Witam!
Wiem, że krążą różne opinie o stronie Air Power Australia, na której przy każdej okazji wspominają, że program JSF to kompletna porażka ale ten tekst chyba warto przeczytać.
http://www.ausairpower.net/APA-2010-01.htmlCo do zdjęcia T-50 w kamuflażu, to podobno jednak nie Photoshop ale co ja się tam znam.
Jeszcze dwa słowa o technologii stealth w wydaniu rosyjskim. Jakiś czas temu pojawiły się informacje, że powłoki RAM Raptora z znacznym stopniu tracą właściwości już po niecałych dwóch godzinach lotu. Powoduje to obniżenie gotowości maszyn, długotrwałe i kosztowne czynności obsługowe. O klimatyzowanych hangarach dla B-2 wiadomo od dawna. Trudno powiedzieć na ile tego typu materiały produkowane w Rosji są podobne do amerykańskich ale podejrzewam, że nie wymyślili nic nowego. Zgodnie z rosyjską świecką tradycją formułowania wymagań dotyczących konstruowania samolotów wojskowych, nowa maszyna powinna posiadać zdolność operowania z lotnisk polowych (cokolwiek to znaczy). Zastanawiam się jak Rosjanie rozwiążą tą kwestię. Nie zdziwiłbym się, gdyby zastosowali materiały bardziej trwałe nawet kosztem zwiększenia SPO.
P.S.
Obudził się rosyjski niedźwiedź (zwany od niedawna Pakfą) i przy okzji zmobilizował mnie do powrotu na forum. Korzystając z okazji chciałbym pozdrowić babcię, dziadka, wujka i przede wszystkim JG300. Czy ja w ogóle jeszcze mogę używać nicka z JG300 bo mi głupio trochę?
