Autor Wątek: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.  (Przeczytany 105442 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tomek1986

  • Gość
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #360 dnia: Stycznia 08, 2008, 19:32:42 »
Witam. Kurcze dzisiaj niestety nie mogę grać - cele wyższe. :015:
Szelma - zdjęcia z poniedziałku wrzucę jutro bo będę w domu dopiero jutro po 15.
RRBM - dzięki za linki były bardzo pomocne zwłaszcza pierwszy.
W czwartek stawię się na pewno.
Życzę dzisiaj miłych lotów. :banan

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #361 dnia: Stycznia 08, 2008, 23:27:28 »
Szelma próbuje wydoić krówkę...



...niestety go pobodła



A tutaj mój zaawansowany kamuflaż, oczywiście low vis



Ja tu widzę niezły burdel


Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #362 dnia: Stycznia 09, 2008, 00:32:56 »
Taaa... podejście było piękne jak na pierwszy raz.

Niestety później było coraz gorzej.

Brakło mi cierpliwości wiec tematem zajął się Vowthyn:

11:05 PM

Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #363 dnia: Stycznia 09, 2008, 06:35:05 »
Nie wiem czy wiesz, ale jesteś jednym z organizatorów...

Nie sądzę - ta cała "kampania" i mobilizacja do gry to Wasz pomysł (czyli Maverickdana i Edelmanna) realizowany od dłuższego już czasu. Poprzez "organizatora" rozumiem osobę, która też kieruje przedsięwzięciem. Ta zabawa jak wszystko musi mieć jasne "dowództwo", któremu się należy podporządkować (w kwestiach przydziału strony konfliktu chociażby) - to Wy jesteście "kierownikami zamieszania" i niech tak zostanie. Inaczej doprowadzimy do sytuacji jak w naszej armii w "realu", że rządzi kto pierwszy wstanie, a z tego to wiadomo co wychodzi ...

Ja jestem za powrotem do jednego frontu, czyli Gruzja Rosja

Po stronie BLUE samoloty F-15, A-10, SU-25T, MIG-29A
Po stronie RED  samoloty SU-27, SU-33, SU25, SU25T, MIG-29S

Co ty na to Razorblade1967?

Jak każde rozwiązanie i to ma zapewne za i przeciw. Dzieląc to w ten sposób doprowadzamy do "oklepanej" sytuacji USA vs Rosja  :005: i gubimy to co jest w LO myślą przewodnią (i moim zdaniem jednym z lepszych pomysłów) czyli konflikt dwóch państw "wschodu". Ale jeżeli jest to wynikiem małej ilości graczy to faktycznie może to być jedynym wyjściem. Wiąże się to jednak z pewnymi przesunięciami w przydziałach lotnisk, zmianami wielkości ugrupowań  itd.

Proponowałbym nie tyle zlikwidować, co zawiesić na razie "kwestię Ukrainy" bo na tej części mapie można by spróbować zrobić coś co kiedyś już proponowałem. Zrobić tam coś w rodzaju "frontu" gdzie rozmieścilibyśmy jednostki naziemne, których zniszczenie powodowałyby przesunięcie "linii frontu". Taka mapka z polem do popisu zarówno dla małych zespołów (np. 2 myśliwce + 2 szturmowce po każdej ze stron), jak i większych grup (jak będzie więcej chętnych). Ponadto dawało by przyjemność miłośnikom wożenia AGD w SU-27 i MiG-29, a jednocześnie w działaniach podnosiłoby rangę "kierowców szturmowców" bo jednak zniszczenie celów pancernych jest znacznie łatwiejsze dla "broni precyzyjnej" niż dla np. MiG-29 z paroma FAB.

PS. Do końca tygodnia jestem raczej wyłączony z zabawy. Dzisiaj (na 80%) odbieram nowy komputer, stary daje żonie, a obecny żony "do kasacji". Sami wiecie jak to jest trzeba wszystko pozgrywać, poinstalować, a przy okazji jest pretekst do posprzątania i przeselekcjonowania kilkudziesięciu GB na obu dyskach ("bo może się kiedyś przyda") itd. Do tego przechodzę na Vistę (z którą nie miałem wcześniej do czynienia) więc trochę zejdzie mi poustawianie wszystkiego. Tak więc na razie "wspieram Was duchowo".

