Autor Wątek: eCockpit F-16  (Przeczytany 151727 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #225 dnia: Września 24, 2008, 14:59:57 »
Prawa strona centralnej kolumny zrobiona.Zapomniałem dopisać jednostki dla RPM oraz Fuel Qty,może przy okazji poprawię.Nakleiłem na wyświetlacze przeźroczystą zielononiebieską folię.Zastanawiam się,czy nie wymienić ją na jaśniejszą.Intruder miał rację,prace przy kokpicie zajmują dużo czasu i czasem powodują mały kryzys.Nawet przy okrojonym kokpicie jest dużo pracy,jednak mam nadzieję,że dokończę swoje dzieło.


Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #226 dnia: Września 24, 2008, 15:21:32 »
Piękna robota. Szczerze gratuluję  :001:

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #227 dnia: Września 24, 2008, 16:23:02 »
Intruder miał rację,prace przy kokpicie zajmują dużo czasu i czasem powodują mały kryzys.Nawet przy okrojonym kokpicie jest dużo pracy,jednak mam nadzieję,że dokończę swoje dzieło.

Heh.. a pamiętam jak dziś, kiedy dopiero rozważałeś rozpoczęcie prac, jak ktoś Cię ostrzegał (chyba Wacha), że to wciąga jak najczystsza heroina i czasu na latanie nie zostawia wiele :)
Choć satysfakcję z pewnością daje ogromną.. W sumie jak już skończysz, to takie dzieło będziesz mógł bez problemu puścić za kilkanaście tys. .. euro :) O ile Ci serce nie pęknie, aby swe "dziecię" sprzedać.

BTW... to ma być niby OKROJONY kokpit?? To czego tam jeszcze brakuje.. chyba owiewki i płatowca  :002: (bo resztę na pewno dorobisz)

Śledzę Twoje poczynania od początku i nawet się nie udzielam na tym wątku, tylko siedzę, patrzę i podziwiam... i czekam na dalsze relacje :)


"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #228 dnia: Września 24, 2008, 18:24:02 »
Dziękuję za wsparcie,tego potrzebowałem.Ponieważ wszystko wykonuję sam,przy okazji robiąc eksperymenty z materiałami oraz ich obróbką dlatego tak długo to trwa.Śledzę viperpits i trochę im zazdroszczę,że u nich nie ma problemu finansowego,to co potrzebują to kupują.Tylko paru próbuje pewne elementy wykonać samemu.Mój projekt w założeniu ma być relatywnie tani,dlatego sam wykonuję panele i korzystam z free programów.Nie myślę o sprzedaży kokpitu jest to dla mnie hobby coś podobnego do budowania modeli.Przy okazji budowy kokpitu staram się pisać o szczegółach mając nadzieję,że znajdą się w przyszłości naśladowcy.Mam dalsze plany na przyszłość dotyczące kokpitu,ale jest to związane z zakupem nowego PC z możliwością podpięcia dodatkowych LCD i tutaj liczę na pomoc kolegów co do konfiguracji itp.problemów.
Myślę o lataniu,chociaż przyznaję,że budowa kokpitu bardziej mnie w tej chwili absorbuje.Mam nadzieję,że za jakiś czas poproszę kolegów "pilotów" o wspólne loty online i będą dla mnie wyrozumiali.
Śledzę nasze forum i zauważyłem,że paru kolegów ma oprócz latania także swoje hobby związane z lotnictwem.Moje zainteresowania budową kokpitu wynikają głównie z tego,że elektronika nie jest dla mnie problemem a to ułatwia mi trochę pracę.Gdybym był informatykiem to prawdopodobnie zająłbym się innymi problemami związanymi z symulatorami lotniczymi.Trochę się rozgadałem już kończę i dziękuję za wsparcie
pozdrawiam,vito_zm

Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #229 dnia: Października 02, 2008, 18:00:50 »
Witam,przedstawiam na zdjęciach dwa kolejne elementy kokpitu.Na pierwszym zdjęciu jest uproszczony panel na centralnej kolumnie.W przyszłości po modyfikacji kokpitu chciałbym tam umieścić dwa LCD realizujące przy pomocy Falcongauges wskaźniki.Na drugim zdjęciu jest makieta radaru zrealizowana na dwóch warstwach.Można ją także podświetlić.Teraz czeka mnie realizacja dwóch "indexerów".


Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #230 dnia: Października 12, 2008, 22:33:08 »
Panowie znalazłem przypadkiem takie cudo...
http://www.youtube.com/watch?v=D90eKMOjYlo&feature=related
Nie wiem jak to działa bo w loczku dane huda są "hardcoded" ale ja się zlałem w gacie, ciekawe ile to kosztuje :011:
11:05 PM

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #231 dnia: Października 12, 2008, 22:42:05 »
Wydaje mi się że FPM coś szwankuje.

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #232 dnia: Października 12, 2008, 23:34:56 »
Cena ustalona... 860 ojro :icon_eek:
11:05 PM

Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #233 dnia: Października 13, 2008, 15:46:26 »
Przypadkiem zamieściłem link do tego produktu ze 100 postów wcześniej  :118:

Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #234 dnia: Października 13, 2008, 16:44:10 »
Witam ponownie i przedstawiam na zdjęciach lewy i prawy indexer.Na zdjęciach są pokazane kolejne fazy budowy indexerów.Jest możliwość ustawiania kąta.Wymiary ogólne są w przybliżeniu tak jak w realu.Nie jest to ideał,ale w domowych warunkach trudno osiągnąć perfekcję.Teraz muszę powrócić do elektroniki i na początek dokończyć MJoya pod kątem realizacji nowego kokpitu.




BigMac

  • Gość
Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #235 dnia: Października 13, 2008, 17:59:19 »
Jak zwykle świetne  :002:

Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #236 dnia: Października 17, 2008, 17:24:50 »
Wykonując okablowanie w ICP  napotkałem na  problem z przełącznikiem 3 pozycyjnym realizującym funkcje DRIFT C/O,NORM oraz WARN RESET .Problem rozwiązałem stosując przełącznik o następujących cechach:
-powinien posiadać pozycję stabilną (toggle swich)realizującą DRIFT C/O i NORM oraz
- pozycję niestabilną (pushbutton) realizującą  WARN RESET pozycja środkowa jest neutralna.
Jeśli realizujemy te funkcje przy pomocy MJoya to przełącznik powinien posiadać dwie sekcje,jeśli za pomocą programu dla OpenCockpits to może być jednosekcyjny.

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #237 dnia: Października 17, 2008, 17:27:17 »
Cytuj
Wykonując okablowanie w ICP  napotkałem na  problem z przełącznikiem 3 pozycyjnym realizującym funkcje DRIFT C/O,NORM oraz WARN RESET .Problem rozwiązałem stosując przełącznik o następujących cechach:
-powinien posiadać pozycję stabilną (toggle swich)realizującą DRIFT C/O i NORM oraz
- pozycję niestabilną (pushbutton) realizującą  WARN RESET pozycja środkowa jest neutralna.
Jeśli realizujemy te funkcje przy pomocy MJoya to przełącznik powinien posiadać dwie sekcje,jeśli za pomocą programu dla OpenCockpits to może być jednosekcyjny.

Dokładnie tak jak mówisz, nawet nie wiesz jak się namęczyłem przy podłączaniu tego przełącznika z użyciem tylko jednej sesji pod MJoya :) W końcu stwierdziłem że warto by rozdzielić podłączenie na dwie sesje, no i się udało.

Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #238 dnia: Października 17, 2008, 19:57:48 »
Na początku napotkałem na problem implementacji jednej z funkcji tego przełącznika,opisalem to po linkiem:
http://www.il2forum.pl/index.php?topic=6232.msg180933#msg180933
Potem okazało się,że trzeba połączyć na jednym przełączniku dwa różne sposoby jego działania (toggle swich oraz pushbutton).Na samym końcu był problem z zdobyciem tego przełącznika (na moje szczęście miałem w starych zapasach przełącznik wielosekcyjny tego typu,w sklepie mają tylko jednosekcyjne).
Mając na uwadze problemy z tym przełącznikiem moje gratulacje Flanker
pozdrawiam,vito_zm.

Odp: eCockpit F-16
« Odpowiedź #239 dnia: Października 28, 2008, 07:52:14 »
Na forum viperpits pracownik Lockheed wykonuje i sprzedaje części do kokpitów z materiałów kompozytowych.Pod podanym linkiem jest parę ciekawostek dotyczących materiałów stosowanych do budowy samolotów
http://www.viperpits.org/smf/index.php?topic=2810.msg58164#msg58164