Autor Wątek: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.  (Przeczytany 105271 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #90 dnia: Grudnia 07, 2007, 00:12:53 »
Jako że dzisiaj wieczorem przetestujemy moje łącze, mam pytanie w kwestii ustawień serwera LOTATC. Po pierwsze nie wiem którą opcję dotyczącą AWACS'a wybrać w tym okienku:



A więc czy powinno być: "utiliser AWACS de Lock On",
czy też :"utiliser AWACS statique"? I jaką podać wartość wysokości?

Po drugie jak skonfigurować tę zakładkę?:



Co konkretnie odznaczyć, a co pozostawić zaznaczone?

Dodałem już podane przez Razora granice do pliku borderline.dat oraz ograniczyłem zasięg radarów lotniskowych do 20km. Czy powinienem coś jeszcze przestawić?

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #91 dnia: Grudnia 07, 2007, 00:34:03 »
Acha. I poproszę jeszcze o plik "dessin.dat" z granicami państw i linią brzegową, czy co tam ma być w nim narysowane.

Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #92 dnia: Grudnia 07, 2007, 06:34:04 »
A więc czy powinno być: "utiliser AWACS de Lock On",
czy też :"utiliser AWACS statique"? I jaką podać wartość wysokości?

Ustawiamy "utiliser AWACS de Lock On" - czyli mamy AWACS tylko wtedy gdy go zaprogramujemy jako maszynę AI w LO.



Po drugie jak skonfigurować tę zakładkę?:



Ja dałem najmniejsze zestawy OPL jako niewykrywalne.

Acha. I poproszę jeszcze o plik "dessin.dat" z granicami państw i linią brzegową, czy co tam ma być w nim narysowane.

Proszę ... http://rapidshare.com/files/74845212/dessin.dat.html

Ja mam w zasadzie tylko granice państw i granice wód terytorialnych. Strefy opracuje Mav w weekend

Co do samego latania to dzisiaj testujemy tylko serwer czy spróbujemy zrobić trochę porządku w powietrzu? Można by spróbować stworzyć grupę uderzeniową i zaatakować cele (np. lotnisko przeciwnika) w sposób zorganizowany pod kontrolą LoTATC. Do tego potrzebne by było:

1. Nieco oddalić od siebie lotniska - np. strona Red startuje z Maykop.

2. Przyjąć zasadę, że samoloty latają w parach, które tworzą większe formacje.

3. Wprowadzić kryptonimy dla poszczególnych par i maszyn np. kryptonim pary Alpha 1-1 (dowódca), Alpha 1-2 (strzydłowy) i tymi kryptonimami (przypisanymi do typów maszyn i miejsc stacjonowania maszyn) się posługiwać. Kryptonimem pary będzie w tym przypadku "Alpha 1"

- uzgodnić jaki typ samolotu w poszczególnej stronie ma jaki kryptonim tak aby mieć np.:

Alpha 1,2 ... - samoloty Su-27
Bravo 1,2 ... - samoloty MiG-29
Charlie 1,2 ... - Su-25
Delta 1,2 ... - Su-25T

Strona Red np. A-K, a strona Blue L-Z

- czyli wchodzimy na TS (swojej strony) - zgłaszamy na SD jaką maszynę bierzemy, a tam przydzielają nam callsign, który wpisujemy w LO, i którym się posługujemy.

Będzie bardziej "as real"  :003:

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #93 dnia: Grudnia 07, 2007, 08:29:28 »
Dla pilotów i ATC.
 Może się komuś przyda.
Topografia lotnisk--- kierunki pasów ,rozmieszczenie dróg kołowania i stojanek.
Jakby można było jeszcze dynamiczną pogodę ustawić :-)......ATC na początku podaje z jakiego pasa starty itd./byłoby "as real".

STRONA RED

http://i69.photobucket.com/albums/i54/leoxnox/chart_maykop.jpg
http://i69.photobucket.com/albums/i54/leoxnox/chart_sochi.jpg

STRONA BLUE

http://i69.photobucket.com/albums/i54/leoxnox/chart_sukhumi.jpg
http://i69.photobucket.com/albums/i54/leoxnox/chart_gudauta.jpg

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #94 dnia: Grudnia 07, 2007, 10:18:25 »
Nie mam nic przeciwko bardziej zorganizowanej akcji. Co do modyfikacji lotnisk startowych, niech się wypowie Mav, jak będzie OK niech podeśle mi zmodyfikowany plik misji (póki co bezczelnie sam dokonałem modyfikacji parametrów wiatru, bo wczoraj pół czasu przeznaczonego na latanie spędziłem na sprawdzaniu które controlsy mi się gryzą, ze mi samolot bokiem lata  :118: )

Postaram się żeby wszystko działało już o 19, najpóźniej o 20.

