Autor Wątek: Ultra&Pack v 2.0  (Przeczytany 30393 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #30 dnia: Kwietnia 20, 2010, 23:17:19 »
Czy stoją jakieś serwery, gdzie można przetestować "in combat" nowy model lotu samolotów z *? Pytam, bo nie udało mi się dotąd takowych odnaleźć. Serwery postawione na modzie 2.01, np. niemiecki Kampfverband13
http://www.kampfverband13.de/Content/about/1/
używają tylko samolotów ze "starym" FM. Tymczasem, po pierwszych testach off line UP 2.01, mam wrażenie, że FM z * jest bardzo obiecujący, nieco przypomina bowiem ten ze starego Sturmovika, a to krok w dobrą stronę.                       

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #31 dnia: Kwietnia 21, 2010, 00:54:50 »
Ja mam zainstalowany 2.01 a wszedłem na serwer ZEKEvsWILDCAT, za to nie mogę wejść na SPITvs109 (Timeout 0). Na wspomniany przez ciebie Kampfverband13 też nie mogę wejść zgłasza że mam nie tą wersje gry. Jak uaktywnię tylko Zuti Mds 1.13 to znowu mam TimeOut 0. Wygląda na to że nie mam gdzie polatać :(

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #32 dnia: Kwietnia 21, 2010, 06:56:10 »
Kampfverbands ma włączone CTR=2 więc musisz mieć włączone dokładnie takie same mody.Spit jeszcze nie przeszedł na 2.01 co pewnie na dniach się stanie patrząc na rosnącą liczbę ludzi na serwerach z 2.01.
Jest jeszcze jeden serwer na 2.01, UKD3 MOD.
Jeśli chodzi o gwiazdkę przy samolotach to te samoloty są już od dawna więc już w wcześniejszych paczkach były z nowym FM. To co Kwaiatek zrobił to jest na wszystkich samolotach. Inna zmiana nie miałaby sensu gdyż tak jak MiGol zauważył nie ma ich gdzie przetestować. Mała ilość serwerów jest też związana z FM gdyż lata się trudniej nie ma arcade i dlatego nie wszyscy przejdą na 2.01 a uważam że powinno być obowiązkowe. Jak teraz lecę na 2.0n to wydaje mi się takie łatwe zestrzelenie BFa. Wsiadam w spita czy cokolwiek innego i dawaj wajcha na siebie. UP 2.01 jest naprawę świetne i kierowane dla strych wyjadaczy na pewno dzieciaki nie będą chciały tego instalować.
Nie ma sensu wchodzić mając 2.01 na jakiekolewiek serwery które są na innych modach, będziecie dostawać bęcki.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #33 dnia: Kwietnia 21, 2010, 08:05:58 »
Potwierdzam, że serwer Spit vs 109 MOD niedługo przejdzie na 2.01. Trwają nadal testy, głównie map (czasami drobne zmiany powodują problemy, np. miejsca spawn po nowej aranżacji lotniska) i misji (zmiana MDS z 1.12 na 1.13). Podawana wcześniej data 27.04 jest raczej graniczna, przejście powinno odbyć się na dniach.

Pozdrawiam!
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #34 dnia: Kwietnia 21, 2010, 13:42:30 »
Mam problem ;( zainstalowałem (wypakowałem) Ultra Packa 2.0 i nie mogę go odpalić bo plik JGSME jest bez
punktu docelowego .. nie mam pojęcia jak to zrobic

Gram jeszcze w Silent Hunter III z modami i nie mam problemów z modowaniem  :015:

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #35 dnia: Kwietnia 22, 2010, 09:38:17 »
Jak już to zrobiło pół świata, serwery Warbirds Of Prey Zeke vs Wildcat oraz Spit vs 109 MOD przechodzą na UltraPack 2.01 w ten piątek, 23/04/2010. Wymagany wybór w JSGM zbioru modów 00_WarBirdsOfPrey. Pozdrawiam!
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Yarden

  • *
  • Wirtualny Dywizjon 316
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #36 dnia: Kwietnia 22, 2010, 21:02:57 »
Z kategorii "Pytania małego nooba :003:":
Który z linków podanych tam na stronce podnosi 2.0 do 2.01? Bo jak coś zaczynam ściągać z większości podanych tam linków, to jest to całość, 4 giga. Zaś kiedy pobieram coś oznaczone jako "patch", to nie jest napisane ile to waży. Nakierujcie mnie na właściwą ścieżkę, dobrzy ludzie. ;)

Ps. jak to jest z tym 2.0n? Bo na dole pisze "(Requires that UP 2.0n already be installed)" zaś na górze, gdy się na nią wrócę, "Download Links for the obsolete UP 2.0n have been removed. Download latest UP version 2.01" :karpik
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner

Offline Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #37 dnia: Kwietnia 22, 2010, 21:19:15 »
A którą wersję w tej chwili masz? 2.0m czy 2.0n? Każą instalować na N więc jeśli masz M to może będziesz musiał ściągać całe 2.01.

