W świetle tego co ujawniono ostatnio można przypuszczać, że istotnie jednostką napędową prototypów T-50 były silniki AL-41F1S określane również jako AL-41F1A, czy izdielie 117S. Mało prawdobne aby Suchoj zdecydował się na wybór docelowego silnika pierwszego etapu czyli- AL-41F1. gdyż silnik ten znajduję się dopiero na dużo mniej zaawansowanym etapie rozwoju aniżeli gotowy do produkcji seryjnej 117S. Bardzo często w praktyce, do napędu prototypów używa się sprawdzone i pewne silniki produkowane seryjnie- taka filozofia dominowała dotąd w ZSRR i Rosji, Oczywiście sens takiego podejścia jest racjonalny i głęboko uzasadniony. Tak jak napisał Czesio- niezależnie od finalizowania prac nad silnikiem AL-41F1, prawdopodobnie rozwijany jest nowy silnik docelowy drugiego etapu (izdielie 129), ale niestety jak dotąd , poza sprzecznymi informacjami z ostatnich 2-3 lat, nie pojawiły nowe bardziej wiarygodne. Tak czy owak- wypowiedż generalnego konstruktora Saturna ze względu na delikatnie mówiąc pewnie nieścisłości sporo zamieszała.