Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Zaplecze => Software & Hardware => Virtual Reality i kontrolery VR => Wątek zaczęty przez: YoYo w Kwietnia 11, 2017, 21:32:19
-
@Shaitan,
i jak latałeś już tu w VR? No i jak wrażenia? Na forum widzę, że chwalą zmiany.
-
No właśnie dajcie jakieś wrażenia z VR bo tak mnie korci by sobie sprawić.
-
Chyba najlepiej działające VR ze wszystkich symulatorów, bardzo dobra wydajność nawet na wysokich ustawieniach (w przeciwieństwie do DCS), wszystkie ikonki i menu działają jak należy. Graficznie kokpity są nieco gorszej jakości niż w DCS ale teren za oknem, chmury i dymy wyglądają dużo lepiej nie zabijając przy tym FPS'ów. Do ciasnych kabin myśliwców już mnie DCS przyzwyczaił, ale świetne wrażenie w VR robią kokpity bombowców.
-
A dlaczego to VR potrzebuje Steama i jego apki? Mam instalację gry bezstreamową i teraz musiałbym go zainstalować, by mieć support do VR na próbę? Nietopsze :(
-
A dlaczego to VR potrzebuje Steama i jego apki? Mam instalację gry bezstreamową i teraz musiałbym go zainstalować, by mieć support do VR na próbę? Nietopsze :(
Ale to chyba tylko HTC, jak ktoś ma Oculus'a to nie potrzeba?
Chyba najlepiej działające VR ze wszystkich symulatorów, bardzo dobra wydajność nawet na wysokich ustawieniach (w przeciwieństwie do DCS), wszystkie ikonki i menu działają jak należy. Graficznie kokpity są nieco gorszej jakości niż w DCS ale teren za oknem, chmury i dymy wyglądają dużo lepiej nie zabijając przy tym FPS'ów. Do ciasnych kabin myśliwców już mnie DCS przyzwyczaił, ale świetne wrażenie w VR robią kokpity bombowców.
No proszę, miły news, zachęcający żeby czekać na II albo III generację VR :icon_wink: .
A to też masz VR? Klepnij screena z ustawieniami graficznymi z Iłka.
-
A dlaczego to VR potrzebuje Steama i jego apki? Mam instalację gry bezstreamową i teraz musiałbym go zainstalować, by mieć support do VR na próbę? Nietopsze :(
Bo żeby działało VR potrzebujesz albo Steam VR albo Oculus App. Tak jest w każdej grze.
A to też masz VR? Klepnij screena z ustawieniami graficznymi z Iłka.
To tam są jakieś ustawienia? Kliknąłem tylko na High i jazda. :D
Mam Oculusa, posiadacze Vive narzekali że im jakiś update steama popsuł wczoraj VR, ale już chyba jest ok.
-
Tak, w opisie coś pisali, że trzeba poustawiać w opcjach. Podobno target FPS dla VR tu to 90 fps. Fajnie, że śmiga, muszę się kiedyś do Ciebie wybrać oblukać w takim razie :).
-
A pewnie :)
-
Bo żeby działało VR potrzebujesz albo Steam VR albo Oculus App. Tak jest w każdej grze.
BoS korzysta z bibliotek openVR które nie są wspierane przez Oculus Home. Nawet właściciele Rifta muszą zainstalować Steam VR, inaczej gra nie widzi gogli.
Zgadzam się z tym co napisał some1. Gra działa wyjątkowo płynnie w porównaniu z innymi tytułami. Irytujący jest tylko efekt dźwiękowy gdy wirtualną głową dotykasz owiewki czy innych elementów kokpitu. Słychać jakby ktoś młotkiem napieprzał w kawałek blachy, co kilka sekund!
-
Ja tego nie doświadczyłem, ale mam wyłączone ograniczenia ruchu głowy w kokpicie.
-
CV1
W porównaniu z DCS jest 3x lepiej pod względem czytelności kokpitów i ogólnej prędkości działania,na karcie 980ti detale ultra i włączony sharpen 90fps sporadycznie spada do 45fps.
Czytelność poprawiła się właśnie dzięki opcji sharpen. Po ukończeniu paru misji z kampanii mogę powiedzieć że nie jest idealnie, ale dość łatwo rozróżnić sylwetki samolotów czy jednostek naziemnych (bo pamiętam jak wyglądały w 2d) DCS w VR to przy tym rozmyta mokra plama.
