Dokładnie, klasyk to klasyk. Akurat ten wzór wygląda na modłę wzoru na przekazanych niedawno Su-27SM3 oraz Su-30M2 i w sumie to chyba lepiej. Chyba tylko równie pstrokaty wzór na MiGach-29SMT izd. 9-19 pozostanie tutaj jednym z nielicznych wyjątków od tej reguły.
Podobnie zresztą było z malowaniem nielicznych seryjnych T-10M: prototypy otrzymywały różne fantazyjne wzory malowania, tym niemniej egzemplarze z serii wstępnej przekazane WWS bazujące na T-10M-8 miały malowanie klasyczne, wręcz stosunkowo mało ciekawe można rzec.
Przy okazji kolejne wiadomości za rosyjskim Wzletem - nie dalej jak 28 maja
pierwyj seryjnyj Su-35S-1 n/b
01 miał zostać przekazany po próbach fabrycznych na miejscu w KnAAPO do ośrodka badawczego ГЛИЦ w Akchtubińsku na dalsze testy, tym razem przez pilotów-instruktorów i innych specjalistów z WWS FR. Oprócz n/b samolot dorobił się również popularnego ostatnio napisu "WWS Rosjii".
Maszynę sprowadził z odległego Kosmomolska płk. pil. Aleksiej Pestrikow (Алексей Пестриков), wylot z Kosmomolska miał miejsce dzień wcześniej - 27 maja. Nawiasem mówiąc pilot oblatywacz KnAAPO - Siergiej Bogdan, nie dalej jak 26 maja za całokształt dorobku otrzymał tytuł Gieroja Rosji.
Link:
http://www.take-off.ru/news/112-news05-2011/582-su-35s1-05-2011Opublikowano również dalszą serię zdjęć, na pierwszym zbliżenie na kolejne elementy domniemanego TPPR... a może i systemu OLS.






