Autor Wątek: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły  (Przeczytany 15248 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #60 dnia: Maja 26, 2010, 19:20:52 »
Jedyne, co może zrobić "zwykły user" to defragmentować katalog gry, aktywować/deaktywować 00_FMBPlus (53 pliki klas) przez JSGME.
"User niezwykły" :001: może bawić się programem classcheck (chyba z Forum UP) w analizowanie plików.
Jak to nie pomoże pozostaje reinstalacja.
Leszek

Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwca 30, 2011, 12:10:23 »
Mam nadzieję, że to stosowny wątek będzie...

Od czasu wdepnięcia w UP3.0 dostrzegam nawał nowych opcji w FMB. Momentami mam nawet ambicję z nich skorzystać. Robiąc doga na pięknej mapce Synaju wpadłem na pomysł, aby ideą zabawy było przejmowanie bazo-lotnisk jednej strony przez drugą. W czasie testu okazało się, że czerwoni zdobywając jedno z niebieskich lotnisk, przerobili na czerwone nagle wszystkie oba niebieskie. To trochę psuje zabawę. Czy ktoś wie czy to tak powinno działać?

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 30, 2011, 15:27:30 »
Czy czasem nie masz błędu w zasięgu lotnisk? Jak są blisko siebie to może tu leży problem

Odp: Full Mission Builder - ciekawostki i pomysły
« Odpowiedź #63 dnia: Lipca 01, 2011, 15:34:51 »
Niestety zmniejszenie zasięgu nie pomogło. Fakt leża nie najdalej od siebie. Jakieś 3 długości dużej kratki. Jednak zauważyłem, że po zrzuceniu z C-47 desantu na mapie kolor zmienia tylko jedna baza. Druga robi się czerwona po refly.