Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63746 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

oldeagle

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #75 dnia: Października 29, 2008, 12:10:55 »
Problem rozwiązany trzeba zmienić nazwę katalogu z Spitfiremk1 na SpitfiremkI

Spiti

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #76 dnia: Października 30, 2008, 18:20:13 »
Mam taki problem. Nie moge dodawać samolotów ręcznie z tej strony http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=8863&sid=e7838befe9e7a47dda6cf035eb9f5cbe.

Robiłem to tak:
1. Instalowalem Iłka
2. Instalowalem mod AAA
3. i teraz - próbowałem paroma metodami
a) instalowalem tego B-29 od razu i podczas instalaci wyskakiwało mi okienko czy nadpisac pliki i dawałem "TAK" a potem wyskakiwalo okienko od DOSA to niedzialala gra. Za drugim razem dałem "NIE" i też pojawilo sie okienko od DOSA - podobna sytuacja.

b) instalowalem po AAA, MOD ACTIVATORA a potem identycznie jak w punkcie a) i taka sama sytuacja.

Czy może mi ktoś udzielić rady co robie źle?
« Ostatnia zmiana: Października 30, 2008, 18:25:46 wysłana przez Spiti »

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #77 dnia: Października 30, 2008, 18:24:56 »
Ale dlaczego chcesz instalować B-29? Przecież wystarczy wybrać B-29 z listy samolotów i rozpocząć misję. Samolot w tym modzie już posiada kokpit.
Pozdrawiam.
 

Spiti

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #78 dnia: Października 30, 2008, 18:27:30 »
Ale to jest tylko przykład, chcialem wprowadzić pare spitfireów, FW-190_A3_ver1_4_IL2-MOD czy F4U-1N.

B-29 to tylko przykład.

Offline Jeremak

  • *
  • It's full of stars...
    • Moje profile
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #79 dnia: Października 30, 2008, 21:29:40 »
A czy przed instalacją B-29/Fw-190 A-3 zainstalowałeś najnowszego AC_Installer? Bo z tego co pamiętam, to z każdym nowym samolotem pojawia się jego aktualizacja, a wymienione wcześniej samolotu pojawiły się juz po wydaniu "uber-moda"
Czemu w Eurodisneylandzie nie można odpalać fajerwerków? Po pierwszej próbie poddał się garnizon Paryża.
http://jeremak-j.deviantart.com/

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #80 dnia: Października 31, 2008, 11:18:35 »
Witam Kolegów,
Nareszcie znalazłem chwilkę  i pobrałem ów "ubermod".
Oczywiście chciałbym go zainstalować i cieszyć się "efektami specjalnymi", ale mam pewien chaos w głowie. Przeczytałem cały wątek i jak rozumiem instalacja ma przebiegać tak:

1. Mam IL1946 v. 4.08m - koniecznie zmiana w conf.ini na locale=ENG.
2. Wrzucam ściągnięte pliki (4x250 MB) do jednego folderu.
3. Klikam na pierwszy z nich- i cała reszta instaluje się automatycznie.
4. Zmieniam błędną nazwę katalogu Spitfire Mk.I
5. Odpalam Iłka i latam "w nowej jakości"...

Jeżeli się mylę - wytłumaczcie proszę jak noobowi. :002:
Dzięki.

P.S. Mam czytą wersję 1946, bez żadnych modów wcześniej pobieranych/instalowanych.

Prosze rówież o wyjaśnienie w jaki sposób działa i gdzie się znajduje ów "przełacznik miedzy wersjami" (?) i jak można włączać/wyłączać dany mod.
« Ostatnia zmiana: Października 31, 2008, 11:23:51 wysłana przez zack »

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #81 dnia: Października 31, 2008, 12:59:42 »
Instalator tworzy w folderze z grą pliki wykonawcze, po uruchomieniu których przełączasz wersje, właczasz freelocka itp.

bandyta

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #82 dnia: Października 31, 2008, 13:08:11 »
[...]

Prosze rówież o wyjaśnienie w jaki sposób działa i gdzie się znajduje ów "przełacznik miedzy wersjami" (?) i jak można włączać/wyłączać dany mod.
Po pierwsze potrzebujesz programik Generic Mod Enabler (chyba dobrze napisałem :) ).
Po zainstalowaniu (w folderze iła) i pierwszym uruchomieniu tworzy się folder MODS w Twoim folderze z grą (tworzy się o ile wcześniej go tam nie było).