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #364 dnia: Stycznia 09, 2008, 07:09:17 »
Panowie po dotychczasowych obserwacjach i konsultacjach z graczami jestem zdania, że najważniejszą w tym wszystkim rzeczą potrzebną do dobrej zabawy jest bardzo konkretny scenariusz każdej misji. Bez tego gracze będą latać w te i z powrotem i z nudów strzelać do siebie, bo coś robić trzeba, a nawet jeśli pojawi się ATC, to jeśli nie ma on konkretnych wskazówek co zrobić z poszczególnymi kluczami (piszę z autopsji), to będzie ich gonił po mapie bez specjalnego celu. Padła propozycja zwiększenia ilości "latających celów AI" na których można poćwiczyć. Wczoraj było wystarczająco dużo osób (7 czy 8, nie pamiętam dokładnie), żeby zrobić coś ciekawego, ale zabrakło zadań i skończyło sie jak zwykle na "pozorowanych" walkach (tylko z braku guncamów w ruch poszły wróbelki i inne wicherki  :539:).

Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #365 dnia: Stycznia 09, 2008, 08:25:02 »
vowthyn może dziś odpaliłbyś pierwszą misje, na której lataliśmy? Pewnie będzie mało osób to można będzie poćwiczyć walkę :)
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

maverickdan

  • Gość
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #366 dnia: Stycznia 09, 2008, 08:59:55 »
Zrobię dla was misję do walenia się po tyłkach, proszę o cierpliwość, oczywiście będą zadania dla A-10 I SU25T.

tomek1986

  • Gość
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #367 dnia: Stycznia 09, 2008, 17:15:36 »
Hej. Są to zdjęcia z poniedziałku na wszystkich widać Szelme. Ale pchał się pod aparat :003:
Foty wystawiam pierwszy raz więc wybaczcie za sposób przedstawienia bo niestety nie wiem jak zrobić miniaturki. :005:

http://img244.imageshack.us/my.php?image=screenshot051mp0.jpg
http://img244.imageshack.us/my.php?image=screenshot044ko9.jpg
http://img136.imageshack.us/my.php?image=screenshot042jt1.jpg
http://img136.imageshack.us/my.php?image=screenshot039es2.jpg
http://img136.imageshack.us/my.php?image=screenshot037qt1.jpg

Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #368 dnia: Stycznia 09, 2008, 18:35:27 »
Do wszystkich pilotów A-10
Na następny tydzień wszyscy znają to na pamięć  :020:
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/docs/11oa10v3.pdf

Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #369 dnia: Stycznia 09, 2008, 20:15:59 »
Proponuje Checkliste dla samolotów A-10 ( w nawiasach podałem defaulowe skróty klawiaturowe). To jest skrócona procedura, ale wydaje mi się wystarczająca, żeby mieć ciekawy realizm i nie przesadzić ze sprawdzaniem wszystkiego  :021:

Z ATC kontaktuje się tylko Prowadzący grupę.


Uzi do ATC
                                        "Prośba o włączenie silników"
ATC do Uzi
                                        "Masz zgodę na włączenie silników"
Uzi 1 do Uzi
                                        "Włączyć silniki"

                                             1. Włączyć światła nawigacyjne    ( Ctrl-L )
                                             2. Sprawdzić poziom paliwa
                                             3. Zabezpieczyć uzbrojenie            ( Alt- Spacja )
                                             3. Włączyć silniki                             ( Shift-Home / Alt-Home)

Uzi do ATC
                                      "Proszę o pozwolenie wjazdu na pas (podać numer pasa)"
ATC do Uzi
                                      "Macie pozwolenie wjazdu na pas ( numer pasa)"
Uzi 1 do Uzi
                                      "Poszę o pozwolenie wjazdu na pas ( numer pasa) i ustawienie się w szyku*"

                                             1. Włączyć światła kołowanie       ( Alt-L )
                                             2. Zresetować Trymy                    ( Ctrl-T )
                                             3. Klapy 15                                     ( F )
                                             4. Sprawdzić hamulec kołowy      ( W  - przytrzymać i przepustnica na ok 80%)
                                             5. Sprawdzić hamulec  areodynamiczny  ( B )
                                             6. Wjechać na pas i ustawić się w szyku
                                             7. Zamknąć owiewkę                    ( Ctrl-C )

Uzi do ATC
                                    "Proszę o pozwolenie startu z pasa ( numer pasa )"
ATC do Uzi
                                    "Macie pozwolenie na start z pasa ( numer pasa)"
Uzi 1 do Uzi
                                    "Na moją komendę startujemy"

                                            1. Włączyć hamulec kołowy           ( W - przytrzymać )
                                            2. Przepustnica na 90 %

Uzi 1 do Uzi                 
                                    " 3-2-1 Start"

                                           1. Wyłączyć hamulec kołowy"        ( W - puścić )
                                           2. Przepustnica na 100 %
                                           3. Rozpędzić samolot do 125 kts
                                           4. Oderwać się od pasa
Uzi 1
                                    " W powietrzu"
                         
