Autor Wątek: Samoloty dla FSX  (Przeczytany 238493 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #315 dnia: Sierpnia 24, 2009, 23:49:11 »
Ja tam tylko "przekartkowałem" manual + odpaliłem i zrobiłem parę kółek więc też nie twierdzę że się znam :). Moim zdaniem przyzwoity ale nie rzuca na kolana, kogoś kto grał trochę w Falcona raczej żaden nie zadowoli.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #316 dnia: Sierpnia 25, 2009, 19:08:13 »
Wydany został Aero L-39 Albatros. Prawie jak Iskra  :118:

http://www.avsim.com/pages/0809/Lotus/L39.htm

Powyżej recenzja Albatrosa. Same plusy, zero minusów :)

Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #317 dnia: Sierpnia 25, 2009, 19:41:59 »
Mnie najbardziej zadowala to ze f-16 jest w wersji 2 miejscowej.Tego brakowalo mi w produkcie Aerosoftu.
Some1 nie porownoj Falcona z FSX :)
Falcon to glownie obsluga samolotu a FSX grafika.
Ja przyznam szczerze ze Falcon mnie nie pociaga w zadnej postaci.
Aha...czyzby zapomniano....http://justflight.com/product.asp?pid=288
Samolot wydany.
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #318 dnia: Sierpnia 25, 2009, 19:54:54 »
Cytuj
Some1 nie porownoj Falcona z FSX :)
Falcon to glownie obsluga samolotu a FSX grafika.
W wersji "prosto z pudełka" - owszem, lecz dobrze oddane systemy wnoszą dodatki, w sporej części (głównie do FS9, w FSX już z tym gorzej) darmowe.

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #319 dnia: Sierpnia 25, 2009, 20:21:44 »
W wersji "prosto z pudełka" - owszem, lecz dobrze oddane systemy wnoszą dodatki, w sporej części (głównie do FS9, w FSX już z tym gorzej) darmowe.


Nie to że się czepiam ale można już coś "spuścić" z szyny albo raka? Bo jeśli w dalszym ciągu nie to to jest takie latanie dla widoczków w dalszym ciągu i te systemy niczemu nie służą, prawda?

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #320 dnia: Sierpnia 25, 2009, 21:56:34 »
Ciężko coś spuścić z 747 czy MD-11


A na serio:
http://www.youtube.com/watch?v=tB4XMftuYJA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ikWOMtSJEww
Technicznie jest to jak najbardziej wykonalne, ale moim zdaniem lepiej tracić czas potrzebny na zakodowanie tego na bardziej praktyczne rzeczy. W sumie w realu to co ile wylotów piloci "spuszczają" coś z raka?

Cytuj
Falcon to glownie obsluga samolotu a FSX grafika.
Falcon to wojna. FSX to też głównie obsługa samolotu, tylko w czasie pokoju.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 25, 2009, 22:15:14 wysłana przez some1 »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

37Darek

  • Gość
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #321 dnia: Sierpnia 25, 2009, 22:17:25 »

Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #322 dnia: Sierpnia 25, 2009, 22:32:52 »
Bo jeśli w dalszym ciągu nie to to jest takie latanie dla widoczków w dalszym ciągu ...

... ale za to jaaaaaakich "widoczków"  :118: Sorry Wacha, ale mnie Falcon po prostu "szczypie w oczy" :004:  :021: - po prostu kłoci się z moim poczuciem estetyki   :003:

A tak przy okazji - nie odnosicie wrażenia, że ostatnio ten wątek to trochę konkurs, "kto pierwszy poda link do nowego samolotu"? Nie dodajemy nic od siebie, żadnych opinii, opisów dodatku, screenów (przedstawiających szczegóły) i innych informacji sugerujących "czy warto"? itd. Zrobiliśmy z tego tematu bezsensowną linkownię  :005:





Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #323 dnia: Sierpnia 25, 2009, 22:36:26 »
... W sumie w realu to co ile wylotów piloci "spuszczają" coś z raka?...