Rewelacyjne odczucie przestrzeni, prędkości skali i wysokości, drzewa, cienie, dym płonącego Stalingradu itp.
Bardzo fajne wrażenie daje atak na bombowce i cele naziemne, celowanie jest o wiele łatwiejsze niż w 2d.
dość łatwo trafić w wybrane miejsca opserwując jak układają się sumgacze.
Ogólnie walka powietrzna odbywa się "bliżej" niż w 2d, trudne do pisania.
Pasy startowe są bardzo szerokie, lądowanie w porównaniu do 2d przez skalę całości odbywa się jakby w zwolnionym
tępie.
Może jest to realistyczne, ale celownik jest bardzo słabo widoczny (w 2d to się sprawdzało) powinien być bardziej
podświetlony. Efekt znikania i rozświetlenia jest moim zdaniem zbyt przerysowany, nawet kiedy celuje się
tylko jednym okiem (w DCS celownik jest wyjarany i chyba lepiej się to sprawdza)
Kiedy klatki spadają do 45-50 ASW potrafi kopać grafikę na obiektach transparentnych śmigło, owiewki itp. Sporadycznie pojawiają się artefakty i zniekształcenia.
Przestrzeń w kokpitach bardzo fajnie wymodelowana czuć różnice między szerokim rus i klaustrofobicznymi niemcami.
BF110, P40 i bombowce wypadają najlepiej. Niektóre modele w kokpitach wydają się mieć złą skalę i proporcje, dotyczy to części gałek i przekładni. Nie wiem może tak było w rzeczywistości ale np. gałki do otwierania drzwi w i16 są wielkości paznokci niemowlaka. Przepustnica z MC.202 - ręka pilota w rękawicy nie była by w stanie jej objąć i chwycić. Rozbita owiewka ma grubość 1mm. Kokpit FW190 wydaje się zbyt ciasny, właściwie zerowa widoczność do przodu, głowa sciśnięta
dwoma grubymi belami (może to mierzyli i tak jest w rzeczywistości...?) czy "zegary" w Bf wystawały aż tak mocno do
przodu?
Zgadzam się że odgłos walenia głową w kokpit jest zbyt "kuchenny" głośny i za bardzo podobny do dźwięku
ostrzelanego kadłuba, za każdym razem kiedy walnie się głową, jest panika i rozglądanie że ktoś nas ostrzeliwuje.
Pomysł z ograniczeniem i dźwiękiem walenia jest bardzo dobry, ale wymaga dopracowania bo latanie w ciasnych
kokpitach 109 czy 190 to jedno wielkie "łubudubu".
Wkurzający jest odlot kamery w niebo na koniec misji, wtedy zaczyna zbierać się na wymioty.
VR to fajny bajer dla fanów latania w formacji, akrobatów i dla samej przyjemności znajdowania się w przestrzeni, w powietrzu. Moim zdaniem zamiast dwóch Okulusów lepiej kupić duży monitor 21:9 z G-sync ciekawe modele mają pojawić się pod koniec tego roku. Według mnie największym minusem VR jest FOV i oczywiście rozdzielczość. (Nawet kiedy wróciłem do swoich skromnych 24 cali). Zdaję się że nie istnieje jeszcze optyka pozwalająca obsłużyć szersze kąty widzenia. Jestem sceptyczny, jedyne sensowne zastosowanie VR w grach to symulatory a to moim zdaniem zbyt mało żeby technologia się rozwijała, nowsze modele
to perspektywa 5 - 10 lat. Może pojawi się też w międzyczasie nowa technologia monitorów 3d poprzednia była całkowicie
spaprana. Ogólnie implementacja VR poza drobnymi minusami jest bardzo dobra, najlepsza z symulatorów, duże brawa dla ekipy.
Teraz czekamy na nowinki sprzętowe.
-
Panowie powiedzcie mi czy posiadając okulary FatShark Dominator HD3 mogę je spiąć z Bosem?
http://www.fatshark.com/product/dominator-hd-v3/
-
BoS teoretycznie obsługuje kążde gogle OpenVR przez SteamVR, jeżeli gogle działają W SteamVR to powinny też w BoS.
-
CV1
W porównaniu z DCS jest 3x lepiej pod względem czytelności kokpitów i ogólnej prędkości działania,na karcie 980ti detale ultra i włączony sharpen 90fps sporadycznie spada do 45fps.