Dane serwerów (wielkość liter ma znaczenie):

Serwer Lock On
IP 83.2.64.216
Port 10308 (domyślny)
Hasło - Forum

Serwer LoTATC
IP 83.2.64.216
Hasło dla strony "Red" - RED
Hasło dla strony "Blue" - BLUE

Serwer TeamSpeak2
IP 83.2.64.216
Port 8767 (domyślny)
Hasło do serwera: LOFC
Hasła do kanałów - odpowiednio dla drużyny: REDTEAM oraz BLUETEAM
Serwer typu "Anonymous"

Wielka prośba do wszystkich (a w szczególności do kontrolerów LTOTAC) żeby wykonali w Teamspeaku "Self Test" i przekonali się, czy ich ustawienia nie spowodują zakłócania łączności sprzężeniami (dotyczy w szczególności osób, które nie grają na słuchawkach tylko na głośnikach). W razie problemów proszę ograniczyć suwak "output volume" tudzież dostosować poziom mikrofonu i głośników w systemie.

Razor ten Novorossiysk u Ciebie w LTOTAC na 50km to przeoczenie czy tak ma być?
« Ostatnia zmiana: Grudnia 07, 2007, 10:24:12 wysłana przez vowthyn »

Offline sanCH0

  • *
  • DCS:BS, LO:FC2
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #95 dnia: Grudnia 07, 2007, 15:05:48 »
Proponuję jeszcze za każdym razem zmieniać kierunek i siłę wiatru a dodatkowo można ustawić jakąś delikatną poranną mgiełkę (lekkie opady itp...) nad lotniskiem  :004:
Polish Virtual Air Force - LO:FC 1st FIS Sanch0

Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #96 dnia: Grudnia 07, 2007, 17:03:06 »
Zgadza się. Mam jeszcze prośbę - w imieniu ewentualnych posiadaczy joysticków z FF , aby nie ustawiać turbulencji bo w FC  nie da się latać z nimi nawet ustawionymi na najmniejszą moc- zwyczajnie mimo nieomal 20 ton wagi samoloty skacza jak puste kartony po trzewikach wywracając fikołki , kiedy puścić rękojeść "wajchy". Siła wiatru - owszem, jak najbardziej , jednak na poczatku tak symbolicznie - aby nie latać bokiem jak już co niektórzy zauważyli :004:
Co do formy lotów - jestem jak najbardziej za testowaniem , aby sprawdzić możłiwości łącza Vowthyna. Z porządkiem w powietrzu- to śmiem zaryzykować stwierdzenie, że trochę czasu nam zajmie zanim sobie z tym poradzimy :002: Samo obeznanie się z prostymi wbrew pozorom komendami i posługiwanie się nimi w praktyce na dobrą sprawę nie musi od razu tak łatwo wejść w krew.

Dla pilotów i ATC.
 Może się komuś przyda.
Topografia lotnisk--- kierunki pasów ,rozmieszczenie dróg kołowania i stojanek.
Jakby można było jeszcze dynamiczną pogodę ustawić :-)......ATC na początku podaje z jakiego pasa starty itd./byłoby "as real".

STRONA RED

http://i69.photobucket.com/albums/i54/leoxnox/chart_maykop.jpg
http://i69.photobucket.com/albums/i54/leoxnox/chart_sochi.jpg

STRONA BLUE

http://i69.photobucket.com/albums/i54/leoxnox/chart_sukhumi.jpg
http://i69.photobucket.com/albums/i54/leoxnox/chart_gudauta.jpg


Bardzo poczciwa rzecz!- pomocna osobom na ATC . Mając przed oczyma taki diagram łatwiej jest kierować "bajzlem" na ziemi - kołowanie ., czy kierunek poruszania się poszczególnych maszyn to też niebagatelna sprawa. Dobrze żeby z czasem każdy pilot obeznał się z  rzutem macierzystego lotniska. Historia zna przypadki ..zabłądzenia :004:

