Autor Wątek: Su-35S (T-10BM)  (Przeczytany 128546 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #105 dnia: Maja 07, 2011, 13:25:13 »
Czyżby na Su-35S był zainstalowany za kabiną jakiś MAWS (Missile Approach Warning System)? Czyli jak tam kto woli ТППР (Теплопеленгатор Предупреждения о Пуске Ракет).

Ewidentnie na samolotach seryjnych wychodzą rzeczy których nie miał prototyp... albo było zainstalowane co innego niż obecnie.


John Cool

  • Gość
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #106 dnia: Maja 08, 2011, 14:02:21 »
Nawiasem mówiąc elementy domniemanego ТППР (lub cokolwiek innego to jest) znajdują się również na dziobie, obok osłony OLS z drugiej strony, tuż przed osłoną dielektryczną skrywającą radar.



KnAAPO opublikowało też wersje fotografii seryjnego Su-35S w wysokiej rozdzielczości:
http://www.knaapo.ru/media/rus/gallery/aircrafts/combat/1st_ser_su-35_trials/su-35s.zip

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #107 dnia: Maja 08, 2011, 21:31:14 »
Na tym egzemplarzu można  też zauważyć brak czwartego wewnętrznego, podskrzydłowego zaczepu- z niewiadomego powodu, lecz z pewnością docelowo będzie on zamontowany. Podobne sytuacje zdarzały się, konkretnie dotyczyło to MiGa-35.   
Wiesław D

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #108 dnia: Maja 08, 2011, 22:04:55 »
Pod gondolami silnikowymi też pylonów w tej chwili nie ma - z tych samych powodów, przy czym moim zdaniem jeśli dobrze się przyjrzeć to w stosowanych miejscach widać punkty ich montażu. Z pewnością zostaną jednak zainstalowane jeśli będzie taka potrzeba.

Nawiasem mówiąc punkty podwieszeń są podobnego typu jak te stosowane m.in. na Su-34. Dopiero na nich podwiesza się belki docelowego uzbrojenia, tj. APU-170 (dla R-77-1), AKU-470 / APU-470 (pod rakiety R-27R/T) czy np. AKU-58.

Czesio

  • Gość
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #109 dnia: Maja 20, 2011, 09:59:34 »
Na tym egzemplarzu można  też zauważyć brak czwartego wewnętrznego, podskrzydłowego zaczepu- z niewiadomego powodu, lecz z pewnością docelowo będzie on zamontowany. Podobne sytuacje zdarzały się, konkretnie dotyczyło to MiGa-35.   
Brakuje rowniez dzialka. Moze to swiadczyc o duzym pospiechu z oblotem prototypu, bez czekania na sprzet od poddostawcow. Beda rozstrzeliwac?  :002:

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #110 dnia: Maja 20, 2011, 12:03:52 »
Czy Su-35 ma już docelowego odbiorcę ?

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #111 dnia: Maja 20, 2011, 19:58:39 »
Owszem odbiorcą jest WWS.

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #112 dnia: Maja 20, 2011, 22:08:23 »
Dokładnie. Jak pamiętam - 48 sztuk i już "się robią".

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #113 dnia: Maja 26, 2011, 11:26:27 »
Warto nadmienić w temacie że tylko nie dalej jak 12 maja ów pierwszy seryjny Su-35S wykonał jednego dnia 7 lotów.

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #114 dnia: Maja 30, 2011, 18:17:07 »
A oto i on:

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #115 dnia: Maja 30, 2011, 19:35:04 »
Cieszy oko klasyczne malowanie zamiast tego pstrokatego wzoru na prototypach :020:

Podobno nosi b/n 01.

Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #116 dnia: Maja 31, 2011, 14:46:46 »
Dokładnie 01:



To pstrokate nie było takie złe. Odcienie kolorów były tylko nie takie, ale zgadzam się - klasyka to klasyka :)

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwca 02, 2011, 22:06:59 »
Dokładnie, klasyk to klasyk. Akurat ten wzór wygląda na modłę wzoru na przekazanych niedawno Su-27SM3 oraz Su-30M2 i w sumie to chyba lepiej. Chyba tylko równie pstrokaty wzór na MiGach-29SMT izd. 9-19 pozostanie tutaj jednym z nielicznych wyjątków od tej reguły.

Podobnie zresztą było z malowaniem nielicznych seryjnych T-10M: prototypy otrzymywały różne fantazyjne wzory malowania, tym niemniej egzemplarze z serii wstępnej przekazane WWS bazujące na T-10M-8 miały malowanie klasyczne, wręcz stosunkowo mało ciekawe można rzec.

Przy okazji kolejne wiadomości za rosyjskim Wzletem - nie dalej jak 28 maja pierwyj seryjnyj Su-35S-1 n/b 01 miał zostać przekazany po próbach fabrycznych na miejscu w KnAAPO do ośrodka badawczego ГЛИЦ w Akchtubińsku na dalsze testy, tym razem przez pilotów-instruktorów i innych specjalistów z WWS FR. Oprócz n/b samolot dorobił się również popularnego ostatnio napisu "WWS Rosjii".

Maszynę sprowadził z odległego Kosmomolska płk. pil. Aleksiej Pestrikow (Алексей Пестриков), wylot z Kosmomolska miał miejsce dzień wcześniej - 27 maja. Nawiasem mówiąc pilot oblatywacz KnAAPO - Siergiej Bogdan, nie dalej jak 26 maja za całokształt dorobku otrzymał tytuł Gieroja Rosji.

Link: http://www.take-off.ru/news/112-news05-2011/582-su-35s1-05-2011

Opublikowano również dalszą serię zdjęć, na pierwszym zbliżenie na kolejne elementy domniemanego TPPR... a może i systemu OLS.














Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwca 03, 2011, 07:48:28 »
Trzeba przyznać, że na plus mu wyszło to nowe ubranko. Im więcej na nie patrzę tym bardziej mi się podoba. Są może różowe? :020:
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

John Cool

  • Gość
Odp: Su-35S (T-10BM)
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwca 03, 2011, 17:19:27 »
A co, chcieliście kupić takiego i nazwać go sobie "Flamingo"?  :118: :121:

Okazuje się przy tym że nowe czujniki należą do zintegrowanego kompleksu elektrooptycznego OER (ОЕР - Оптико-Електронная Разведка) wyprodukowanego przez korporację OAO NPK "Sistemy Precizijonnogo Priborostrojenia".

Link: http://www.npk-spp.ru/deyatelnost/avionika/126-optiko-elektronnaya-razvedka-.html

W jego skład wchodzą m.in. czujniki systemu optycznego do wykrywania nadlatujących pocisków rakietowych Обнаружитель Атакующих Ракет (ОАР):



Jak również laserowy system ostrzegania - moduł Обнаружения Лазерного Облучения (ОЛО):