Czytelność poprawiła się właśnie dzięki opcji sharpen. Po ukończeniu paru misji z kampanii mogę powiedzieć że nie jest idealnie, ale dość łatwo rozróżnić sylwetki samolotów czy jednostek naziemnych (bo pamiętam jak wyglądały w 2d) DCS w VR to przy tym rozmyta mokra plama.
Wczoraj porównałem u siebie i czytelność kokpitów w DCS wydaje mi się być na podobnym poziomie co Il-2 z włączoną opcją sharpen, przynajmniej na ustawieniach, z których korzystam. Widoczność na zewnątrz zdaje się być trochę lepsza w Il-2.
-
Ja tego nie doświadczyłem, ale mam wyłączone ograniczenia ruchu głowy w kokpicie.
Dzisiaj się dowiedziałem, że przy trudności Expert opcja "Limit VR view" jest włączona na stałe. Jedyne wyjście żeby ją wyłączyć to przejść na Normal albo Custom. Lipa.
-
Gość od 3DMigoto pracuje nad nową wersją od kiedy wyszedł najnowszy patch do BOXa. Dzisiaj jednak miał rozmowę z Jasonem i został poproszony o nie wypuszczanie na razie nowej wersji.
-
Panowie, jak u Was wygląda IL w VR? Chodzi mi szczególnie o oddalone obiekty. Mam oculus quest2 i tak dość średnio to wygląda. Sam kokpit jest ładny, ostry, ale już to co dalej takie mało ostre. Czy może jakieś ustawienia grafiki zmienić? Podciągałem rozdzielczość renderowaną, ale mało to daje.
-
Włączenie "sharpen" w opcjach sporo zmienia.
-
Chodzi o opcje w samym Il-e? Raczej mam włączone, bo wszystko ustawiałem na max, chyba że w "trybie" VR zmieniają się ustawienia wyświetlania.
-
To checkbox w opcjach grafiki Ił-2, niezależny od pozostałych ustawień.
-
Właśnie sprawdziłem, gdzie jest ta opcja, mam ją włączoną. Jakieś może inne podpowiedzi?
-
Chyba tylko zwiększyć PD. Podejrzewam, że w twoim przypadku chodzi o zbyt małą rozdzielczość paneli. Na Reverbie G1 I G2 jest dosyć ostro.
Ja Latam z filtrem na blured.
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
-
A jaka jest różnica między G1 a G2? Jakś odczywalna, widoczna? Kupiłem właśnie G1, jest spory progres w porownaniu do Oculus Quest2, ale ciągle jest jakiś dyskomfort. Mam też spory rozstaw, około 70mm, a w G1 nie ma regulacji poza tą z pozimu windowsa i to tylko do 67mm,być może to jest przyczyną.
-
Wrażenia na temat G2 są tutaj: http://il2forum.pl/index.php?topic=19778.0
-
Potestowałem OpenXR w IŁku. Opisałem to na Forum BoX wraz ze wszystkimi moimi ustawieniami pod OpenXR toolkit: https://forum.il2sturmovik.com/topic/79185-openxr-vrtoolkit-vs-reshade-vrtoolkit-my-thoughts/. Raczej większego sensu, przesiadki na siłę w BoX nie widzę. Moje wrażenia są lepsze ze SteamVR tu + Reshade (ciut) ale kto co lubi. Tutaj jest jakiś problem z opcję upscalingu, który zabiera nico więcej klatek, do tego w iłku nie ma opcji Foveated Rendering w narzędziu (nie wyświetla się).
-
Dzięki za info, a testowałeś przy tym wersję Necksaver-a dla open XR? To już działa?
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
-
Dzięki za info, a testowałeś przy tym wersję Necksaver-a dla open XR? To już działa?
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Podobno dziala.
-
To kiedyś sprawdzę. Dzięki.
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
-
Wczoraj pobawiłem się ponownie i dłużej Iłkiem w środowisku OpenXR i powiem, Wam, że tutaj sprawdza się świetnie. Rezygnuję ze SteamVR i ReShade dla VR dla IL-2.
Instalacja:
Ściągamy ten plik - https://znix.xyz/OpenComposite/download.php?arch=x64&branch=openxr (ps. pewnie to trzeba robić za każdym razem jak wyjdzie update, bo nam nadpisze).
