Autor Wątek: Ultr@Pack v 1.6  (Przeczytany 21731 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #75 dnia: Października 11, 2009, 01:20:58 »
BTW jeżeli chodzi o nas czyli go

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #76 dnia: Października 11, 2009, 01:27:19 »
Obawiam się,że we wszystkie symulatory bedziemy musieli grać w Vista64 bo Xp nie obłsuguje generalnie 2-óch rdzeni.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #77 dnia: Października 11, 2009, 01:40:09 »
Janweg jeżeli masz masz komputer dwu rdzeniowy to stwórz sobie partycje na Viste 64 i instaluj symulatory pod ten system takie jak DCS:Black Shark,Arma 2,Ił Sturmovik1946 i inne gy wymagające procka a nie grafiki bo Xp nie daje rady.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #78 dnia: Października 11, 2009, 10:27:23 »
Znalazem 3 programy do wymuszania Affinity http://edgemeal.110mb.com/SetAffinity/index.htm.
Czy ktoś może próbował któryś z nich? Była jakaś poprawa płynności?
Te programy to "zbytek" w Iłku , na dowolnym OS, wystarczy ustawić conf.ini:
[rts]
ProcessAffinityMask=3
Problem wałkowany na Forum i stary jak procki "dwujajkowe".
Leszek

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #79 dnia: Października 11, 2009, 17:08:55 »
Set Affinitive można ustawić w conf.ini Sturmovika.
Miejsce na Twoją reklamę.

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #80 dnia: Października 11, 2009, 19:42:29 »
Tylko co to zmienia?
Myślałem, że by jakimś programem ustawić jedno jajko tylko na iłka, a drugie, na pozostałe procesy. Teoretycznie powinno być lepiej, ale w praktyce może nie zadziałać. Czy może któś juź póbował?

Cytuj
Te programy to "zbytek" w Iłku , na dowolnym OS, wystarczy ustawić conf.ini:
[rts]
Process AffinityMask=3
Problem wałkowany na Forum i stary jak procki "dwujajkowe".

Nie znalazłem na Forum zbyt wiele o iłku i uastawieniach jajek. Set Affinity=3 to chyba ustawienie, które teoretycznie pozwala aplikacji (iłkowi?) pracę n dwóch, a nie jednym rdzeniu (pytanie, czy wogóle iłek może obsługiwać 2 jajka).

Myślę, że trzeba by ten wątek przenieśc do innego działu.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #81 dnia: Października 11, 2009, 21:17:07 »
Temat z forum UltraPacka: http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,2.0.html

Cytuj
FOR MULTI CORE SYSTEMS ONLY!

Open conf.ini and browse to find ;ProcessAffinityMask
 Now remove the semicolon to uncomment the ProcessAffinityMask and set it to a value of 2 like this: ProcessAfinityMask=2 . This will force IL2 to use the second core. The first core is heavily used by Windows thus is more appropriate to run IL2 in the Second Core.
Trust me, you'll notice an increase in game performance!

Pisał to Hades, podobno się zna :)
Czyli tłumacząc ogólnie:
W conf.ini znajdujesz linijkę ;ProcessAffinityMask i zmieniasz ją na ProcessAffinityMask=2
Tym sposobem iłek korzysta z drugiego rdzenia - nie z dwóch! Tylko z tego jednego, który w tym przypadku jest mniej używany przez system
Miejsce na Twoją reklamę.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #82 dnia: Października 11, 2009, 21:23:48 »
...Problem wałkowany na Forum i stary jak procki "dwujajkowe".
Wystarczy poszukać:
http://www.il2forum.pl/index.php?topic=9235.0
i zwrócić uwagę na daty - "HaDes uczył się u nas".
Leszek

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #83 dnia: Października 11, 2009, 23:08:23 »
Dzięki Leszek957 i Avat!

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #84 dnia: Października 12, 2009, 09:28:21 »
Posiadam komputer dość spoko jak na dzisiejsze standardy.2 procki 2.20 Ghz podkręcone do 2.93Ghz,grafa ati4850,4Gb pamięci i niestety test na Viście64 potwierdził me obawy co do płynności tej gry na Xp,ponieważ to samo się tyczyło DCS:Black Sharka.Ciekaw jestem czy Arma 2 pójdzie w te ślady.Pozdro

Nie wiem, jak gra może nie chodzić płynnie na XP przy takiej konfiguracji sprzętowej. Jak już pisałem, mam 768 MB RAM i Semprona 3000+, grafa Zotac GeForce 9800 GT 512 MB i gram głównie online na serwerze War Clouds, na którym zdarza się 30+ samolotów naraz. Gra chodzi mi płynnie przy ustawieniach powiedzmy medium. System oczywiście XP.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #85 dnia: Października 19, 2009, 09:57:56 »
Mała reklama UP 1.8  :118:

"UP 1.8 outclasses UI 1.2 in every aspect: Compatibility with 4.09m instead of the obsolete 4.09b, performance (equal to unmodded version), loading time (few seconds), space (only 2.5 GB hard disk space required), planes (much more planes than UI), FMs (more realistic performances and new slot planes like the BoB planes and the western frong FWs), maps (even Canons BoB map is there), ZUTI's MDS Mod Version 1.0 (beter than the public 0.8 version), new features selectable through JSGME like realistic bomb arming, torpedo arming, bombs&torpedoes rate of failure and realistic (tougher) bridges and trains, etc..."

A wszystko to za jakieś dwa tygodnie.

P.S.
Pogrubienie to moja sprawka :D

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #86 dnia: Października 19, 2009, 20:01:07 »
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #87 dnia: Października 29, 2009, 11:52:59 »
A czy np. jeśli wejdę na serwer z 4.09m z poziomu UP 1.8 (jest napisane, że UP 1.8 jest kompatybilny), czy tam moje charakterystyki (DM + FM) będą inne (bardziej realistyczne) niż samolotów ludzi mających tylko 4.09m?

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #88 dnia: Października 29, 2009, 12:05:37 »
  Moim zdaniem, jeżeli w słiczerze Przełączysz na wersję 4.09m, to charakterystyki itp. będą takie jak w w/w wersji, czyli takie jak u innych. Z innymi ustawieniami po prostu Cię nie wpuści, jeżeli na serwerze jest włączony CR2 (czy jakoś tam).
   pozdr

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #89 dnia: Października 29, 2009, 12:26:15 »
Będą identyczne. W trybie kompatybilnym z 4.09m jedyną różnicą pomiędzy wersją zmodowaną, a orginalną są dźwięki i efekty graficzne.