Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63721 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

bandyta

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #60 dnia: Października 21, 2008, 00:45:01 »
Jeżeli masz zainstalowanego moda, to musisz znaleźć gdzieś na forum linki do tych plików. Niestety nie pamiętam kto to wykonał ale opcja szukaj powinna pomóc ;)

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #61 dnia: Października 21, 2008, 08:41:47 »
Sposób na spolszczenie jest tutaj :

http://www.il2forum.pl/index.php?topic=9316.210

Chociaż ja tam wolę język Hamleta bo teksty typu : " xxx został starty z nieba przez xxx " mnie dobijają. Jedyny plus to opis misji off line i ustawienie konfiguracji klawiatury na początku

dark2

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #62 dnia: Października 23, 2008, 21:13:18 »
Super sprawa. Zainstalowałem i jetem oczarowany - przede dźwięk - kawałki odrywanego poszycia i świszczące kule - rewelka.
Specjalne podziękowania dla OldEagle !

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #63 dnia: Października 23, 2008, 23:17:03 »


Ze swojej strony mam pytanko - jak do tego ubermoda doinstalować mapy z Channel Mod (ale tylko mapy z obiektami, bez żadnych innych dodatków)?

~S~

Booze

Profesjonalne to to nie jest ale ja zrobiłem tak. Na Super Moda zainstalowałem francuski , zgubił się dźwięk (pewnie co innego również  :003:) ,zainstalowałem więc Super Moda ponownie ... i mapka została , a mody działają. Zrobiłem na nią małą misję w FMB i działa ala tylko w wersji 4.09 . Acha pojawił się problem z użyciem strzelców pokładowych ale to się da naprawić. Przepis u Kelso (jak zwykle zresztą  :004:)

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #64 dnia: Października 24, 2008, 10:24:29 »
Chciałbym się zapytać który dzwięk odpowidada za trafienia w poszycie samolotu? Oraz czy ktoś może mi go podesłać. Podmieniłbym sobie na oryginalny, albo na jakiś inny, ten w tym modzie strasznie mnie irytuje. :)
Wiem czepiam się :p
Pozdrawiam.
 

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #65 dnia: Października 24, 2008, 13:44:06 »
... który dzwięk odpowidada za trafienia w poszycie samolotu? .... Podmieniłbym sobie na oryginalny, albo na jakiś inny, ten w tym modzie strasznie mnie irytuje. :)
Wiem czepiam się :p

To może nie dawaj się trafiać, masz teraz podwójną motywację  :020:

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #66 dnia: Października 24, 2008, 21:20:03 »
To może nie dawaj się trafiać, masz teraz podwójną motywację  :020:

Taaa,raczej o coś takiego mi nie chodziło ;)
Szczególnie jeżeli weźmiesz pod uwagę AAA :)
Więc jak? Zna ktoś nazwę tego pliku?
Pozdrawiam.
 

Offline Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #67 dnia: Października 25, 2008, 00:02:58 »
Dźwięki trafienia w nasz samolot to co najmniej te dwa:
exp2_54_1.wav
exp3_11.wav

Nie wydaje mi się żeby były jakieś inne, po podmianie tych 2-ch wszystko się zmieniło.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #68 dnia: Października 25, 2008, 00:33:06 »
Dzięki wielkie :)
Właśnie chodzi mi o ten drugi dźwięk :)
Pozdrawiam.
 

Spiti

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #69 dnia: Października 27, 2008, 23:00:57 »
Przecież ten dzwiek trafienia w samolot z tym modem AAA jest super to po co go zmieniać :D

A jak już zmieniać to skąd wziąłeś inne?

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #70 dnia: Października 28, 2008, 12:16:39 »
Jeden z nich jest ok, ale przy np.: ostrzale z AAA to ten drugi dawał dziwny efekt jakby ktoś kijem walił w poszycie i tak co kilka sekund, idzie stracić cierpliwość.
Zwyczajnie sobie podmieniłem drugi dźwięk - właśnie ten mnie irytujacy - na oryginalny z IL2 i teraz dało to fajne połączenie, zależy od trafienia, to raz mam zmodowany, a raz standardowy.
Tak czy inaczej mi to pasuje :)
Pozdrawiam.
 

oldeagle

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #71 dnia: Października 29, 2008, 09:56:00 »
Panowie mały problemik.Zainstalowałem sobie moda i zassałem sobie nowe skiny do Spitfire mkI,są w katalogu skins/spitfire1 ale gra ich gra ich nie widzi.Miał ktoś podobny problem ?

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #72 dnia: Października 29, 2008, 11:03:16 »
Nie jestm pewien czy do skinów też trzeba tak zrobić, ale czy dodałeś wpisy o nowych plikach w pliku filelist?
Ja bym tak kombinował, dodał wpis i zobaczył czy zadziała.
Jeżeli się mylę to niech ktos mnie poprawi ;) .
Pozdrawiam.
 

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #73 dnia: Października 29, 2008, 11:07:11 »
Nazwa katalogu ze skinami powinna być taka sama jak dla przykładu spita V tyle, że powinno być MkI.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #74 dnia: Października 29, 2008, 11:51:34 »
Nazwa katalogu ze skinami powinna być taka sama jak dla przykładu spita V tyle, że powinno być MkI.
zmień nazwę katalogu na
..\Skins\SpitfireMkI
bez slaszów, myślników itd.
Leszek