Robimy backup openvr_api.dll z folderu Game, a nowym nadpisujemy i voila! Prościna.
Robotę robi OpenXR Toolkit, którego już każdy musi dostosować pod siebie https://mbucchia.github.io/OpenXR-Toolkit/ (znany z MSFS, czy DCS chociażby).
Ja dałem tak - rozdzielczość zostawiłem 100%, czyli 3156pxt dla G2, reprojekcja wyłączona całkowicie, do tego ostrość w Toolkit dałem na CAS i 100%.
Z obrazu jestem mega zadowolony, ostrość jest super, klatki trzyma stałe 90%, kolorki trochę podrasowane. Nie wiem jak w kampaniach albo multi jeszcze, ale wydajnościowo nie było ani jednego spadku podczas testów (4090 ale można i na innych GPU spróbować), niezależnie od wysokości, przy kilku AI w powietrzu.
-
Niestety u mnie tak różowo to nie wygląda. nawet na super sprzęcie trzeba przycinać mocno Iłka żeby szedł płynnie bez reprojekcji. Przynajmniej w Multi jak się zadyma zaczyna.
Ja mam FSRa na 80% i w openXR na 100% rozdzielczość. Wyostrzanie i inne bajery wg upodobań. W Iłku mam główne ustawienia na High, cienie na High, MSAAx 2. Musiałem dać wtedy 60Hz i dopiero repro nie wbija podczas gry praktycznie nigdy.
Oczywiście są scenariusze gdzie można latać na 90fps i je trzyma, ale to raczej w sterylnych warunkach.
A co do podmiany plików to po updateach nic takiego u mnie nie ma. Mam programik z tej strony: https://gitlab.com/znixian/OpenOVR do przełaczania SteamVR i OpenComposite (OC). Nawet informuje automatycznie o updateach OC i wkonuje je automatycznie po kliknięciu w przycisk. Polecam.
-
MSAA mam wył. w iłku, dość sporo u mnie zabierały FPS, a bez tego obraz jest ostrzejszy też. Chmury mam na High też, nie na Ultra, to jest kolejny FPS killer. Reszta na High na globalu.
(https://i.imgur.com/L8nYZGD.jpg)
Tak, tak naprawdę, prawdziwe testy to są online dopiero + pewnie jakaś kampania. Jak na razie jednak było super.
-
Dzięki za ustawienia. Można porównać. Potem jak będę miał więcej czasu wrzucę swoje.
Niestety w Ilku jest tak, że im zwiększamy rozdzielczość tym ciężej zauważać kontakty na dalekich odległościach, co jest podstawą w multi i przekłada się na bycie skutecznym. Oczywiście poza tym wszystko lepiej wygląda. Tego raczej nigdy już nie poprawią. To samo z MSAA. Im więcej, tym lepiej widać kontakt daleko :(
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
-
U mnie stanęło na takich ustawieniach póki co:
https://ibb.co/4P7vzFP
Czy jest jakaś opcja dodawania obrazków do posta prosto ze schowka?
-
MSAA mam wył. w iłku, dość sporo u mnie zabierały FPS, a bez tego obraz jest ostrzejszy też. Chmury mam na High też, nie na Ultra, to jest kolejny FPS killer. Reszta na High na globalu.
Tak, tak naprawdę, prawdziwe testy to są online dopiero + pewnie jakaś kampania. Jak na razie jednak było super.
Przetestowałem chwilę Twoje ustawienia i rzeczywiście trzyma 90fps. Polatałem w multi, ale to było kilkanaście minut na Fińskim i nie było prawdziwej zadymy. To by trzeba jeszcze testować, ale obraz żyleta jak piszesz. Wygląda ostrzej jak na moim monitorku FHD ;) Brakuje mi jednak ciut AA. Raz krawędzie a dwa kontakty. Zamiast czarnych kropek pojedyncze migające pixele. Może to jednak będzie fajna baza do dalszych testów. Dzięki.
