6"-tą to troszkę kontrowersyjne (moim zdaniem). Niech ktoś spróbuje odwrócić "dyńkę" do tyłu przy np 5G.

Tutaj masz rację, ale mam wrażenie (oczywiście to spekulacja), że przy takim przeciążeniu jakiekolwiek ruchy są mocno utrudnione, niestety gra tego nie odwzorowuje, a szkoda, bo wykonanie tego w realistyczny sposób nie wydaje się jakieś szczególnie trudne, wystarczyłoby powiązać dozwolony zakres ruchu głową ze wskazaniem miernika przeciążeń (i gdyby np 5g złapało nas w trakcie patrzenia na dziewiątą to mielibyśmy problemy z powrotem do neutralnej pozycji).
Jeśli musimy zadowolić sie tym co jest, to wydaje mi się że mimo wszystko sytuacje w których mamy do czynienia z takim przeciążeniem, choć nierzadkie, to jednak są w zdecydowanej mniejszości w stosunku do takich, w których nasze ruchy głową nie powinny być ograniczane.

Jeszcze co do wspomnianego przeze mnie zezwolenia na eksport danych. Co to jest TacView chyba nie muszę tłumaczyć. Bezcenne narzędzie do analizy przebiegu misji, które pozwala uczyć się na własnych i cudzych błędach http://lomac.strasoftware.com/tacview-en.php

Aby możliwy był zapis przebiegu misji dla tego rejestratora na komputerze klienta, serwer musi mieć ustawienia które na to zezwalają. Sprowadza się to do skopiowania tych http://rapidshare.com/files/73888077/export.rar.html dwóch małych plików do folderu \Lock On\Config\Export\

Co do kwestii poziomu, to również jestem za tym aby urealnić rozgrywkę najbardziej, jak to będzie możliwe, co prawda moje umiejętności pilotażu są raczej mizerne, ale jak spadać to z wysokiego konia, a w taki sposób będzie się można czegoś nauczyć.