Autor Wątek: Kącik motoryzacyjny  (Przeczytany 229075 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1500 dnia: Listopada 13, 2013, 19:04:32 »
Dlatego lepiej się nie przejmować, a myć tylko jak żona zaczyna narzekać, że po kolorze nie może poznać auta na parkingu :D

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1501 dnia: Listopada 14, 2013, 01:26:18 »
O, to Lodgy?
Aha, budżetowe auto do miasta i wożenia dwójki dzieci (super wielkie drzwi i bagażnik o pojemności stodoły), także na wakacje. Nabyte w grudniu 2012, zrobiło 14 k km, jechałem nawet A4 z zawrotną prędkością 150 km/h wg GPS wioząc 4 osoby z konferencji ;).  I nie było z górki....
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1502 dnia: Listopada 16, 2013, 10:17:46 »
Wstawiam tu, bo chociaż niewątpliwie LoL, to na pewno nie lotnicze. A w tym wątku pasować będzie jak ulał:

LINEK DO OBRAZKA ZNAJOMEGO

Polecam również inne obrazki "tego autora", w tym również jak najbardziej lotnicze.
You are not stuck in traffic. You ARE Traffic.
Get a bike. Break FREE!
"Still in one piece. Good Job. Let's go home."

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1503 dnia: Listopada 29, 2013, 11:53:42 »
Czy ktoś z szanownych kolegów ma do czynienia z wideorejestratorami?

Ważne aby mógł nagrywać w czasie postoju, był stosunkowo kompaktowy i nie zrujnował kieszeni. Zastosowanie ma być proste. Pod firmą ma nagrywać idiotów co nie potrafią cofać i regularnie walą w Mondeo mojego Taty. Cała lewa strona auta jest oklepana, a ostatnio gość wbił się w błotnik i uciekł. Trochę to męczące już i dlatego rozważam sprezentowanie mu takiej zabawki. Biorę pod uwagę normalną kamerę do monitoringu i podpięcie jej pod rejestrator całodobowy. Ta druga opcja o tyle jest mniej ciekawa, że mając takie przenośne cudeńko mógłbym to wykorzystać także w swoim aucie i namierzyć barana co mi włamuje się do auta. Spokojnie jestem dość kreatywny, więc rejestrator nie wyjdzie mi z auta razem ze złodziejem ;).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1504 dnia: Listopada 29, 2013, 15:30:55 »
Również zaczyna mi chodzić po głowie coś takiego. Wczorajszy news:  http://www.benchmark.pl/aktualnosci/genius-dvr-535-rejestrator-trasy-tani-cena.html
dosyć dobry i tani. Co do pracy na postoju - kwestia odpowiedniego podłączenia, bo standardowo gniazdo zapalniczki dostaje napięcie po zapłonie.
Tu drugie ciekawe coś:  http://www.ebay.com/itm/Mobius-ActionCam-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-Pocket-Camcorder-/151071891306
Lepsze parametry rejestrowanego obrazu, brak wyświetlacza.   
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1505 dnia: Listopada 29, 2013, 15:48:37 »
Czasem się zastanawiam czy 360 stopniowego okamerowania sobie nie zrobić. Wczoraj w nocy jakiś debil w Fusion mało co nie wbił mi się w bok. Miał czerwone światło, skręcał w lewo, w dodatku na prawy pas...
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1506 dnia: Grudnia 19, 2013, 15:04:17 »
Filmik z kamery pokazujący jak nie należy włączać się do ruchu na autostradzie. Dzięki kierowcy ciężarówki wszystko dobrze się skończyło.

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1507 dnia: Stycznia 15, 2014, 10:33:45 »
Taka sprawa... (Z resztą jak co chwilę): BMW e46, 4 drzwi, z silnikami N42 (1.8 i), lub N46 (2.0 i). Może ktoś z Sz. Forumowiczów ma jakieś sugestie na temat tego samochodu? Warto się zainteresować? Do instalacji LPG. Dziękuję za pomoc from mountain... :D
L'ordre règne à Varsovie!

