Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99179 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hub

  • *
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #360 dnia: Lutego 05, 2011, 12:29:38 »
Jeżeli są to misje utworzone za pomocą edytora, musisz w zakładce "skills" wybrać opcję "player". W przeciwnym wypadku będziesz miał samolot AI, który wykona lot wg zaplanowanej trasy.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #361 dnia: Lutego 05, 2011, 12:35:45 »
Wygląda na to, że tym samolotem nie steruje gracz lecz A.I. Zweryfikuj czy jest ustawiony 'Player' na danym samolocie, czy nie ma opóźnienia ustawionego dla tego samolotu (np. że zaczynasz 'lot' 5 minut po rozpoczęciu misji). W FC2 jedna ze standardowych misji, albo i ze dwie mają krótką wprowadzającą scenkę a dopiero potem 'wskakujesz' do kokpitu (po ok. 2 minutach).

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #362 dnia: Lutego 05, 2011, 13:12:22 »
Zaznaczone jest Player, a mimo to widzę AI, które samo leci...  FC2 dopiero co zainstalowałem, także raczej nie powinno być problemów.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #363 dnia: Lutego 05, 2011, 13:26:02 »
Mi się wydaje, że pirat :).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #364 dnia: Lutego 05, 2011, 13:27:21 »
Źle Ci się kolego wydaje...

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #365 dnia: Lutego 05, 2011, 13:55:28 »
Nie wiem czemu, ale też mi się jednak wydaję, że masz pirata. Wystarczy wpisać LOFC2 w googlach i wysupuje się mase forów, gdzie wiele osób właśnie o tym mówią.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #366 dnia: Lutego 05, 2011, 14:03:48 »
Problem zniknął po instalacji z prawami administratora  :020:
Dziękuje za pomoc.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #367 dnia: Lutego 06, 2011, 21:13:16 »
Szukam modu, który pozwalałby na latanie F-16 C lub Block 52+, ale wolałbym z kokpitem F-15.
Oczywiście mam na myśli do LOFC 2.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #368 dnia: Marca 20, 2011, 16:01:22 »
Zastanawiam się nad kupnem FC2. Znalazłem jednak w necie informacje na temat problemów z grą pod win7.
Czy ktoś może to potwierdzić ?

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #369 dnia: Marca 20, 2011, 16:32:59 »
Żadnych problemów (Windows 7 Enterprise, x86).

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #370 dnia: Marca 20, 2011, 16:55:58 »
Mam W7 Ultimate 64 bit i mam mały problem.Czasem przy uruchamianiu "wychodzi pasek" tzn gra zachowuje się jak zminimalizowana ale widać menu gry tylko pasek startu się pojawia.Po kliknięciu w dowolny punkt gra się przywraca i po chwili znowu minimalizuję się w taki sposób.Po kilku takich seriach przywróceń i zminimalizowań gra w końcu przywraca sięna dobre i można grać.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #371 dnia: Marca 22, 2011, 19:03:32 »
W której fazie ci się to dzieje, podczas ładowania lotu ?? Jeżeli tak jest to normalne.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #372 dnia: Marca 22, 2011, 21:18:57 »
Dzieje się to przy samym uruchamianiu gry.Ja opracowałem tą technikę na zwalczenie zjawiska,choć czasem LO potrafi mieć odmienne zdanie na temat działania i dopiero za ileś-dziesiątym razem kliknięcia gra zaczyna posłusznie działać.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #373 dnia: Kwietnia 05, 2011, 10:00:49 »
Mam pytanie kwestii hardware'owej:
zastanawiam się nad kupnem FC2. Używany obecnie FC1 chodzi płynnie na high detalach oraz medium visibility range.
Jakiej mogę spodziewać się wydajności po FC2 biorąc pod uwagę, że mój sprzęt to:
intel e7400 (2,8ghz), 4gb ramu, GeForce 9800gt, win7x64 ?

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #374 dnia: Kwietnia 05, 2011, 10:01:30 »
Będzie dobrze :)