Autor Wątek: Trans Crimean Race 2010  (Przeczytany 11816 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

popkas

  • Gość
Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #15 dnia: Października 28, 2009, 21:16:19 »
Sniffer, na lotnisku Gwardijskie trzeba tylko dotknąć kołami i wracać czy trzeba się zatrzymać?
Można wylądować bez podwozia aby szybciej wyhamować? :D

Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #16 dnia: Października 28, 2009, 23:33:35 »
Kurcze, na czym Wy latacie ? Ja na Su-27 nie mogę zejść jak na razie poniżej 4:50.  :090: :icon_cry: Czyżby stary dobry Flanker miał aż takie słabe charakterystyki przyśpieszenia?
« Ostatnia zmiana: Października 28, 2009, 23:39:52 wysłana przez szturmowik »
A fighter pilot is noted for intelligence, independence, integrity, courage, and patriotism. "Fighter Pilot" is a state of mind, not a job title. Therefore, not all people who fly fighters are fighter pilots, nor do all fighter pilots fly fighters, some of them drive trucks.

Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #17 dnia: Października 29, 2009, 17:15:04 »
...Czyżby stary dobry Flanker miał aż takie słabe charakterystyki przyśpieszenia?
Bo to wielka, ciężka, kupa ruskiego złomu  :505: nie to co zwinny Orzełek  :020:

Z tego co zauważyłem to: jedną z najważniejszych rzeczy jest optymalizacja trasy, dohamowania przed przyziemieniem i 2 zakręty które się wykonuje na przyśpieszaniu.
Jakie kto ma pomysły jeszcze na polepszenie wyniku??

Udało mi się trochę podciągnąć do 4.00.5. Poniżej 4 na razie mi się nie udało zejść.  :006: ale próbujemy, próbujemy, ... do boju :063:....

Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #18 dnia: Października 29, 2009, 18:04:13 »
A można zmieniać ilość paliwa?
Mój pomysł to start, pełna rura do Gwardijskie za lotniskiem ostry zakręt 180 stopni z hamulcem, zmniejszenie prędkości tylko na tyle aby wysunąć podwozie, dotknięcie pasa w poprzek, schowanie podwozia i gazem na lotnisko docelowe, przed samym lotniskiem esowanie aby wytracić prędkość i lądowanie z jak najszybszym zatrzymaniem. Odległość nie jest duża bo tylko jakieś 30km w jedną stronę więc taki Su 27 powinien większą cześć trasy przebyć na dopalaczach. Pewnie niema sensu nabierać wysokości tylko lecieć nad ziemią.
Pozostaje kwestia znalezienia najlepszego miejsca na zakręt za lotniskiem aby wytracić prędkość oraz miejsce gdzie zacząć esowanie aby wylądować na Saki. No i oczywiście trzeba poćwiczyć aby dotknąć pas na bardzo krótkim odcinku.
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #19 dnia: Października 29, 2009, 20:06:56 »
popkas na Gwardijskie touch & go - dotknięcie pasa startowego głównym podwoziem i rura do przodu :)
Natomiast na Saki trzeba normalnie wylądować i się zatrzymać :)

szturmowik - zdejmij mu ponad 60% paliwa - kombinuj dalej :)

Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #20 dnia: Października 29, 2009, 20:53:33 »
właśnie teraz spróbuje na f15 ciekawe zawody!

Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #21 dnia: Października 29, 2009, 21:03:22 »
Po przyziemieniu na Saki do pełnego zatrzymania, podczas hamowania wykonując zakręty od krawędzi do krawędzi pasa wzmaga się wytracanie prędkości, czy to tylko moje subiektywne wrażenie ?

Lądowania w poprzek pasa to raczej ciężko to rozplanować, trzeba by być niezłym wymiataczem. Próbowałem agresywnego wytracania prędkości i zakrętem 270 i esami, ale mi przynajmniej lepiej wychodzi po dużym łuku. Ostre manewry często powodują black out-a a wtedy już pozamiatane bo tracę cenne sekundy.
« Ostatnia zmiana: Października 29, 2009, 21:12:12 wysłana przez Robos »

Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #22 dnia: Października 29, 2009, 21:08:02 »
pierwszy lot 5:02 minut :)) w 2 minuty dolecialem ale powrót to 3 minuty jeszcze potrenuje 

popkas

  • Gość
Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #23 dnia: Października 29, 2009, 21:38:43 »
4:05 Mig29
tylko na full zatankowany i trochę źle poleciałem ; p

Trrzeba trenować!! ;D

Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #24 dnia: Października 29, 2009, 21:45:42 »
narazie cienko mój najlepszy czas 4:17 na F15

Pisownia. Dziadek Kos.
« Ostatnia zmiana: Października 29, 2009, 21:49:00 wysłana przez Kos »

Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #25 dnia: Października 29, 2009, 21:59:44 »
szturmowik - zdejmij mu ponad 60% paliwa - kombinuj dalej :)
Ja latam na 30%, a lądując w Sakach już silniki mi się wyłączają z powodu wypracowania całego paliwa w locie na pełnym dopalaniu.  :002: Zresztą co tu się martwić - tu nie ma walk w kategorii "open",tylko dla każdego typu oddzielnie.  :004: Może dostanę chociaż "Certificate of Participation".... :021:
« Ostatnia zmiana: Października 29, 2009, 22:10:18 wysłana przez szturmowik »
A fighter pilot is noted for intelligence, independence, integrity, courage, and patriotism. "Fighter Pilot" is a state of mind, not a job title. Therefore, not all people who fly fighters are fighter pilots, nor do all fighter pilots fly fighters, some of them drive trucks.

Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #26 dnia: Października 29, 2009, 23:10:30 »
Jest...

3.55.9  :banan

ale czuję że da się jeszcze urwać :joy

Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #27 dnia: Października 30, 2009, 12:36:40 »
4:06 :) Powolutku się zbliżam do magicznej '4' :)

popkas

  • Gość
Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #28 dnia: Października 30, 2009, 13:04:10 »
3:50

Trzeba jeszcze niżej zejść :D
« Ostatnia zmiana: Października 30, 2009, 13:10:45 wysłana przez popkas »

Odp: Trans Crimean Race 2010
« Odpowiedź #29 dnia: Października 31, 2009, 00:20:44 »
4:25 na Su-27. Krew ,pot i łzy.  ;D Ehhhh...Flanker ma trochę za ciężkie cztery litery.....  :005:
A fighter pilot is noted for intelligence, independence, integrity, courage, and patriotism. "Fighter Pilot" is a state of mind, not a job title. Therefore, not all people who fly fighters are fighter pilots, nor do all fighter pilots fly fighters, some of them drive trucks.