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1508 dnia: Stycznia 15, 2014, 10:52:09 »
BMW nie posiadam więc nie pomogę :)
Tu masz ciekawy blog na temat akcji kupna używanego E46 i ogólnie motoryzacji
http://www.blogomotive.pl/index.php/9796-2/

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1509 dnia: Stycznia 15, 2014, 11:18:05 »
BMW e46, 4 drzwi, z silnikami N42 (1.8 i)...
N42B20 (ma 2 litry pojemności, nie 1.8 ) można się zainteresować jak lubisz grzebać, normalnie raczej odradzam, N46 znacznie mniej problematyczny i łatwiejszy przy diagnostyce.

Gaz... przy tych silnikach instalacja przełączy się tobie na gaz po 6-8 km, na krótszych dystansach nie rozgrzejesz silnika i będziesz palił tylko benzynę. Do tego musisz instalację zamontować porządną i u kogoś kto wie co robi, a przy N42B20 jeszcze takiego fachmana nie widziałem, za to widziałem spartoloną instalację "bo miało być tanio" i skończyło się na swapie silnika (na N46 więc pewien upgrade).

Ogólnie napiszę tak: jak BMW, to 6 cylindrów lub więcej. Można mieć 4 cylindry, nawet N42 i być z samochodu zadowolonym (ja jestem), ale lista kryteriów jakie trzeba spełnić jest spora.

Offline Acheron

  • *
  • Ни шагу назад!
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1510 dnia: Lutego 01, 2014, 08:55:24 »
Po prawie 5 latach nastąpił moment, że pora się pożegnać z moim CC 700. Jako następcę wybrałem jego młodszego brata - Seicento. Na początku myślałem o silniku 900 (mniejsze spalanie) ale podobno róznice są minimalne w porównianiu do 1100 pod tym względem. Jak z awaryjnością obu silniczków? Czy przebieg rzędu 180 tys. km to dużo dla 1100? Czy wersja Sporting różni się czymś od zwykłego 1100, pomijając elementy zewnętrzne?

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1511 dnia: Lutego 01, 2014, 09:13:03 »
Zasady te same co przy Twoim dotychczasowym CC700 (odpadają głupie gaźniki). Osobiście bardziej bym się martwił o stan wszystkiego oprócz silnika, natomiast spalenie między 900, a 1100 będzie zależne od Twojej nogi i niczego więcej.

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1512 dnia: Lutego 01, 2014, 10:18:45 »
Jeśli chodzi o znaki wyróżniające Sportinga to w środku miał obrotomierz i skórzaną fajerę. Tych wersji było trochę i poziom wyposażenia może się różnić. Czasem nawet była klimatyzacja manualna. Warto poszukać specjalnych wersji typu Sporting Abarth czy Schumacher.
Z tego co pamiętam to tam były dostępne 2 silniki 1,1(wtrysk jednopunktowy i wielopunktowy ze słynnej serii FIRE :) ). Fire był właśnie w Sportingu. Teoretycznie 1,1 spali niewiele więcej. No ale to na papierku.
Czy 180kkm to dużo? hmm wsio zależy od właściciela i jego podejścia. Znam jednego co zrobił już 460kkm (fakt, że ma silnik 1,2).
http://fiatseicento.pl/seicento/
btw. Bardzo fajna stronka dla obieżyświatów.

Lubię małe modele Fiata. Są zadziorne i fajowe. 8)


Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1513 dnia: Lutego 01, 2014, 11:31:29 »
A może lepiej coś bardziej komfortowego.. Panda II z silnikiem 1.2 Dynamic.
Całkiem żwawe autko miejskie.  Niewiele większe na zewnątrz,  w środku znacznie więcej niż w Seicento, no i 5 drzwi - fakt warty docenienia.
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

Odp: Kącik motoryzacyjny
« Odpowiedź #1514 dnia: Lutego 01, 2014, 12:57:42 »
Panda też jest kozacka. Pamiętam kiedyś test w jakiejś polskiej tv z dzielnością w terenie. Panda vs niejaki Hummer. Wiadomo, że teren terenowi nie równy, ale w tamtym sypkim, grząskim środowisku się okazało, że Panda rozłożyła go na łopatki.