-
Ale powiem wam, że iłka, po jakimś patchu to pod względem wydajności nieco skopali. W sumie dawno nie latałem jakoś dłużej, najwyżej odpalenie QM i czasem jakiś prosty Multi w znajomym gronie. Teraz siedzę z iłkiem dłużej i widzę, że jest dość poważny problem. Początkowo sądziłem, że to kwestia ustawień, ustawień gogli czy czegoś jeszcze. Efekt jest taki, że pomimo trzymania klatek, stałych, bez zachwiania nawet i wyłączonym ASW/MR to czasem przy przelatujących obiektach (np. podczas dogfightu) następuje coś jakby drżenie obrazu na tym obiekcie, coś trochę jak ghosting, albo jak by było właśnie ASW/MR włączone. Lekkie zacięcie, kilka wolniejszych klatek na obiekcie. Najlepsze jest to, że klatki są maksymalne i nie ma żadnego zachwiania (u mnie 72Hz=72). Od dłuższego czasu głowię się co jest i co się dzieje. W DCS itp. wszystko świetnie i nic takiego się nie dzieje. Najbardziej to jest widoczne w Pilot Career lub. ew. Multi jak jest więcej wszystkiego, tylko, że tak jak piszę FPS są maksymalne. Kombinowałem już z enkoderami nawet (mam wrażenie, że przy 500 jest lepiej ale może to placebo). No i wczoraj trafiłem okazuje się na wiele podobnych spostrzeżeń, jest już kilka tematów o tym. Problem pojawił się jeszcze w 2022 roku, KLIK (https://forum.il2sturmovik.com/topic/78717-stutterjudderghosting-without-frametime-increase-or-framerate-drop-likely-not-just-in-vr/#comment-1188260). Ewidentnie przed wejściem w nowy teatr powinni to naprawić, lub nawet zrobić ten sam ruch z IL-2 BoX co ED z DCS MT, czyli wprowadzić wielowątkowość. Nie wiem co to powoduje ostatecznie, ale problem jest :|. W QM praktycznie nie występuje, więc to jest coś związane z ilością AI i działaniami w tle (może CPU?). Jeśli ma się reprojekcję włączoną, to tego się nie zauważy, tylko bez.
-
Potwierdzam. Ja i kilku moich znajomych też ma ten problem aktualnie. Co ciekawe są serwery lub tylko niektóre mapy na niektórych serwerach, gdzie wszystko idzie gładko i płynnie nawet z dużą ilością obiektów. Nikt nie wie od czego to zależy.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
-
Mi chyba ściągnęło v65 niedawno i dziś nie mogłem Iłka na OpenXR odpalić. Muszę się na Steam VR przełączać :(.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
-
Mi chyba ściągnęło v65 niedawno i dziś nie mogłem Iłka na OpenXR odpalić. Muszę się na Steam VR przełączać :(.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Ale to w koncu korzytasz z OXR z ilkiem? Przed chwila pytales sie jak to zrobic. Jeden patch faktycznie zmienil dzialanie OXR w ilku, ale to nalezy nadpisac tylko pewien plik od OXR w ilku na nowszy i wszystko jest ok.
-
Korzystam od zawsze. Pytałem bo się dziwiłem jak Ci się włącza OpenXR bez Open Composite, ale potem to dopisałeś.
Możesz napisac jaki plik podmienić? Męczyłem się z tym wczoraj i nie mogłem nic znaleźć.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
-
Korzystam od zawsze. Pytałem bo się dziwiłem jak Ci się włącza OpenXR bez Open Composite, ale potem to dopisałeś.
Możesz napisac jaki plik podmienić? Męczyłem się z tym wczoraj i nie mogłem nic znaleźć.
Powinno pomóc: https://forum.il2sturmovik.com/topic/86054-open-xr-call-failed-error-help/#comment-1292340.
-
Dziękuję Ci bardzo YoYo! Znów działa jak powinno.
-
Dziękuję Ci bardzo YoYo! Znów działa jak powinno.
To dziwne, że ta przypadłość, spotkała Cię teraz ;). Mi przestał działać już w listopadzie'23 na OXR, do tego na innych sterach :).
-
Powitać wszystkich,
To może napiszecie ludziom którzy zamierzają wejść w VR co najlepiej teraz kupić, bo z suchych artykułów wynika że HTC pro 2 no ale wy jesteście fachowcy więc wasze zdanie ważniejsze niż 100 artykułów.
Oczywiście mowa głównie o IŁ-2
Pozdro
Mac
-
Wydaje mi się, że entry level to obecnie Quest 3. Polecam.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
-
To się też podepnę pod VR pod Iła, ale też może na wyrost, dla innych rzeczy. Jaka konfiguracja kompa procek/karta (Intel/nVidia) jest wymagana by to wszystko pięknie działało z dużym klatkażem?
