Autor Wątek: Need for Speed Shift  (Przeczytany 9321 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #30 dnia: Września 18, 2009, 21:59:36 »
Jeszcze nie, ale ponoć ma być.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

poko24

  • Gość
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #31 dnia: Września 18, 2009, 22:06:44 »
Jest, ale nie wiem czy się spodoba, jeżeli nie masz porządnej kierownicy FFB.
http://www.ea.pl/games/16347,pcdvd/downloads/

A NFS na peceta w MediaMarkt kosztuje coś około 100 PLN, a w Empiku około 130 PLN. Drogie te X gierki...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #32 dnia: Września 19, 2009, 08:52:36 »
Demo nie da sie sciagnac, przynajmniej na razie. Znalazłem je tutaj: http://www.fangaming.com/download.php?fileid=6874 (tutaj są inne linki  http://www.bluesnews.com/cgi-bin/board.pl?action=viewstory&threadid=102344)

Obejrzałem trochę filmików. Jak dla mnie szkoda, że odeszli od tematu bycia tym bardziej złym i ścigania się z policją po miastach itp. Drift i Most Wanted (!!!) miały dla mnie oprócz dużej grywalności świetny klimat, a tak kolejne wyścigi na torach. Pewnie fajna grafa a tak to będzie nuda \zalezy kto co lubi\
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #33 dnia: Września 19, 2009, 11:02:25 »
To pójście w torowe ściganie też może być na nie korzyść bo bezpośrednia konkurencja jest dosyć ostra i też z nowymi tytułami to jest: Dirt 2 i Forza 3.
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

poko24

  • Gość
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #34 dnia: Września 19, 2009, 13:52:25 »
Może być na niekorzyść, to prawda. Szczerze też wolałbym jazde po żyjących metropoliach i ucieczki przed policją z hiper realistycznym modelem jazdy (chyba czegoś takiego jeszzce nie było). Ale Dirt 2 to raczej szutry, off-road, wrc i takie tam klimaty.

Maciuś

  • Gość
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #35 dnia: Września 19, 2009, 13:55:45 »
Demo nie da sie sciagnac, przynajmniej na razie. Znalazłem je tutaj: http://www.fangaming.com/download.php?fileid=6874 (tutaj są inne linki  http://www.bluesnews.com/cgi-bin/board.pl?action=viewstory&threadid=102344)

Obejrzałem trochę filmików. Jak dla mnie szkoda, że odeszli od tematu bycia tym bardziej złym i ścigania się z policją po miastach itp. Drift i Most Wanted (!!!) miały dla mnie oprócz dużej grywalności świetny klimat, a tak kolejne wyścigi na torach. Pewnie fajna grafa a tak to będzie nuda \zalezy kto co lubi\

Nuda czy nie to zależy zagraj w GRID-a i wtedy powiedz że torówki Ci się nudzą. Zresztą i MW i CARBON  i oba Undergroundy też były torowe. Co z tego że w U2 i MW oraz Carbon mogłeś po mieście jeździć dla mnie było to po prostu nudne bo i zresztą ile można z policją sie ścigać pancernym autem :/ Ale już np. w ProStreet czy w/w Grid mimo braku dowolnej jazdy jest to coś co jakoś mnie ciagnie i w singlu jak i multi świetnie się pocina.
Zresztą  tak za jakieś dwa miechy kiedy sie pierwsze łatki pokażą ( a pokażą sie na pewno) to sobie  ścigałkę sprawię. Zapowiada się miodnie przynajmniej demko mi sie podobało.

mmaruda

  • Gość
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #36 dnia: Września 19, 2009, 16:12:31 »
Miałem okazję pograć w SHIFTa i mam bardzo mieszane uczucia. Nie jest to na pewno arcadówka, ale do Forzy sporo brakuje, nie mówiąc już o GTR 2 itp. Doskonałe wrażenie robi widok z kokpitu i efekty przeciążeń, czy rozmycia. Problem w tym, że mało widać, a jak ktoś chce sobie zapodać kamerę zza wozu to się rozczaruje, bo jakoś dziwnie klei się ona do zderzaka i nie jest funkcjonalna. Grafika taka sobie, wygląda jak nieco ładniejszy Pro Street, chociaż są tory, które robią wrażenie, tyle że ciężko to zauważyć z kokpitu.

Model jazdy, czyli najważniejsza rzecz: jest dziwny, znowu coś pokombinowali. Niby realistyczny, trzeba hamować, są poślizgi, ale jakoś nijak się to ma do tego co znamy. Właśnie te poślizgi są do bani, przy wyłączonych asystach każdy zakręt pokonujemy lekkim driftem, co by nie robić wozy się ślizgają. Może dałoby się tego uniknąć grając na kierownicy, ale nie miałem okazji, był tylko pad, myślę, że klawiatura w ogóle się nie nadaje. Tym bardziej dziwne są same drifty, bo tam się po prostu jeździć nie da. Mamy zero kontroli nad samochodem. Paradoksalnie prościej jest driftować w normalnych wyścigach niż w samych driftach. Najgłupsze jest to, że system jest taki sam jak w Pro Streecie, liczy się prędkość i kąt, więc nieważne czy jedziemy po trawie, czy w coś rąbniemy i tak mamy punkty.

