Wskaźnik przezierny to nic innego jak HUD (w nomenklaturze wschodniej - IŁS).
Natomiast chyłomierz poprzeczny określenia kierunku zakrętu, jego przybliżonej prędkości kątowej oraz czy zakręt wykonano z ześlizgiem lub z wyślizgiem. Zwykle jest on wbudowany w zakrętomierz.
Ściślej - chyłomierz poprzeczny wskazuje po prostu kąt przechylenia (przechylenie, pochylenie, odchylenie - wiadomo, o co chodzi). Reszta należy do zakrętomierza albo połączonego przyrządu - chyłomierza z zakrętomierzem. W Ka-50 tego nie widziałem...

2 uwagi na szybko a propos instrukcji eng vs rus:
1. Brak skrótów w wersji angielskiej to jakaś kpyna.
2. W wersji angielskiej skrótowe nazwy urządzeń nie dość, że są podawane w pierwszej kolejności po rosyjsku, to jeszcze pogrubione są tylko te rosyjskie. Wydaje mi się, że minimum przyzwoitości to obie nazwy pogrubione albo nawet tylko angielska pogrubiona.
"Wysokościomierz radiolokacyjny" - z tym określeniem bym walczył, bo funkcją tego urządzenia nie jest określanie niczyjej lokacji tylko zwykły pomiar odległości.