Witam
Rutkov nikt Cię nie wyśmiewał,tylko podczas rozmowy o DR.I i Camelu, na których akurat wtedy "lecieliśmy", o ich wspólnej niechęci do skrętów w lewo - stwierdziłem, że aby coś powiedzieć o wadach i zaletach tych konstrukcji należy je poznawać trochę dłużej niż pewien Forumowicz, który napisał swą negatywną opinię o Deerce już po dwóch lotach na niej.
Sorki jeśli zrozumiany zostałem inaczej.
Pozatym jeśli słyszałeś naszą rozmowę, szkoda że nie odezwałeś się w trakcie, można było to wyjasnić od razu. Potem wsiadłbyś do dreideckera a ja do wielbłąda i pokrecilibyśmy się treningowo w lewo i na bojowo w prawo.
ps.piloci latający na camelach twierdzili, że: jeśli masz wykonać zakret w lewo o 90stopni zrób lepiej zakret w prawo o 270stopni, będzie i szybciej i bezpieczniej.