Autor Wątek: Il2 War. Nowy front, mods on.  (Przeczytany 19548 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #45 dnia: Lutego 27, 2009, 10:55:55 »
Zmienili serwer, więc jest szansa.

Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #46 dnia: Lutego 27, 2009, 11:27:59 »
Na forum obiecują, że wkrótce front wystartuje.

Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #47 dnia: Marca 02, 2009, 17:31:56 »
Pytanko:
Zainstalowałem tego ich moda i ... mam teraz w singlu wszystkie nazwy kampanii po rusku, tak samo jest z brefingami, tez po rusku, co z tym zrobić żeby było po angielsku?
Kostek
JG300


Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #48 dnia: Marca 03, 2009, 12:04:38 »
Z modami zawsze Briefy są po rosyjsku. Samo menu główne powinno być po angielsku jeżeli dobrze zainstalowałeś moda.

Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #49 dnia: Marca 04, 2009, 10:27:24 »
Sie zgadza, menu po angielsku jest. Rozumiem ze te briefy tak już zostaną?
Kostek
JG300


Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #50 dnia: Marca 05, 2009, 09:11:34 »
Z modami zawsze Briefy są po rosyjsku. Samo menu główne powinno być po angielsku jeżeli dobrze zainstalowałeś moda.

http://www.il2forum.pl/index.php?topic=10885.0
Leszek

Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #51 dnia: Kwietnia 07, 2009, 00:13:06 »
Właśnie chciałem już coś Italiańcom napisać (znaczy grzecznie zapytać, kiedy skończą siestę), a tu proszę

Italy front 1943  &    BATTLE OF BRITAIN    coming soon
na  AAA Unified Installer 1.1.1
http://il2war.tuttovola.org/

Byle to "soon" nie trwało znowu kolejny miesiąc :004:             

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #52 dnia: Kwietnia 07, 2009, 11:56:07 »
Coming soon u nich to pare m-cy więc nie jestem zbyt optymistycznie nastawiony.

Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #53 dnia: Kwietnia 11, 2009, 22:21:00 »
Jednak ruszył :001:
pod nowym adresem
http://bob40.tuttovola.org/

Konieczna ponowna rejestracja squadów/gruppe

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #54 dnia: Kwietnia 15, 2009, 09:56:54 »
Fajnie...
302_Osh --> che che widziałem staty... w końcu może kolega zestrzeliwać biedne meśki nad kanałem...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #55 dnia: Kwietnia 21, 2009, 14:47:44 »
 Czy jest jakieś lekarstwo na długie ładowanie gry(oczywiście bez inwestowania w komp)?Ostatnio na froncie byłem chyba ostatni.Zostały mi tylko bombery.W poprzednim modzie 1.2 wywaliłem planszę i ładowała się oryginalna(było ok).Czy teraz też mogę?Jaki to był plik?

Offline Blakhart

  • Trolle
  • *
Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #56 dnia: Kwietnia 21, 2009, 17:01:35 »
Jak dla mnie to ten front to klimatyczne badziewie...Szpity, Emile, walki nad kanałem, ataki na lotniska, świetna pogoda i widoczność, ale w realiach "GRY" nie sprawdza się to zbytnio...Pomysł, ze "zmuszeniem" graczy  do latania na bomberach jest beznadziejny, bo często wychodzi, że pada na tych, którzy mają słabszy komputer. Ciekawi mnie idea ataków na lotnisko gdzie cele są tak mizernie porozstawiane a o-pl bardzo silny. Przecież z graczy z różnych zespołów, którzy siedzą na slotach nie da się stworzyć grupy, która w sposób przemyślny i zorganizowany zniszczy dajmy na to 25% lotniska w tych warunkach....i się tak szarpie po 1,5%. Czerwoni siedzą nad swoimi lotniskami, niebiescy nad swoimi, czasem trafi się jakiś combat nad kanałem, który kończy się zazwyczaj powrotem jednej ze stron nad własne bazy. Spity zakręcają wokół drzew, beefy zoom-ują, 110 rozpadają się w nurkowaniu, a hurri Mk I służą jako cele ćwiczebne dla niebieskich.
Mapę wygra się po zdobyciu lotnisk...spoko...już widzę jak któraś ze stron leci przez całą mapę żeby zniszczyć 4 samoloty na ziemi u przeciwnika...

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #57 dnia: Kwietnia 21, 2009, 17:36:15 »
Zgadza się Blackhart. Obawiam się, że walki tu to będzie " no to kampujemy wszyscy nad naszym lotniskiem". Zniszczyć wszystkich lotnisk przeciwnika, gdy jest ich tak dużo i nie da się ich przejąć jest absolutnie nie sposób. Ile razy na poprzednich frontach, były sytuacje, gdzie czerwoni lub niebiescy  trzymali się do końca mapy na 2 - 3 lotniskach i kiedy niszczono 2 z nich, inna misja SUM/ SUG - owała 3cie.
Miało by to sens, gdyby obie strony miały ograniczone samoloty - jak na CAD - gdzie nowych samolotów nie przybywało, lub przybywało ich mało.

Offline Blakhart

  • Trolle
  • *
Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #58 dnia: Kwietnia 21, 2009, 18:26:58 »
Byłoby naprawdę fajnie ścigać się tuż nad angielskimi domami, Londynem, a potem z drżeniem serca obserwować wskazówkę paliwomierza. Koncepcja walki nad "wyspą", powiew historii połączony ze smaczkiem jaki daje gra na nowych modach to całkiem nowe oblicze iłka...tylko do cholery niech oni zmniejszą liczebność dział p.-lot., bo po co mam tam lecieć na 100m skoro na 80% urwie mi głowę lub uszkodzi maszynę...Można zagrać 1,2 misje żeby się AW nie przejadło, ale nic więcej...
BTW Rozmawiałem z Dobinem z 14TBAPu i mówił, że AW III z modami ma ruszyć dopiero na jesieni bo  =BY= RUDY ma teraz dużo roboty. Oby tylko ten projekt doszedł do skutku...

Odp: Il2 War. Nowy front, mods on.
« Odpowiedź #59 dnia: Kwietnia 22, 2009, 08:58:38 »
Flak jest ok. Atak na lotnisko na 100 m zawsze był ryzykowny, zwłaszcza na tak wrażliwej na ostrzał maszynie jak 110 lub 109. Weź Ju88 lub heńka i zbombarduj horyzontalnie z 4000, a gwarantuje ci, że flak raczej cie nie dorwie. Nieco większe szanse na to ma gdy zaatakujesz z 4000 na Ju87, ale i tak jego skuteczność jest niższa niż jak podchodzisz w płytkim nurkowaniu na niskim pułapie.

P.S.
Dla tych, którzy mają zamiar zainstalować najnowsze kokpity dla Me-410 made by Ranwers. Kokpity są super, ale niestety nie są kompatybilne z czystym UI 1.1.1, krótko mówiąc CRT2 was nie puści.