                                           1. Zamknąć podwozie                       ( G )
                                           2. Wznoszenie 5 stopni
                                           3. Klapy w górę                                 ( F )
                                           4. Ustawić się na kurs nawigacyjny 1
Uzi 1 do Uzi
                                    " kurs ( podać ), prędkość ( podać ), wysokość ( podać )"

Uzi 1 do Uzi
                                    " kurs ( podać ), prędkość ( podać ), wysokość ( podać )"

Szyk   Jeżeli są dwa samoloty to Uzi 1 ustawia się z lewej strony pasa, Uzi 2 z prawej o pół samolotu w tyle.
                                       Dla trzech samolotów Uzi 1 na środku, Uzi 2 z prawej strony, Uzi 3 z lewej, oba o pół samolotu w tyle.


To by było wszystko na razie. później przygotuje resztę procedur.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #370 dnia: Stycznia 09, 2008, 21:20:03 »
Przepraszam panowie że nie dawałem żadnego info, ale środa jak już kiedyś wspominałem to u mnie uczelniany/pociągowy hardcor. Przed chwilą dopiero wróciłem.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #371 dnia: Stycznia 09, 2008, 21:52:05 »
Jak jeszcze są chętni, to możecie się wbijać. Postawiłem starą misję dogfightową.

maverickdan

  • Gość
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #372 dnia: Stycznia 09, 2008, 22:20:06 »
Z nową misją  mały poślizg  :015: postaram się ją zrobić na niedzielę. Na otarcie łez jest nowa misja, tylko że nie do latania, ale do strzelania :021: :002:

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #373 dnia: Stycznia 10, 2008, 00:30:26 »
Dzisiaj frekwencja nie dopisała z żadnej ze stron. Jedynie Kapulet i Menek zaglądneli na małe gunzo. Oczywiście dostałem w cyce :118: Na otarcie łez zafundowałem sobie loty widokowe

Coś pięknego

I na koniec przelot ślicznotką

oraz nieudane próby odpalenia kh-29t



 
11:05 PM

Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #374 dnia: Stycznia 10, 2008, 18:28:17 »
Do wszystkich pilotów A-10
Na następny tydzień wszyscy znają to na pamięć  :020:
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/docs/11oa10v3.pdf

Rozkaz!, Może być na pamięć?  :118:


Spoko, jestem za tym aby wykorzystać właśnie kampanię do takich między innymi celów- nauka od podstaw , "praca organiczna" w postaci żmudnych wydawałoby się treningów , wielokrotnie "tego samego" po to aby opanować coś na piątkę . Począwszy od opanowania podejść ILS , podejść do ataku w szyku, lot w szyku i "sto tysięcy" innych zagadnień.  Takie opanowanie maszyny może urodzić pewnego rodzaju specjalizację i stąd też wydawałoby się dobrym pomysłem aby gracz w zasadzie podczas rozgrywki raczej związał  się na czas całej kampani z jednym typem maszyny. Ponieważ jednak sam zamysł kampanii dopuszcza możliwość latania więcej niż jednym typem samolotu (z wiadomych względów)- pomysł raczej będzie trudny do realizacji.   Postarajmy się chociaż o to, aby pozostawać w ramach jednej koalicji. Wiem, że w sytuacji kiedy frekwencja dopisze tylko  po jednej stronie to wynik konkretnej misji nie będzie trudny do przewidzenia (w czasie "W"). Stąd wcześniej proponowałem aby stosowac  formę odpowiednio wcześniejszego "zgłaszania" się na termin kolejnej planowanej misji. Wiedza o ilości zgłoszonych na konkretną misję graczy pozwoli organizatorowi (twórcy misji) na pewne pod modyfikacje, zależne właśnie od ilości graczy. Wszystko w spokoju i na czas. Grzebanie w edytorze na 5 minut przed startem misji to masakra.
Samoloty AI- moim zdaniem unikać ich możliwie najbardziej jeśli chodzi o maszyny typowo bojowe. Ich obecność owszem nie jest wykluczona . Będą występowac wiele razy ale tylko po to aby wykonywac konkretną dla rozgrywki rolę- AWACS , cysterna, samoloty transportowe, zwiadowcze , niekiedy też jeśli będzie taka potrzeba to również maszyna bojowa. Wszyscy jednak wiemy ,że skrzydłowy AI to dziwactwo i zmora niekiedy jest- no coż taka gra.
Największą adrenalinę jak wiemy daje możłiwość zaskoczenia żywego człowieka , który może  walnąć jakiś błąd , niedopatrzenie i przyjąć grzecznie od nas zabawkę w zadek . AI niestety ma oczy wszędzie.

     
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php