Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99429 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #285 dnia: Kwietnia 14, 2010, 14:33:26 »
TAK to była prowokacja :002:
Przecież chyba był już tutaj nawet taki wątek SU-27 vs. F-15C :121: (albo coś podobnego)

albo ktoś przyjmuje warunki gry takie jakie są i ewentualnie czeka na patche i upgrade albo niech sobie poszuka innego sima

Amen.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #286 dnia: Kwietnia 18, 2010, 14:30:22 »
Ostatnio odegrałem parę scenariuszy z konfliktu 5-dniowego eksplorując okolice granicy Gruzja-Abchazja i podczas szukania bezzałogowych statków w tej okolicy zdarzyło mi się coś takiego:



Czy ktoś mi wytłumaczy "co" się katapultowało z Predatora bo nie zdążyłem zauważyć spadochronu? :118:

Trafiłem już też 2 razy upierzoną gęś, jedna bezczelnie po oderwaniu kół od płyty (skończyło się katapultowaniem), a druga można powiedzieć w połowie rozbiegu. Szybka decyzja o przerwaniu startu, DSS na 'małyj', reset trymera, hamulec (wiem, wiem kupa procedur złamana, ale życie mi zbyt miłe  :020:). W tym momencie po prawej stronie zobaczyłem skrzydłowego na 'forsażu', nie wiedząc jak się zachowa - kazałem mu lecieć zgodnie z planem po czym wrócić na lotnisko. Szczęśliwie wyhamowałem, pełen radości że nie kąpie się w Morzu Czarnym (start z Soczi) zacząłem się zastanawiać co dalej. Pomimo znaczących usprawnień w dziedzinie wszelkiej komunikacji, zabrakło mi jakiegoś komunikatu żeby dać do zrozumienia tym z wieży, że akcja odwołana bo jemy gęsi zaraz :) Inna sprawa, że trudno się dogadać ze skrzydłowym (oczywiście AI) - wiele razy wpadamy z nim do strefy patrolowania itp. i dopóki nie zaczynamy robić bałaganu w Gruzji jest ok. Później wszelkie komunikaty żeby wracał do formacji, żeby wracał na lotnisko nic nie dają bo on... "sobie lata" trudno go nawet wtedy zinterpretować - każdy komunikat potwierdza, ale nie wykonuje...

To tyle z ostatnich działań w okolicach Abchazji.

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #287 dnia: Kwietnia 18, 2010, 15:22:23 »

Czy ktoś mi wytłumaczy "co" się katapultowało z Predatora bo nie zdążyłem zauważyć spadochronu? :118:

Może operator predatora siedział w bazie przed kompem na fotelu katapultowym i widząc że jego maszyna spada pociągnął rączkę. :021:
DCS/FSX/AC/pCARS

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #288 dnia: Kwietnia 21, 2010, 19:47:32 »
Może to taki synonim dla "spadł z krzesła" ;)

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #289 dnia: Kwietnia 30, 2010, 15:37:28 »
Witam
Mam problem z FC2 , nie działa mi w nim freetrack. W pierwszej części FC jak i samym Lock On oraz innych grach ( IŁ 2 sturmovik ) freetrack działa znakomicie a w Flaming Cliffs 2 nie . Czy spotkał się ktoś z takim problemem ? Może trzeba coś zmienić w plikach ini ?

I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #290 dnia: Kwietnia 30, 2010, 17:34:59 »
Nie wiem nic na temat FT, ale TrackIR tuż po wypuszczeniu tytułu (jeszcze bez oficjalnej obsługi FC2) działał poprawnie traktując grę jako DCS:BS. Więc jeżeli to Ty w ustawieniach gdzieś definiujesz grę, którą ma obsługiwać to może spróbuj jako DCS:BS - ale to tylko takie moje domysły bo jak już wspomniałem - na oczy nie widziałem FT ;)

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #291 dnia: Kwietnia 30, 2010, 17:47:55 »
W programie FreeTrack gry nie definiuję . Ustawiam tylko parametry płynności i zakresu działania FT.

I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #292 dnia: Kwietnia 30, 2010, 17:53:02 »
Trzeba może podmienić jak w DCS plik newinput.dll  :011: http://www.megaupload.com/?d=EF0K5Q3L  :118:
Ale nie jestem pewien, używam TrackIRa
11:05 PM

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #293 dnia: Kwietnia 30, 2010, 18:18:10 »
Niestety u mnie się gryzie. Wywala komunikat o braku pliku NewInput

I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #294 dnia: Kwietnia 30, 2010, 18:31:41 »
No to lipa :/ Trzeba kogoś z FT i FC2...

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #295 dnia: Maja 01, 2010, 00:35:09 »
Proszę bardzo:

Klik

Rozpakować do folderu "...\LockOn Flaming Cliffs 2\bin\x86\stable\" , uruchomić i grać ;)
« Ostatnia zmiana: Maja 01, 2010, 00:40:23 wysłana przez MacMathys »

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #296 dnia: Maja 01, 2010, 10:03:07 »
Dziękuję wszystko działa  :banan . Tylko jeszcze udoskonalić profil do FC2 bo nie mogę przybliżać widoku i będzie cacy.
Wielkie dzięki.

I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #297 dnia: Maja 01, 2010, 18:40:52 »
Czy modele A-10 i F-15 wysokiej jakości są już dostępne dla FC2? No i MiG-29 i Su-27/33 by się przydały.
Wypadłem trochę z obiegu w Lock-Onie, ale kupiłem FC2 i mam zamiar sobie trochę tu polatać.

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #298 dnia: Maja 01, 2010, 21:37:08 »
11:05 PM

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #299 dnia: Maja 01, 2010, 22:27:57 »
Ok, znalazłem LockOnFiles - teraz już sobie poradzę ze wszystkim. :)