Autor Wątek: Fokker Dr.1 od Gennadich  (Przeczytany 19852 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Fokker Dr.1 od Gennadich
« dnia: Grudnia 30, 2007, 16:05:15 »
Coś dla Mazaka, czyli samolot od autorów Knights of The Sky, tutaj więcej informacji, link do pobrania i screeny:
http://www.gennadich.com/forum/viewtopic.php?t=5008

 Przyznam że nie instalowałem, ale patrząc po fotach wygląda bardzo smakowicie.


« Ostatnia zmiana: Stycznia 19, 2008, 09:27:37 wysłana przez YoYo »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

empeck

  • Gość
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 30, 2007, 16:11:08 »
Wspaniale! Już się ściąga.

Fantastycznie, że KotS ma się dobrze.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 30, 2007, 16:37:39 »
Genialnie wygląda, zasysam!

Edit: model 100% FSX!

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 30, 2007, 17:08:09 »
Fantastycznie, że KotS ma się dobrze.

Jestem po pierwszych testach ...



... świetna maszyna !!!

Jak reszta w KotS będzie taka to warto trochę poczekać.



Świetny efekt dość szczegółowo zrobionego rotacyjnego silnika  :001:

empeck

  • Gość
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 30, 2007, 17:54:03 »
Też jestem po pierwszych testach. Ten samolot jest znakomitym przykładem, że dobrze wyglądająca maszyna nie musi mieć wszystkich bajerów typu normalmapy, czy specular. Samolot sprawdzałem w FSX SP2 Dx10. Nie ma self-shadowingu w kabinie, ale cieniowanie textury kokpitu jest na tyle dobre, że tego nie brakuje. Widać też, że to beta, nie wszystkie elementy są otexturowane, mam też problem z lądowaniem. Przy niższych prędkościach już na pasie, samolot wykłada się na skrzydło i rozbija.

Niemniej będzie to wspaniała maszyna, jak wydadzą finalną wersję, do tego będzie jeszcze sceneria!

Nakręcili mnie na KotS jeszcze bardziej, hehe. Świetna promocja zespołu.


Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 30, 2007, 20:36:03 »
Widać też, że to beta, nie wszystkie elementy są otexturowane, mam też problem z lądowaniem. Przy niższych prędkościach już na pasie, samolot wykłada się na skrzydło i rozbija.

Teksturowanie owszem, ale problem z lądowaniem to nie wina "bety". Też tak na początku tak myślałem, ale po przeczytaniu w pewnej książce słów "Fokker Dr1 nie nadawał się dla przeciętnego pilota ..." zacząłem kombinować nietypowe (dla współczesnych maszyn) techniki lądowania i chyba znalazłem "sposób"  :001:

Po dotknięciu ziemi utrzymywać samolot na kołach tak długo aż prędkość spadnie do rozsądnej wartości (kontrując delikatnie pedałami orczyka tendencję do skręcania) czyli tak 30-40 km/h, a potem ściągnąć drążek do siebie (samolot osiądzie wtedy na płozie ogonowej) i trzymać drążek ściągnięty maksymalnie "na siebie" aż do zatrzymania samolotu.

No cóż te "szmatoloty" wbrew pozorom nie były proste do pilotowania.

Mam nadzieję też, że w KotS będzie bardziej realistycznie odwzorowane sterowanie silnikiem rotacyjnym. Bo płynna regulacja przepustnicą takiego silnika była o ile mi wiadomo niemożliwa. Regulacja obrotów była skokowa, ale może to niedostatki silnika FSX powodują takie możliwości w Dr1, a w KotS będzie prawidłowo?
« Ostatnia zmiana: Grudnia 30, 2007, 21:51:36 wysłana przez Razorblade1967 »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 30, 2007, 22:35:29 »
Można prosić w czerwonym malowaniu  :karpik :karpik :karpik :karpik
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 30, 2007, 22:39:14 »
Na razie nie ma, tylko to jedno.  :583:

Trzeba poczekać na pełną wersję, zapowiadają po świętach (ichnich).
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 30, 2007, 23:03:33 »
FS bardzo źle modeluje efekt silnika rotacyjnego. Przepraszam, w ogóle nie modeluje. ROB kiedyś słusznie mi powiedział, że tam jest tylko to, co im było potrzebne do zrobienia np. defaultowych samolotów.
W normalnym rotacyjnym silniku powinieneś mieć ściąganie do dołu z skręcając w prawo, a do góry przy skręcaniu w lewo. Samolot wymagał masy pracy orczykiem. Jak Razor dobrze napisał, sterowanie powinno być skokowe. Starsze typy, np. Fokker E.III, w ogóle przepustnicy nie miał.
Tutaj, w maszynach pierwszo-wojennych jest taki feler, że na małych obrotach silnika, te samoloty nagle dostają efektu żyroskopowego i je "zwija" w bok. Tak samo ma inny freewarowy Dr.I, tak samo ma Fokker E.V, któego konwersję z WoP robi jeden koleś. Podobnie jest w defaultowym Piperze Cub.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 30, 2007, 23:37:14 »
:karpik

(Taki prymitywny, robiony na szybko)

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 31, 2007, 00:07:00 »
FS bardzo źle modeluje efekt silnika rotacyjnego. Przepraszam, w ogóle nie modeluje. ROB kiedyś słusznie mi powiedział, że tam jest tylko to, co im było potrzebne do zrobienia np. defaultowych samolotów.

Tak myślałem ... no to jest nadzieja, że w KotS obok tak świetnie zrobionych modeli samolotów, możemy liczyć różnie dobry model lotu.  :001:

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 31, 2007, 00:32:03 »
Nie powiem. Fajnie pokazano wznoszenie Dr.I, jej gruby profil płata, duży opór czołowy, reakcję na lotki i zwrotność. No ale części rzeczy nie uzyska się, albo trzeba nieźle nakombinować, żeby uzyskać sztucznie efekt, który dobrze odda charakterystyki samolotu.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 31, 2007, 09:47:05 »
Z "gotowców" jest tam tylko to co potrzebne do zrobienia defaultowych samolotów ale trzeba przyznać, że żaden inny sim/gra nie pozwala na taką modyfik-owalność i kreatywność w tworzeniu nowych systemów dla danego egzemplarza latadła jak FS. Czasami - rzadko - dostępne narzędzia nie "przypaszą"  i mało można zrobić ale np. teoretycznie skokowa regulacja obrotów jest do wykonania. Twórcy DR-1 zdają się mieć wiedzę i umiejętności potrzebne do tego więc możliwe, że w wersji finalnej model będzie posiadał tą ważną dla siebie cechę.

pozdrawiam
ROB


Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 01, 2008, 16:00:03 »
 

     Witam!
 
     Ściągnąłem  plik z Dr.1 , zainstalowałem w  ;
 
       katalog główny gry > Sim Objekts > Airplanes   

   i zamiast Fokkera mam latające śmigło z silnikiem rotacyjnym i małe duszki
  w postaci zegarów w powietrzu , brak reszty  :001:, być może przyczyną jest
  niekompletny plik , w moim przypadku plik DR.1 ma np. wielkości ;

     przed rozpakowaniem 20,06 MB , po 38,8 MB

  , przy czym  plik z teksturami wygląda na kompletny , pozostałe samoloty
  w FSX działają prawidłowo .

empeck

  • Gość
Odp: Fokker Dr.1 od Gennadich (beta)
« Odpowiedź #14 dnia: Stycznia 01, 2008, 16:06:02 »
Rozmiar na dysku mam taki sam jak Ty. Masz zainstalowane oba Service Packi do FSXa?