To co jest w 3 partach to update z 2.0n o 2.01, to co w 9 - pełny 2.01, jest też torrent.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #38 dnia: Kwietnia 22, 2010, 22:19:28 »
"Wersjonowanie" (numerowanie) UltraPacka jest tematem na osobny wątek, woła o pomstę do nieba. Te wszystkie M, N, 2.01 (już lepiej), hotfix-y, micro patch'e... Straszny bałagan. Może - podkreślam może! - auto update'y pomogą i przechodzenie do następnych wersji będzie płynniejsze. Przykro mi za zaistniałe u Panów problemy.
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #39 dnia: Kwietnia 23, 2010, 08:21:46 »
Czy plik buttons z SAS jest taki sam jak z UP.2.01 ? Czy w tym pliku znajduje się flight model poszczególnych samolotów ?
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #40 dnia: Kwietnia 23, 2010, 08:40:34 »
Wczoraj zakończyłem zasysać UP201 z torrenta, no ... trochę to trwało, ale ...zainstalowałem świeżego iłka, spaczowałem 4.08,4.09m i bez problemów zainstalowałem UP201. Wszystko chodzi bez problemów  :010:
Spokój cechuje Mistrza.

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #41 dnia: Kwietnia 23, 2010, 10:05:10 »
Czy plik buttons z SAS jest taki sam jak z UP.2.01 ? Czy w tym pliku znajduje się flight model poszczególnych samolotów ?
Te pliki nie są takie same co do zawartości. Główna różnica polega na stosowaniu przez UP FM'ów "od Kwiatka". SAS "wprowadza" i "uaktualnia" plik buttons bardziej kompleksowo, przez stosowanie mod activatora - zawierającego np nowe zestawy dźwięków. Od "wydania" UP2.01 minęło już trochę czasu, więc może już być nowszy "button SAS".
Trzeba też pamiętać, że SAS preferuje "rozwiązania off-line" a UP "stawia na sieciowe", głównie MDS: http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,2123.0/topicseen.html
 z tego powodu mogą występować jakieś "niezgodności" - tak jak wcześniej występowało jakieś "smużenie" na niektórych serwerach.
Można sobie przygotować "wymienne pliki buttons" przez JGSME - tak jak jest zrobiony "mod" HSFX w UP2.01. Ja tak zrobiłem, głównie po to , by "sprawdzać" sobie faktyczne różnice FM'ów, głównie pod kątem "twórczości Kwiatka" i własnych FM'ów.
Leszek

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #42 dnia: Kwietnia 23, 2010, 11:21:00 »
Witam. Jak załadować dodatkowe skiny dla maszyn zmodowanych (oznaczonych *) w UP 2.01

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #43 dnia: Kwietnia 23, 2010, 23:24:30 »
Witam. Jak załadować dodatkowe skiny dla maszyn zmodowanych (oznaczonych *) w UP 2.01
Wszystko zależy od posiadanej wersji gry i zainstalowanych modów, różnice w nazewnictwie katalogów są minimalne, ale wystarczająco upierdliwe przy stosowaniu modów od różnych "dostawców". Uniwersalne rozwiązanie, u mnie działa:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,4278.0.html
Generalnie powinna to być nazwa maszyny z pierwszej kolumny pliku air.ini lub plane_ru.*, ale nie zawsze to się zgadza, np dla 109E4/B.
Jak zmienić skiny "defaultowe":
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,13.0.html
Jak zmienić PaintScheme:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,3146.0.html
Leszek

Offline Yarden

  • *
  • Wirtualny Dywizjon 316
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #44 dnia: Kwietnia 25, 2010, 15:15:50 »
Tak chwaliliście bezproblemową instalację...

Otóż tak - znalazłem i ściągnąłem UP2.0n. Zainstalowałem. Potem zassałem trzyczęściowego patcha z 1 mirrora podanego na stronie. W czasie instalacji wyskoczyły mi 2 błędy odnośnie map - jedna z nich to było "Zuti_Slovakia" czy coś w ten deseń, to pamiętam. Podobno plik "actors-50s.static" nie zgadzał się z jakimś innym, podanym w "cab setup" (tak to mniej więcej brzmiało). Kliknąłem "Ignoruj" i poszło dalej. Jednak przy odpalaniu Iłek zamykał się automatycznie po 60 proc. Cóż, nie chciało mi się bawić za wiele, więc odinstalowałem wogóle Ultrapacka i na nockę zapuściłem ściąganie pełnego UP2.01. Przedłużyło się to ściąganie do 2 dni, ale mniejsza z tym. Dziś rano wstaję, zadowolony, instaluję - nie ma żadnych błędów, nic. Ale kiedy odpaliłem Iłka... zamknął się przy 60 prockach tak jak wcześniej. I byłoby to dla mnie zjawisko paranormalne wręcz, gdyby nie to, że majstrując przy plikach, odkryłem, że mój Winzip nie potrafi otworzyć poszczególnych tam ściągniętych kawałków (data1, data2, data3 itd.). Przy chęci ich rozpakowania wyskakuje taki komunikat: "WinZip cannot open (..)data1.cab because it is not in the standard Microsoft CAB format (as defined in mid-1998). The "signature bytes" required by the Microsoft CAB specification are missing."

No i w tej chwili nie wiem co mam robić. Podejrzewam że to się poprostu nie wypakowało w pełni, ale jak sprawić żeby to się wypakowało (sory za powtórzenie), to nie mam pomysłu... Posłużcie radą, proszę.
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner