Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99223 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #345 dnia: Listopada 26, 2010, 12:10:57 »
No tak. Manewrowość jedno, a efektywność AIM-9 w lokowaniu się na celu drugie. Praktycznie nie autoryzuje celu z przedniej półsfery. A może tak ma być ? Zna ktoś odpowiedź ?

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #346 dnia: Listopada 26, 2010, 13:47:09 »
Według mnie to problem w tym że MiGi i Su mają sporo lepsze wyposażenie (EOS).Dla mnie to jedna z największych zalet rosyjskich samolotów w LO.Ja sam uwielbiam podkradać się do niczego niespodziewającego się pacjenta i zalockować chama ciepłonamiernikiem aby posłać mu po chwili rakietke IR o której nie ma źadnych ostrzeżeń.Jeśli wszystko pójdzie po mej myśli to z pozycji przeciwnika w kokpicie wygląda to tak źe leci sobie spokojnie i nagle BUM i jedyne co może zrobić to pójść przewietrzyć się na szmacie.


PS1 Pisałem z Maca więc za ewentualne orty przepraszam.
PS2 Jeśli coś pokręciłem to proszę mądrzejsze głowy o sprostowanie ;)
« Ostatnia zmiana: Listopada 26, 2010, 13:52:21 wysłana przez MazuR »

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #347 dnia: Grudnia 15, 2010, 23:12:56 »
Mam problem z instalacją modów "BOMBER MOD 1 i 1.1" które umożliwiają pilotowanie 45 typów samolotów w LOFC-2 z użyciem oryginalnego uzbrojenia- tak przynajmniej jest w opisie. Instalacja przez Mod-mana nie daje efektu podobnie jak manualna zamiana folderów config. i scripts. Jak mam to zrobić ?. Jakie popełniam błędy ?. Czy ktoś z Was to skutecznie wykonał ?. To samo zresztą mam z modem FC-2 Ekstra Flyable Aircraft. Bardzo proszę o pomoc -jak krok po kroku mam to zrobić. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #348 dnia: Grudnia 16, 2010, 11:09:24 »
Spróbuj rozpakować i kolejno podmieniaj pliki z plikami gry. Radzę jednak zrobić kopię zapasową.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #349 dnia: Grudnia 16, 2010, 16:45:00 »
Dziękuję- spróbuję tak zrobić, i zobaczę jaki będzie efekt.
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #350 dnia: Grudnia 17, 2010, 23:36:40 »
Niestety-dalej mam trudności, a po wymianie poszczególnych folderów i plików gra nie daje się uruchomić, lub pojawiają się inne zakłócenia Dalej więc poszukuję "pilotów" którzy skutecznie zaimplementowali do gry następujące mody dostępne na stronie Lock on Files: FC-2 Extra Flyable Aircraft, Bomber Mod 1. i Bomber Mod 1.1.
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #351 dnia: Stycznia 05, 2011, 22:32:41 »
Mam pilne pytanie jak w LOFC-2 w edytorze zmieniać skale mapy / przybliżać np. pas startowy na lotnisku aby precyzyjnie umieścić obiekt do ataku/- w FC-1 nie miałem z tym problemu.
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #352 dnia: Stycznia 08, 2011, 12:49:55 »
Witam.
Czy ktoś z was instalował tego moda:
http://www.virtualnavairops.com/forum/vnao-mods/1021-vnao-fc2-beta-rc3.html
U mnie po instalacji nie można grać w sieci, chcąc wejść na czyjś serwer wyrzuca, stawiając własny widzę, że ktoś wchodzi i też go wywala zanim pojawią się jego ping-i.
Piszę bo może ktoś wie co tam się gryzie.
Pozdrawiam.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #353 dnia: Stycznia 08, 2011, 15:28:44 »
Nie instalowałem go, ale z tego, co widać z komentarzy, jest wszystko z nim w porządku i jest dobrze zrobiony, więc chyba warto spróbować.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #354 dnia: Stycznia 09, 2011, 19:00:53 »
Nie instalowałem go, ale z tego, co widać z komentarzy, jest wszystko z nim w porządku i jest dobrze zrobiony, więc chyba warto spróbować.
I jak testowałeś to multi?
Widzieliście to:
http://www.youtube.com/watch?v=iQ_goo5wiew&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=GyMrZ2yPfqw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=w7c5GC66sn4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=sTZS7nE4_6g&NR=1
?????? Sim to FC2 czy A-10?

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #355 dnia: Stycznia 10, 2011, 16:53:19 »
Zastanawia mnie co to jest za mod i jaka to jest gra. Patrząć na stronę graficzną to wygląda, jak Lock On, ale przeciez nie miał on nigdy opcji, która pozwalała na takie poruszanie się w kokpicie. Gość połączył FSX z Lock On czy jak?

To tak jakby udało mu się przerbić moda z FSX czy też FS 2004 do Lock On, pozostawiając wszystkie możliwości. Nie wiem, co to jest, ale takim MiG'iem 29 albo Su-27 bym nie pogardził.

Nigdy nie grałem w A-10, ale wg mnie może to coś z tym FSX mieć wspólnego.

Napisałem do tego gościa z pytaniem, co to jest? Napiszę, jeżeli odpowie.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 10, 2011, 17:02:28 wysłana przez shady49 »

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #356 dnia: Stycznia 10, 2011, 17:08:34 »
Ten mod nie jest dostępny i raczej nie zostanie ukończony. Ot taki eksperyment: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=980060&postcount=44
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline a1ex

  • *
  • Red Tiger
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #357 dnia: Stycznia 10, 2011, 21:06:39 »
Ale takim F-18 to bym sobie w Lock On polatał :021:

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #358 dnia: Stycznia 13, 2011, 20:32:53 »
Szukam modu Extra flyable mod ale tego z F-14A. Skasowałem go a teraz nie mogę znaleźć. Pomoże koś?

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #359 dnia: Lutego 05, 2011, 12:17:55 »
Witam
Mam dziwny problem w FC2...  W momencie, jak włączam jakąkolwiek misje, to nie mam kontroli nad samolotem. To znaczy, widzę, co się dzieje, ale komputer sam wykonuje ruchy, a ja nie mam na nie wpływu... Dodatkowo nie mogę włączyć widoku w kokpicie, domyślne jest F2. Dodam, że mam jeszcze zainstalowanego DCS BS i swego czasu miałem podobny problem po zabawie w edytorze misji. Jedną misję tak pozmieniałem, że nadal jest w niej problem z FC2, inne działają bez problemu.