Jeszcze jedna sprawa - może być przydatna . Mav wspominał o tym że naniesie stałe punkty w postaci masztów w różnych miejscach mające symulować pomoce radionawigacyjne czyli np. VOR. Dobry pomysł, który mozna wykorzystać dodatkowo , jako pomoc dla kontrolerów ATC. Jak? Po prostu - jeden z takich umownych punktów znajdujących się jak najbliżej lotniska kontroler może sobie nanieść na ekran(pulpit- nie wiem czy dobrze się wyraziłem) i tam nad  owy punkt kierować maszyny oczekujące na swoją kolejkę na podejście. Taki punkt pewnie pokrywał się będzie z którymś z waypointów (umownie ostatnim przed punktem "landing") wszystkich maszyn. Jeśli więc ATC mając tłum oczekujących zechce uniknąc bałaganu , wówczas wyśle oczekujących tamże w "holding " gdzie umownie każe im nad tym punktem oczekując na swoją kolejkę na podejście krażyć- każda para na innym , ściśle wyznaczonym dla nich pułapie.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 07, 2007, 17:11:28 wysłana przez Edelmann »
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #97 dnia: Grudnia 07, 2007, 18:52:16 »
U mnie już wszystko stoi :-P Możecie się powoli wbijać.

Jak na piątek wieczór jest bajkowo: Oby przełożyło się to na grę.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 07, 2007, 18:58:30 wysłana przez vowthyn »

Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #98 dnia: Grudnia 07, 2007, 19:57:00 »
Razor ten Novorossiysk u Ciebie w LTOTAC na 50km to przeoczenie czy tak ma być?

Przeoczenie, tylko Kuzniecow ma 100km bo jest "zniszczalny".

U mnie już wszystko stoi :-P Możecie się powoli wbijać.

Wchodzę na LoTATC, zalogowałem się do serwera (strona RED) - ma nie radarów, a więc i nie widzę samolotów. Nie ma "Kuzniecowa"? Czy Ty wgrałeś misję? 

Mav ma to samo???

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #99 dnia: Grudnia 07, 2007, 19:59:51 »
Razor wejdź na TS.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #100 dnia: Grudnia 07, 2007, 21:33:26 »
Dzisiejsze próby wypadły pomyślnie, pingi w okolicach 50-80, ale było o połowę mniej graczy niż wczoraj. Mam nadzieję że tendencja spadkowa się nie utrzyma, bo długo nie polatamy. Mav nie wiedzieć czemu ma problemy z połączeniem do LTOTAC, u M_ost'a działało OK.

Uwaga na przyszłość - gdyby FC nie chciał się połączyć do serwera należy spróbować bez hasła. Domyślnie serwer jest zabezpieczony hasłem i tak będzie, jednak dzisiaj trzeba go było resetować do zmiany kilku ustawień, i przy ponownym postawieniu zapomniałem już wpisać hasła, a nie jest ono domyślnie zapamiętywane. Będę tego pilnował, ale sytuacja mimo wszystko może się powtórzyć, więc tak jak mówię - jak nie wchodzi z hasłem (z dużej litery) to próbować bez.

Jeśli o mnie chodzi, to mogę jutro hostować, jeśli będą chętni do polatania. W razie czego dajcie znać kto lata i czy u Razora czy u mnie.

Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #101 dnia: Grudnia 08, 2007, 00:47:35 »
Ja niestety nie mogłem być wczoraj ale za to dziś czyli w sobotę jestem chętny i mogę latać wieczorem :001:
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

jarol

  • Gość
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #102 dnia: Grudnia 08, 2007, 15:06:08 »
Też mogę dzisiaj wieczorem polatać.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #103 dnia: Grudnia 08, 2007, 18:34:47 »
Serwery będą stać od 19 z tymi samymi ustawieniami. Ja do gry dołączę później (pewnie koło 21).

Siekiera777

  • Gość
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #104 dnia: Grudnia 08, 2007, 18:40:22 »
Cześć Panowie!!  :020: Na początek chciałbym ze wszystkimi się przywitać, wyrazić wielki szacun dla wszystkich, którzy tworzą to Forum!

A teraz do rzeczy: Bardzo chciałbym z Wami polatać, ale zastanawiam się czy z moim poziomem umiejętności na coś się przydam.
Co robicie podczas rozgrywki sieciowej? Jak to w ogóle wygląda? Co trzeba wiedzieć żeby zacząć z Wami latać?
Mój poziom zaawansowania wygląda tak, że wykonałem wszystkie misje kampanii A-10 w Lock On, zacząłem teraz ogarniać F-15.
Może to głupie pytania, ale wolę zapytać niż wleźć na serwer i popsuć kilku pilotom humor....  :021:


Jeszcze raz pozdro dla wszystkich!!!!!  :karpik