Same kraksy to też jakiś żart, 120 na budziku, uderzamy w bandę, kierowca stęka, ekran się rozmywa na szaro i... nic, wrzucamy wsteczny i wracamy na tor z jedynie z lekko pogiętą maską. Włączałem uszkodzenia mechaniczne wozu, ale żadnych nie zauważyłem, nie wiem co trzeba robić, żeby skasować furę.

Gra jest trudna, niby można sobie uprościć model jazdy, ale to też jest dziwne, bo kontrola trakcji tak jakby nie działała (poślizgi), a jedyne co się zmienia to to, że komputer/konsola skręca i hamuje za nas - zero zabawy. Czyli wciąż potrzebna jest kierownica.

Nie wiem ogólnie dla kogo jest ta gra - fani poprzednich NFSów nie mają tu czego szukać, fani realizmu mają rFactora i GTR, a ludzie, którzy szukają czegoś pomiędzy będą się o wiele lepiej bawić w GRIDzie, albo w Forzy.

Maciuś

  • Gość
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #37 dnia: Września 19, 2009, 20:28:29 »
Tu mmaruda naklepał bardzo długi post

Zacznijmy może od pytania podstawowego Mmaruda. Czy kiedykolwiek widziałeś  symulator samochodowy z pod znaku EA? Bo ja nigdy. NFS-y choćby nie wiem jakie peany na ich temat pismacy  montowali nigdy nie będa tym czym produkty Simbin-u XD z GTR-ami na czele.
Najnormalniej w świecie ja sie spodziewam po SHIF-cie nic mniej nic wiecej tylko dobrej zabawy.  Zresztą nawet GRID przy którymkolwiek NFS-ie to hiper zaawansowany symulator.

Przykład a proszę mój kochany brat. Dla niego GRID(nawet z  asystami) jest za trudny zaś dla mnie przebijanie  rekordów jego w NFS to problem żaden. ( wszystkie asysty zawsze off)

Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #38 dnia: Września 19, 2009, 20:37:07 »

  U mnie po instalacji demo  świat widać tylko w lusterku wstecznym   :002: , nie ma
 kabiny wszystko czarne,  oprócz lusterka są widoczne światła wsteczne samochodów
stojących przed tym w którym siedzimy .
 

mmaruda

  • Gość
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #39 dnia: Września 19, 2009, 22:51:38 »
Maciuś, ja nie mówię, że to symulator i też się po Shifcie spodziewałem dobrej zabawy, problem w tym, że model jazdy tej dobrej zabawy nie daje, przynajmniej nie do końca. W GRID model jazdy był jak dla mnie ideałem, wymagał umiejętności, ale mógł grać każdy nawet na klawie. W Shifcie jest tak, że nie mogę powiedzieć, że to symulator i dlatego jest trudno, bo wszystko jest realistyczne. Z drugiej strony arcade też to nie jest, bo jak ktoś był masterem z w poprzednie części, albo w GRID, to w Shifcie będzie miał problemy, a asysty zamiast uprościć grę, po prostu odbierają graczowi część kontroli. Zresztą jest już demo, każdy sobie może sprawdzić:

http://www.gamershell.com/news_84098.html

Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #40 dnia: Września 20, 2009, 01:31:20 »
Cytat: mmaruda
Nie jest to na pewno arcadówka, ale do Forzy sporo brakuje, nie mówiąc już o GTR 2 itp.
Jak już odnosicie się do serii GTR to bierzcie za przykład symulatora pierwszą część. GTR 2 ma się tak do GTR 1 jak FB do pierwszego Iła.

Cytat: Maciuś
Czy kiedykolwiek widziałeś  symulator samochodowy z pod znaku EA?
F1 Challenge '99-'02 - od tego zaczęły się te wszystkie gieteery, erfaktory i inne rejsy. Jak wcześniej wspominałem bazują one na silniku gry z F1C.

poko24

  • Gość
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #41 dnia: Września 20, 2009, 09:35:05 »
Coraz mniej podoba mi się ten NFS. Doszedłem do driftów i rzeczywiście łatwiej driftuje się w normalnym wyścigu niż w zawodach drifterów. Te zawody to jakaś masakra! Klnąłem na lewo i prawo i w końcu dałem sobie spokój.

Maciuś

  • Gość
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #42 dnia: Września 20, 2009, 10:23:53 »
F1 Challenge '99-'02 - od tego zaczęły się te wszystkie gieteery, erfaktory i inne rejsy. Jak wcześniej wspominałem bazują one na silniku gry z F1C.

To to był symulator??? Ehehehe....dobry żart. Jeśli coś uruchamiam i pogrywam tylko na klawiszu to to nie jest symulator.

mmaruda

  • Gość
Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #43 dnia: Września 20, 2009, 10:42:59 »
Lol, ja w GTR 2 grałem na klawiszu ;)

Odp: Need for Speed Shift
« Odpowiedź #44 dnia: Września 20, 2009, 11:15:52 »
Lol, ja w GTR 2 grałem na klawiszu ;)

Ha, ja też grałem. Tylko że jakbym podpiął (w jakiś sposób) klawiaturę do mojej Astry G, to na uczelnie też bym raczej dojechał.

Kapitan Bomba nie pie...li się z kosmitami.
Nap.....la z karabina, nie pyta.
Kapitan Bomba, i nie ma ch..a!