A. Mody dodajesz wklejając ściągnięte pliki (rozpakowane w postaci folderu w którym znajdują się same pliki) do folderu MODS, odpalasz program i :

1. Zaznaczasz w LEWYM polu mod który chcesz dodać,
2. Klikasz  ostry nawias ">",
3. Odpalasz iła i cieszysz się modem ;),

B. Aby wyłączyć mod:
1. Wybierasz mod który chcesz wyłączyć z PRAWEGO pola :),
2. Klikasz ostry nawias "<",
3. Cieszysz się grą bez tego moda :),
   -Gdy chcesz wywalić wszystkie mody klikasz "<<"

Ot cała filozofia :)

Screeny do działania :)
Dla punktu "A":


Dla punktu "B":


Jeżeli o to chodziło i pomogło to dobrze :) ja tak robię i działa, więc sposób (chyba) dobry.

S!

Zefir

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #83 dnia: Października 31, 2008, 13:28:33 »
Tak też można, ale od którejśtam wersji soundmoda pomijane są mody, których nazwa katalogu zaczyna się od "-"
Zatem, żeby wyłączyć mod o nazwie "*****" wystarczy w katalogu MODS zmienić jego nazwę na "-****". Usunięcie "-" przywraca działanie.
Co więcej, w domyślnej instalacji tego kompletnego instalatora był przynajmniej jeden wyłączony mod, ale konkretów nie pamiętam.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #84 dnia: Października 31, 2008, 14:08:16 »

Panowie,
Wielkie dzięki za wyjaśnienia.
Ale  czy muszę w takim razie:
1) Skopiuj sobie wszystkie pliki ze zmodowanego Ił2-1946 do jakiegoś innego folderu
2) Tutaj moja własna uwaga - najlepiej (po uprzednim skopiowaniu) Iłka po prostu odinstalować i wyczyścić rejestr.
3) Zainstalować ponownie Il2-1946 i nadinstalować patchem 4.08
4) Na to dopiero zainstalować "czteropak" z modami o którym mowa w wątku.

Jeżeli nie instalowałem wcześniej ŻADNYCH  modów?

Pozdrawiam.

Bis zum bitteren Ende.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #85 dnia: Października 31, 2008, 19:54:40 »
polatać na warclouds. Wrażenia niesamowite, 6dof, nowe eksplozje, efekty, dymy. Trochę jak nowy symulator. RWD 8 rządzi (nie mogłem nim przystalować ale może ten typ tak ma - dobra robota chłopaki).

Zainstalowałem, wszystko pięknie działa.
Nie widze jednak róznicy jeżeli chodzi np. o odwzorowanie śmigła, czy też dym. Jak był płaski - tak jest nadal .

Bis zum bitteren Ende.

zybi

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #86 dnia: Listopada 03, 2008, 09:53:01 »
Powiem krotko zeby tematu nie zasmiecac nowym watkiem,chetnie bym sobie ten mod zainstalowal wiec usilowalem sie tam (All Aircraft arcade) zarejestrowa ale sie nie da,ciagle pokazuje ze The authorization Code is incorreect..robilem to juz X-razy bez rezultatu.Dodam ze moja znajomosc jezyka angielskiego jest praktycznie zadna ale tyle zrozumialem pomagajac sobie z translatorem.. :002:. Dodam ze ten "code" wpisywalem,wklejalem jaki byl podany wiec mysle ze jest prawidlowy.coprawda jak zrozumiale jest on tygodniowa zmieniany a moze czesciej wiec moze tutaj jest blad? Krotko mowiac Panowie prosze o pomoc bo sam dalej nie dam rady,cos robie nie tak,czytalem toto juz X-razy code sadze!?!? wpisuje prawidlowo no i nic z tego..Pozdrawiam .

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #87 dnia: Listopada 03, 2008, 10:01:22 »
Ten kod jest na innej stronie, tzn. w innym wątku.
O ile dobrze pamiętam link do tego kodu jest gdzieś u góry formularza rejestracyjnego. Teraz nie pamiętam gdzie dokładnie. Ale pewie link będzie gdzies obok pola do wpisania kodu.
Pozdrawiam.
 

zybi

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #88 dnia: Listopada 03, 2008, 10:23:26 »
Tak zgadza sie na stronie rejestracji jest  Authorization code a pod tym  jest "okienko" New Registras   o ile dobze napisalem, tam klikam i jest ten cod ktory nastepnie wklejam,mysle ze to dobze robie,no i jak wyzej nadal bez rezultatu :011: :011:.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #89 dnia: Listopada 03, 2008, 10:32:13 »
Dokładnie ten kod: J3ll0M0ld
Uwzględnij wielkość liter.
Jęzeli nie idzie to faktycznie musi być jakiś błąd. Zawsze możesz napisać do administratora AAA, że podany kod nie pozwala na rejestrację i prosiłbyś o nowy :)
Pozdrawiam.