Prawdę powiedziawszy nie da się podpiąć Accusim pod istniejący samolot zbudowany wg SDK i oparty o domyślne parametry FSa. Są one zbyt ogólne i "kompromisowe", co jest zaletą gdy chcemy obsłużyć dużą ilość różnych samolotów, ale jest wadą gdy zawężamy studia do jednego samolotu. Wtedy wszystko trzeba wymienić, dobrym przykładem jest na przykład zwykła temperatura otoczenia, niby odległa od samolotów, a trzeba było ją napisać od nowa aby uwzględniała różnicę pomiędzy upalnym popołudniem na betonie czy na trawce, aby zabawa była bardziej realna. Tu też leży przyczyna problemów z SHARED COCKPIT: obok domyślnych parametrów FSa które lecą po sieci i które są dobrze obsługiwane przez transfer (a które niestety w 80% nie biorą udziału w Accusim), lecą jakby zdaje się gorzej nadawane - transferowane - odbierane - obrabiane niestandardowe dane dotyczące niestandardowych systemów. Albo po prostu wszystkich danych jest za dużo.
Tak więc każda wskazówka zegara (nawet jak widać OAT) musi w wersji Accusim być podpięta pod nowy niestandardowy parameter, a jak się wymieni wskazówkę to czemu by nie cały zegar, bo wskazówka jakaś taka za nowa, albo i całą deskę bo zegary jakieś takie za nowe. Jak się zacznie tak dziobać to się potem okaże, że prawie wszystko wymieniono bo nowe rzeczy odstają od tła. Oczywiście jest to komercyjne przedsięwzięcie a więc wszystko to odbywa się w kajdanach czasu i funduszy.
pozdrawiam
ROB