Choć pewnie powinienem się zapytać w wątku do DCS-a, bo jak tam coś działa OK, to wszędzie działa dobrze...
-
wejść w VR
Macras, w Łodzi masz (pamiętam), możliwość sprawdzenia sobie VR gdzieś na miejscu (chyba było to w Manufakturze), 30 min to 40zł, jakoś tak wychodziło. Zobacz sobie wpierw czy to w ogóle Twoja bajka. Był zainstalowany DCS wtedy jak byłem ale można z nimi pogadać. Jak już tam tego punktu nie ma, są też opcje wypożyczenia sprzętu. Natomiast tak, obecnie najlepiej wychodzi w stosunku jakość/cena - Quest 3.
Jaka konfiguracja kompa procek/karta (Intel/nVidia) jest wymagana by to wszystko pięknie działało z dużym klatkażem?
Nie ma takiej opcji. Ew. RTX5090 :evil:. Natomiast w moim przekonaniu, do w miarę komfortowej rozgrywki jako minimum traktowałbym CPU 11 Gen min. i7 (lepiej i9), GPU 3090 (dla iłka 3080 ostatecznie przy niezbyt wyśrubowanych ustawieniach i 72Hz) lub 4070 i wzwyż. Sam latałem kiedyś na 2080Ti (Il-2/DCS) i też dało radę, ale nie powiem, że było to komfortowo, było nieźle i jak na tamte czasy mi wystarczało na jakiś czas.
-
Jak najmocniejszego na jakiego możesz sobie pozwolić, żeby stabilnie trzymał 60 fps w każdych warunkach, bo inaczej będziesz :513: jak kot.
-
Jak najmocniejszego na jakiego możesz sobie pozwolić, żeby stabilnie trzymał 60 fps w każdych warunkach, bo inaczej będziesz :513: jak kot.
Ryzen 7 7800X3D, RTX 4080 tak z grubsza jest na pokładzie. Artykułach czytałem o VR HTC tutaj trafiłem na dość długi opis Quest 3 i dlatego was jako że siedzicie dłużej z tym temacie pytam się o więcej porad. Wiadomo że nie polecę dzisiaj i nie kupię, ale w przyszłym miesiącu chciałbym dokonać już świadomego wyboru podczas zakupu że zrobiłem dobry wybór a komu zaufać jak nie Wam w temacie sprzętu do Iła.
Jurek próbowałem już kiedyś i całkiem nieźle mi się zagotowało i nie miałem parcia wtedy jeszcze na powrót do latania takiego jak dostałem ostatnio i postanowiłem zaopatrzyć się już na maksa sprzęt do IŁa co tam wspólnie ludzie teraz będą latać.
-
IL2 startuje normalnie z poziomu SVR ale nie uruchamia się na goglach. Tzn. uruchamia się w trybie podziału ekranu. DCS, WT działają normalnie. Wczoraj przeinstalowałem Meta Link, dziś SVR, gogle przywracane do ustawień fabrycznych. W żaden znany mi sposób nie startuje w trybie VR na goglach.
Gogle MQ3.
-
A "Enable VR" jest odhaczone w launcherze IL-2?
-
No jasne, zapomniałem napisać i wiedziałem, że pierwsze pytanie będzie o to, choć napisałem przecież jeszcze, że łek staruje w trybie VR na kompie ale nie w goglach

Wysłane z mojego SM-A155F przy użyciu Tapatalka
-
A w jakim trybie startujesz? SteamVR czy OpenXR?
Ja uruchamiam tylko w OpenXR od ponad roku, czy działa tak jak DCS: https://il2forum.pl/index.php?topic=19486.msg419646#msg419646.
-
Korzystam z SVR. Spróbuję wieczorem przejść na tą drugą opcję i dam znać czy poszło mam te programy zainstalowane. To jakaś dziwna sprawa bo działało i przestało nagle.
Wysłane z mojego SM-T865 przy użyciu Tapatalka
-
Dzięki. Z OpenXR wszystko śmiga, choć raz mnie wywaliło do pulpitu.
-
Dzięki. Z OpenXR wszystko śmiga, choć raz mnie wywaliło do pulpitu.
No i dobrze, co do stabilności nie mam kompletnie żadnych problemów, ogólnie iłek jest mega stabilny, może więc jakiś przypadek jeśli instalacja poszła ok.