Podsumowując informacje (proszę o uzupełnienia) ;
T10 M1 701 kod fabryczny 16-40 ,nr 36911016202 przerobiony z seryjnego T10 S z 1986r.Oblot maszyny 28.06.88 Bez sondy do odbioru paliwa ,pojedyńcze koło przednie ,stare stateczniki z jednomiejscowego Su 27,aktualnie w muzeum Monino.
T10 M2 702 oblot maszyny 18.01.89 ,pojedyncze koło przednie ,samolot przerobiony z seryjnego Su27.
T10 M3 703 Nr.ser.79871010102 ,oblot maszyny 1.04.1992 ,podwójne koło przednie, Duże ,wysokie stateczniki pionowe z charakterystycznymi końcówkami, ,,jedynka,, w Witjaziach. Pierwszy przedseryjny eM, zbudowany od podstaw.
T10 M4 704 Wygląd jak 703? Płatowiec przeznaczony do prób statycznych.
T10 M5 705 Wygląd jak 703?
T10 M6 706 Przerobiony seryjny Su27,pojedyncze koło przednie ,stare stateczniki pionowe
T10 M7 707 Przerobiony seryjny Su27,pojedyncze koło przednie ,stare stateczniki pionowe
T10 M8 708 Wzorzec produkcji seryjnej T10M,podwójne koła, wysokie stateczniki
T10 M7 709 Nr.ser 79871011001 podwójne koła, wysokie stateczniki
T10 M10 710 Nr.ser 79871011002 podwójne koła, wysokie stateczniki
T10 M11 711 Oblot 2.04.96 nazwa własna Su 37 (Terminator), sterowany wektor ciągu, rozbity w katastrofie
T10 M12 712 Podwójne koła, wysokie statecznik i.,,Dwójka,, w zespole Witjazi
T 10 M ? NR.BOCZNE 86 ,87,88, podwójne koła, wysokie stateczniki.
W zespole Ruskie Witjazie Su 35/ T 10 M mają numery boczne od 1 do 5. Aktualnie nie latają.