Nie wiem - zapytaj Wujka. My (ogólnie symulotnicy) mamy tą przewagę, że możemy to zrobić wielokrotnie podczas każdego (v)lotu. Dlatego zastanawia mnie po co robić taką protezę (v)samolotu która wprawdzie (jak pokazują Twoje przykłady) potrafi coś zrzucić lub odpalić A-A ale co dalej, gdzie całe środowisko? Jak dla mnie ginie tutaj sens istnienia takiej symulacji, chyba że ktoś chce symulować udział F-16 w "ciiiiiiiiisowiance".  Ewentualnie (v)relację na antenie (v)TVN z wydarzenia na skalę conajmniej kontynentalną jakim jest zatankowanie viperka w powietrzu.  :121:

... ale za to jaaaaaakich "widoczków"  :118: Sorry Wacha, ale mnie Falcon po prostu "szczypie w oczy" :004:  :021: - po prostu kłoci się z moim poczuciem estetyki   :003:


Widocznie mam twardsze oczy Razor :D bo nie zwracam na to całkiem uwagi. OK, pardon niepotrzebnie się wychyliłem - koniec OT.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 25, 2009, 22:41:39 wysłana przez Wacha »

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #324 dnia: Sierpnia 25, 2009, 23:11:46 »
Dlatego Wacha napisałem że nie widzę większego sensu w dłubaniu uzbrojenia w FSX, bo nawet jak odpicujemy na maksa samolot i uzbrojenie to brak jest combat environment czy jak to tam się nazywa, strzelanie do AI które leci na wprost czy zrzucanie bomb na hangary własnego lotniska szybko się nudzi.  Teoretycznie do FSX'a możesz nawet zrobić dynamiczną kampanię + wszystko co potrzeba do walki, tylko po co i kto za to zapłaci, już lepiej wyprodukować własny symulator. Zresztą nawet bez uzbrojenia tym szesnastkom w FSX wiele brakuje, Super Hornet jest o klasę albo dwie wyżej i dopiero o nim można powiedzieć że jako tako jest na poziomie Falcona jeśli chodzi o odwzororwanie systemów.

Cytuj
Nie wiem - zapytaj Wujka.

Zdrowy rozsądek podpowiada mi że większość pilotów nie zestrzeliła w swojej karierze żadnego wrogiego samolotu ani nie zbombardowała "żywego" celu. Oczywiście ostre strzelanie na poligonie czy odpalanie rakiet przeciwko celom pozoracyjnym to użycie ostrej amunicji, jednak całą resztę czyli niczemu nie służące (jak twierdzisz) latanie czy nawet manewry bojowe z kumplami można z powodzeniem praktykować w FS'ie, a takie kręcenie się na Polską w F-16 jest równie realne co spuszczanie pięciu migów w jednym locie gdzieś nad Koreą ;)
W sumie kiedyś miałem podejście że jak podczas lotu niczego nie zestrzeliłem ani nie zbombardowałem to czas zmarnowany, ale jakoś mi przeszło, zauważyłem że samoloty składają się z czegoś więcej niż tylko pylonów na uzbrojenie. Co nie znaczy że nie lubię sobie sieknąć, ale od tego mam inne symulatory, niestety bez terenu Polski i ze znacznie bardziej ograniczonym wyborem maszyn.

Cytuj
A tak przy okazji - nie odnosicie wrażenia, że ostatnio ten wątek to trochę konkurs, "kto pierwszy poda link do nowego samolotu"? Nie dodajemy nic od siebie, żadnych opinii, opisów dodatku, screenów (przedstawiających szczegóły) i innych informacji sugerujących "czy warto"? itd. Zrobiliśmy z tego tematu bezsensowną linkownię

A czy to źle? :) W przypadku dodatków darmowych koń jaki jest każdy widzi i można ściągnąć samemu a linkowane tutaj są już co ciekawsze produkty, a w przypadku maszyn płatnych można się nie doczekać na recenzję użytkowników, więc same informacje że "coś" wyszło też moim zdaniem są przydatne, Screeny można znaleźć na stronach producenta czy zaraz po premierze na SOH gdzie ludzie kupują praktycznie wszystko.

Oczywiście można wydzielić z tego coś czego próby były na początku czyli jakieś minirecenzje, ale raz że jak widzisz nikt za bardzo na to nie ma czasu, dwa że nie zrobisz tego zaraz po kupnie samolotu, trzeba trochę zapoznać się z dodatkiem.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

37Darek

  • Gość
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #325 dnia: Sierpnia 26, 2009, 10:08:40 »
Jeszcze jeden siłacz nieba. Darmowy i natywny AN 124 Rusłan. Ten sam VC co w An 225. http://www.simviation.com/simviation/download.php?ID=5924





Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #326 dnia: Sierpnia 26, 2009, 13:57:54 »
Nie to że się czepiam ale można już coś "spuścić" z szyny albo raka? Bo jeśli w dalszym ciągu nie to to jest takie latanie dla widoczków w dalszym ciągu i te systemy niczemu nie służą, prawda?
Tak jak napisał Some1, można - czasami będzie to tylko animacja odczepienie się bomby z pylonu, czasami zrzut uzbrojenia będzie miał skutki (zniknięcie samolotu czy wyłączenie VORa). Systemy to nie tylko uzbrojenie, niektórzy latają dla widoków, inni chcą zobaczyć jak taki samolot działa (i co robi każdy z setek działających pstryczków) czy odtworzyć normalny lot w możliwie zbliżony do realistycznego sposób.

A'propos pokazanej Mriji - czy FSX potrafi symulować więcej niż 4 silniki?

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #327 dnia: Sierpnia 26, 2009, 14:03:10 »
A'propos pokazanej Mriji - czy FSX potrafi symulować więcej niż 4 silniki?

Nie.

Właściwie to może, ale musisz napisać spory kawał swojego FM i konfiguracji. Raczej nikt się tego nie podejmie.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #328 dnia: Sierpnia 26, 2009, 15:09:52 »
Tak jak napisał Some1, można - czasami będzie to tylko animacja odczepienie się bomby z pylonu, czasami zrzut uzbrojenia będzie miał skutki (zniknięcie samolotu czy wyłączenie VORa). Systemy to nie tylko uzbrojenie, niektórzy latają dla widoków, inni chcą zobaczyć jak taki samolot działa (i co robi każdy z setek działających pstryczków) czy odtworzyć normalny lot w możliwie zbliżony do realistycznego sposób.

Zdrowy rozsądek podpowiada mi że większość pilotów nie zestrzeliła w swojej karierze żadnego wrogiego samolotu ani nie zbombardowała "żywego" celu. Oczywiście ostre strzelanie na poligonie czy odpalanie rakiet przeciwko celom pozoracyjnym to użycie ostrej amunicji, jednak całą resztę czyli niczemu nie służące (jak twierdzisz) latanie czy nawet manewry bojowe z kumplami można z powodzeniem praktykować w FS'ie, a takie kręcenie się na Polską w F-16 jest równie realne co spuszczanie pięciu migów w jednym locie gdzieś nad Koreą ;)

Zgadzając się całkowicie z przedmówcami - dodam tylko, że jeżeli latamy sobie nad Polską, maszynami wojskowymi, a więc odnosząc się też do naszych realiów to loty bez żadnego uzbrojenia (lub z jego atrapami) stanowią zdecydowaną większość czasu spędzonego przez pilota w powietrzu (w realu). Tak więc takie FS-owe latanie bez możliwości wykorzystania uzbrojenia ma w sobie bardzo dużą dawkę realizmu (oczywiście mówimy o realiźmie na poziomie gier komputerowych) - wcale nie mniejszą niż w simach "bojowych".
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 26, 2009, 15:19:07 wysłana przez Razorblade1967 »

Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #329 dnia: Sierpnia 26, 2009, 16:23:47 »
Zdrowy rozsądek podpowiada mi że większość pilotów nie zestrzeliła w swojej karierze żadnego wrogiego samolotu ani nie zbombardowała "żywego" celu.

Lotnictwo wojskowe w czasie pokoju to coś w rodzaju ekstremalnego sportu wyczynowego, jego istnienie jest uzasadnione koniecznoscią utrzymania władzy i bezpieczeństwa w państwie. Z drugiej strony zastosowanie bojowe to zawsze dramat ludzi i bardzo wielkie zło. W przeciwnym razie panowałaby anarchia a ludzie biegaliby z siekierami i sami wymierzaliby sobie sprawiedliwość. Na tym polega ta absurdalna sprzeczność.
Natomiast symulator na PC to nic wiecej tylko rodzaj gier zręcznościowych, dających pojęcie o lotnictwie, który może stanowić też poszerzenie wiedzy z fizyki ze szkoły średniej, znajomości angielskiego czy rosyjskiego itp.